Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kannattaa liittyä facebookissa turvaistuin ryhmään, siellä pyörii listat parhaimmista plus testatuista istuimista, tietoa mitkä istuimet on isofixillä ja mitkä vöillä ja mitkä on mihinkin painorajaan asti yms.
Mäkin jo epäilin raskautta. Oli ihan sellaisia oireita. Ja eilen alkoi ekat menkat. Ärsyttävää. Tästä se taas lähteeKyllä naisen mieli on kuin tuuliviiri. Niin siinä kävi että tutut alkuraskauden oireet olivat hormonitasapainon myrskyisää alkusoittoa kuukautisille. Kuukauden näitä odottelin ja vihdoin alkoi. Muutama raskaustesti tehty, ja aina tavallaa petty ettei siihen mitään tullut. Helpottunut kun menkat vihdoin alkoi.. en olekaan raivotar tai herkistelijä syyttä suotta. Mutta ei oo ollut ikävä näitä ailahtelevia mielialoja. Ja ei se kolmas vauva olis tuntunukaa enää nii hassult ajatukselt 8)
Mä aloin epäilemään taas vahvasti että mulla on synnytyksen jälkeinen masennus (voisiko oireilla vieläkin). Hirveitä itku kohtauksia melkein päivittäin, tuntuu kaikki asiat ihan ylitsepääsemättömän vaikeilta (kiva kun pitäisi opiskella), tiuskin ja räyhään koko ajan ja väsymys on ihan armoton.
No joo, toki tässä hieman on meiläläistä koeteltu kun on ollut jo kuukauden kipeänä, mutta silti tämä ei tunnu normaalilta. Tänään olen vetänyt sellaista itkupotkuraivaria koko päivän kun piti läksyjä tehdä, enkä ymmärtänyt tehtäviä ollenkaan.