heinäkuiset 2011

Mysteeri; Mun piti heti käydä kattoos mistä tommosia tickereitä saa ;D Oli niin mahtava ja omalaatuinen !
Niin ja Tervetuloa kaikille <3
 
mammuli76 kirjoitti:
mammuli76 kirjoitti:
Meille oisi tulossa kuudes lapsi LA 13.7
Lilypie Pregnancy tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers

Vanhemmat lapset onkin jo koulussa, kuka milläkin asteella ;D
 


     Meillä ensimmäinen tulossa. Laskettu aika 12.7 ja Hyvinkäälle olisi tarkoitus mennä synnyttelemään jos ei matkalle jo tupsahda :)

Mami & Hattivatti 20+1
 
hei! =) meille on toinen tulossa laskettu aika olisi siinä heinäkuun lopussa 28.päivä Esikoisella ikää on 2,5vuotta

Haluaisin ihan uteliaisuudesta tiedustella että kuinka moni aikoo kysyä lapsen sukupuolen ultrassa? Itse en kysynyt ensimäisestä enkä varmaan aijo kysyä tästäkään. Jos ei uteliaisuus vie voittoa =D

rv. 18+4
 
Sini tuolla "sukupuoli " topicissa ollaan juteltu sukupuolista ja osa sinne jo kertonutkin :)
 
Hei! Täällä ilmoittautuu joukoon yksi uusi 30v.odottaja, esikoinen kyseessä, ja laskettu aika 26.7.
Vammalaan haluaisin synnyttämään, jos luoja suo. Muutoin Taysiin(mikä kyllä pelottaa jo etukäteen)
 
Hei!
Täälläkin yksi heinäkuussa halkeava emoticon
Laskettu aika on 22.7. ja synnytys tapahtunee Vaasan keskussairaalassa.
Olen 29-vuotias, ja odotan esikoistani, pientä raivokasta miestä, joka potkii jo niin ettei nukkumisesta ole tullut mitään pariin viikkoon... :)

Onnea vielä kaikille teille muillekin heinämammoille, olen täällä jo mielenkiinnolla lueskellutkin kuulumisianne.
 
täällä kans yks mamma ilmoittautuu joukkoon:) itellä esikoista odottelen ja laskettu aika olis 15.7.11 :) sitä odotellessa ja pientä jännitystä myös:)
 
Hei!

Vihdoinkin kirjauduin joukkoonne. Olen jo jonkin aikaa lukenut tätä palstaa ja paria muutakin sivustoa, mutta tämä vaikutti kivoimmalta keskusteluryhmältä. Odotan esikoistamme, laskettuaika on 16.7. Ihanaa ja onnellista eloa- toki maustettuna kaikilla "kivoilla ylläreillä", jotka liittyvät tähän raskauteen :) Onnelista odotusta kaikille meille <3
 
Heippa kaikille!

Täällä 25v esikoisen odottelija liittyy heinäkuisiin. :) La on 21.7. 
Vähän vierastan näitä foorumeja, mutta nyt oli jo pakko jotain "vertaistukea" lähteä etsimään, kun olisi kiva kanssasisarien kanssa tarinoida odotusajasta. :) 
 
Uusi ilmoittautuu..
Olen 28-vuotias ja ensimmäinen lapsi on kahdeksan vuotias poika, nyt toista odotan, tyttöä. Laskettu aika 22.heinäkuuta ja synnytys tapahtuu KAKSissa.
 
Uus ilmoittautuu :) Oon 20 vuotias ja ensimmäinen lapsi tulossa, laskettu aika 21.7 ja synnytys tapahtuu OYSsissa :)

Koko ajan olen juttujanne lukenut, mutta vasta nyt aikaseksi sain itekki kirjotettua.. :)
 
Takaisin
Top