heinäkuiset 2011

tai82

Vasta-alkaja
Ilmoittaudun joukkoon heinäkuiset odottajat[:)] Toista lasta odotellessa ja omien laskujen mukaan LA olis 1.7[:)][:)]Esikoisemme täyttää 4, joten kyllä tämä toinen on jo tervetullut!Ikää mulla 28 ja Porissa toivottavasti synnytän[:D] vielä en oikein osaa tätä palstaa käyttää, mutta kaipa sen tässä ajansaatossa oppii...
 
hellou mammat [:)]
 
tääläkin ilmoittautuu yksi mamma joukkooon[:)][:)][:)]
toista odotan ja ilmeisesti LA olis 13.7.2011, neuvolasssa en ole vielä käynyt joten varmaks en osaa sanoa[:)]
 
Täältäkin ilmoittautuu uusi mamma joukkoon. LA olisi 13.7 laskureiden mukaan [:)]
Onnea myös muille tuleville mammoille [:)]
 
Hei vaan mammat, täältäkin yksi ilmottautuminen, nyt kun uskaltaa hieman hengähtää ekan ultran jälkeen. Eli täällä LA 16.7.2011. [:)] Ensimmäistä vasta tekeillä...

Onnea ja tsemppiä kaikille odotukseen! [:)]
 
Tervetuloa kaikki uudet tulevat mammat! onko täältä hävinny vanhat tekstit,kun sivuja on päivitetty? Fenix mulla aika samat fiilikset,kun sulla.Välillä uskaltaa hengähtää. Silti yritän vähän toppuutella innostumistani,kun meinaisin ostaa jo vaunut,syöttötuolin,sitterin yms.onneks rahatilanne estää ettei voi tehdä  isoja hankintoja kerrallansa,muuten mulla olis varmaan kaikki täällä jo valmiina vauvaa varten,vaikka raskaus on tosi alussa. Monet vauvakirjat oon jo lueskellut.:)!  Ei kait tässä muuta tälläkertaa...ai niin ensimmäiset bileet olis tiedossa ja olen ilmottanu etten halua juoda...saa nähä paljastanko la.jo kaverilleni miksen halua juoda:) hän tietää,että ollaan yritetty vauvaa. Kenelläkkään ei olla vielä kerrottu.
 

tessu27 meillä ihan sama homma. Lauantaiksi saatiin kutsu saunomaan ja vähän kuppia ottamaan yhden kaveri pariskunnan luo.... Me kun ei kerrota raskaudesta ennen NP ultraa.

Mutta kukaan tuskin hirveesti ihmettelee kun meillä kuitenkin pieni poika, niin laitetaan sen piikkiin, että sen vuoksi oon raittiina, että jaksan aamulla herätä Turo-Eemilin kanssa ja oon kuskissa miestä, että pääsee kotiin yöksi [:

 
8.7.2010 lasketun ajan saanut ilmottautuu. Ensimmäistä kertaa myöskin liikenteessä ja ikää ehtinyt tarttua matkaan 27 vuotta.
Neuvola koettu 1½vkoa sit ja ensimmäinen ultra tulossa jouluaatonaattona.
 
Heippa,
Täällä myös yksi odottaja lisää. Laskureiden mukaan laskettu pitäis olla heinäkuun lopulla 28.päivä, mutta muuttuu ihan varmasti, koska kuukautiset ollu niin omituisesti johtuen luultavasti keskenmenosta jonka sain kesäkuussa. Sen takia vähän arastelinkin alkaa mitään tänne kirjoitella, mutta päätinpä kuitenkin jakaa vähän ajatuksia teidän kanssa :)
Minkälaista pahoinvointia teillä muilla on ollut? Mä olen nimittäin koko viime yön oksentanut ja muutenki kärsinyt tämmöisestä yöpahoinvoinnista. Äskön yritin yhden mandariinin syödä, mutta tuntuu että seki on kovasti ylös tulossa. Nyt tässä sitten odotellaan että josko tulis parempi olo että pääsis takaisin nukkumaan.
 
Hihii, tännehän on tullut lisää porukkaa. Pakko onnitella ja toivottaa tervetulleeksi.

Ja pakko kommentoida, että tää uus foorumi on kyllä ihan KAMALA! Tuntuu tosi hankalalta käyttää...
 
Hei! Täälläkin ilmoittautuu ensikertalainen äitinä. Laskettu aika on 15.7.2011 mutta tarkentuu varmaan torstaina ultrassa. Jännittää kovasti! Eka neuvola oli jo mutta siellä lähinnä juteltiin ja otettiin perustietoja. Kamalan vähillä oireilla olen päässyt ja se tietysti huolettaa vaikka pitäisi varmaan olla iloinen vaan :) Välillä etoo mutta kun syö säännöllisesti niin vointi pysyy hyvänä. Väsynyt olen usein ja rinnat on aikamoisen arat välillä. Muuten ei mitään tavallisuudesta poikkeavaa. :)
 
Joskos miekin sit ilmoittautuisin mukaan porukkaan. :) laskettuaika 14.7.11, saapi nyt sit nähä mihin muokkautuu tuossa kun tarkempaan ultraan mennään tammikuussa.
 
Minäkin ilmoittaudun mukaan. Esikoista odotellessa ja arvioitu LA ois 15.7. Olemme käyneet kerran jo neuvolassa jolloin saimme kuulla ensimmäisen kerran sydänäänet ja näimme hieman ultrakuvaakin. NP-ultraan olemme menossa ens viikolla jolloin sit kai tuo virallinen LA myös tarkentuu. Oireita on ollut monia. pahin oli toi pahoinvointi, mutta se taitaa alkaa jo väistyä pois. Toinen on toi väsymys, musta tuntuu et mä nukun aivan koko ajan ku vaan mahdollista. ....ja mandariinit maistuu.. :)
 
Täällä  kans odottaja, toista lastani odotan,la 17.7. saas nähdä pitääkö kun ekaan ultraan ensi viikolla.
 
Täälläkin on yks. LA oes 18.7. joulukuun alussa oli ekaneuvola ja lopussa NP-ultra, hyvä oli kuulla että kaikki hyvin.
Nyt odotella seuraavaa neuvolaa mikä on ens viikollaja sit odotella kutsua rakenneultraan :)
 
hei vaan

Täällä myös heinäkuu synnyttäjä. Laskettuaika on 12.7. ja johan sitä odotellaanki :)
 
Meillekkin tulossa heinäkuussa taapero :)
Ensimmäinen lapsi ja kerkeän juuri täyttää 20. 
LA 16.7.2011
 
Takaisin
Top