Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onnea <3 se on uskomaton tunne kun sen plussan vihdoin saa! Tarrasukkia ja liimaa mukaan ja toivotaan että kaikki menee hyvin :)Heippa kaikille! Testasin tänä aamuna elämäni ensimmäisen positiivisen raskaustestin reilun neljän vuoden yrittämisen jälkeenTakana yksi ICSI-hoito jonka tuoresiirrosta tämä pieni ihme tarttui mukaan. Olo on sanoinkuvaamaton
Onnellinen, toki pelko kulkee myös mukana mutta yritän pysyä rauhallisin mielin.
Oon kertonut mun äidille ja muutamalle ystävälle. Kaikilla on ollu tiedossa että hoidot on käynnissä niin ovat myötäeläneet tässä mukana.
Tänään on dpo 16, pp 12 ja rv 4+2!
Miul on raskaus + se on kiva, siinä näkyy tosi aidosti vauvan kasvu viikko viikolta :)Ootteko ladannu puhelimeen raskauden seuranta-appeja? Onko suosituksia hyvistä? :)

Hei,Onnittelut Viisi ja toivotaan, että kaikki menee hyvin!
Minulla nyt Preglife testissä, vaun kanssa joku kirjautumisongelma…
En kyllä ihan sinut ole vielä tuon preglifenkään kanssa, mutta jollain on kyllä kiva seurata. :)
edit: nyt on myös raskaus+ ja vaun appi. Onpahan mitä pyöritellä! Tuo raskaus+ oli tosi mielenkiintoinen 3D mallinnuksineen!
Olinkin tuohon ylle jo editillä kommentoinut, että ovat jo käytössä/kokeilussa. :)Hei,
haluaisin kuulla lisää tuosta sovelluksen kirjautumisongelmasta, jotta saadaan korjattua. Laitan sinulle yksityisviestiä. :)
Terveisin Bella Swan, admin
Hei kiitos tästä vinkistä, tosi makee toi animaatio tossa apissa!Miul on raskaus + se on kiva, siinä näkyy tosi aidosti vauvan kasvu viikko viikolta :)
Hei kertokaahan teidän fiiliksiä! Tuntuuko henkisesti vielä miltään? Onko päällimmäisenä onnellisuus, hämmennys vai keskenmenon pelko?
Itse olen aika hämmentynyt, äärimmäisen iloinen tietysti. Keskenmeno ei ainakaan vielä pelota, vaikka tietysti tiedän sen olevan ihan mahdollinen.
Keskenmenon pelko on järjettömän suuri, 9/20 saatiin tieto keskeytyneestä keskenmenosta ja tämä raskaus saatiin tietoon päivälleen 14 kk myöhemmin. Ajatuksia paljo että tämäkään ei onnistu on, mutta pakko yrittää myös ajatella positiivisesti. Eli miulla on vähän kaikkea, tämä on ihanaa, jännää, pelottavaa ja kaikkea siltä väliltä..Hei kertokaahan teidän fiiliksiä! Tuntuuko henkisesti vielä miltään? Onko päällimmäisenä onnellisuus, hämmennys vai keskenmenon pelko?
Itse olen aika hämmentynyt, äärimmäisen iloinen tietysti. Keskenmeno ei ainakaan vielä pelota, vaikka tietysti tiedän sen olevan ihan mahdollinen.
Keskenmenon pelko on järjettömän suuri, 9/20 saatiin tieto keskeytyneestä keskenmenosta ja tämä raskaus saatiin tietoon päivälleen 14 kk myöhemmin. Ajatuksia paljo että tämäkään ei onnistu on, mutta pakko yrittää myös ajatella positiivisesti. Eli miulla on vähän kaikkea, tämä on ihanaa, jännää, pelottavaa ja kaikkea siltä väliltä..
Mulla on suurimman osan ajasta ollut yllättävän rauhallinen olo. Välillä tulee pelko persiiseen. Jo hoitojen aikana yritin opetella rauhallista mieltä ja luottamusta. Opettelu jatkuu edelleen Beaming Face With Smiling EyesHei kertokaahan teidän fiiliksiä! Tuntuuko henkisesti vielä miltään? Onko päällimmäisenä onnellisuus, hämmennys vai keskenmenon pelko?
Nojoo, itsekkin hoitojen myötä yrittänyt opetella rauhallista mieltä ja positiivisuutta.. tässä just punnitsen testaanko viimeisen testini, eli digin, jo huomen aamulla vai su aamuna. Aiemmin tuli 1-2, jos nyt sais 2-3Mulla on suurimman osan ajasta ollut yllättävän rauhallinen olo. Välillä tulee pelko persiiseen. Jo hoitojen aikana yritin opetella rauhallista mieltä ja luottamusta. Opettelu jatkuu edelleen Beaming Face With Smiling Eyes