heinäkuiset 2011

Mairu, liekkö oltas samaan aikaan synnärillä kun meillä on samana päivänä laskettuaika ja sama sairaala? emoticon
 
Kare, se voi olla hyvin paljon mahdollista :) Vaikka mulla on kyllä tunne että menee yli ja paljonkin, ainakin omalla äidilläni on menny kaikki raskaudet reippaasti yli :D
 
Hei kaikille :)
Vielä yksi "mattimyöhäinen" ilmoittautuu joukkoon! Alusta saakka olen palstaa seuraillut, mutta jostain syystä sain aikaiseksi vasta nyt kirjautua sisään. Ehkä parempi myöhään ku ei millonkaan ;)
 
Tervetulleeks vain :)  Mulla LA 24.7 ja pelko myös persiissä, että yli menee...en tiedä johtuuko sitten siitä, että olin itse 2 vko yliaikainen, vai siitä että mulla on niin "vakaa" olo eikä mitään suppareitakaan...vaikka tiedän ettei nuo asiat vielä mitään kerro. Tunne vain.
 
Miekin odottelen kanssa 29.7. lasketun aikani kanssa jännityksellä elokuuta, itseni on aikanaan häädetti väkisin kaksi viikkoa yliaikaisena pitkällisten yritysten tuloksena :D Joten ihan plussaa vaan jos täällä piisaa juttuseuraa sinne elokuun puolellekin ;)
 
perjantaina 15.7.2011 klo 21.00 tuli ihana pikku prinssi maailmaan.
painoa oli 3570g ja pituus lähtiessa 50cm. maanantaina päästiin kotiin.
 
Takaisin
Top