Oiskohan siellä kielletty sitten ainaki roskalava ryhmässä varmasti saa antaa. TyhmääMikähän mun ilmoituksessa oli vialla kun Facebook ei sitä sallinut oisko käyttäjässä vika
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oiskohan siellä kielletty sitten ainaki roskalava ryhmässä varmasti saa antaa. TyhmääMikähän mun ilmoituksessa oli vialla kun Facebook ei sitä sallinut oisko käyttäjässä vika
Sitä miettii vaan, että miten sitä enää liikkuis mihinkään jos kolmas syntyisi lyhyen ajan kuluttua. Sitten pitäisi liikkua vaan jos mies pääsis mukaan ja se tuntuis kovin rajoittavalta.
Meilläkin 3kk neuvolassa poitsu 7kg ja 64cm :Dnyt on suolen toiminta poitsulla hidastunut tosi paljon, normaalisti kakkii kerran päivään mutta parisen viikkoa on mennyt jo niin että kerran on niskakakka ja yksi normaali tullut ja piereskellään sitäkin enemmän ja pierut on alkanut haista.. Selkeästi masu vaivaa, etenkin iltaisin, millähän mie voisin toisen oloa helpottaa vai eikö sitä maitoo vaan jää kakattavaksi asti. vinkkejä otetaan vastaan. :D ja vieläkin jatkuu huono unisuus, edelleen kahden tunnin välein herätään yöllä entisen "syön kerran kaksi yössä" tilalla..päikkäreitäkään ei nukuta enää kun ihan maks 2h pisimmillään. .liekö oma maito ei sit pidäkään nälkää enää. Kokemuksia muilta näihin meikäläisen "ongelmiin"?
Te, jotka ootte matkustanu (lentäen) pienen vauvan kanssa, niin olisko jotain vinkkivitosia antaa? :)
Kellään vinkki vitosta miten saada vauva juomaan tuttipullosta :D pari kk:n ikäsenä joi kyllä ilman ongelmia, nyt ei kelpaa ei millään, eikä mikään tuttiosa, ei luonnonkumi eikä noppeemmi virtaavakaan. Tarve olis vaan kerran viikkoon että äiti voisi rauhassa käydä kuoroharkoissa eikä tuli hännän alla .. :D
Esikoisella kävi niin ettei enää hyväksynyt pulloa PAITSI kun sai itse pidellä sitä. Mies tuki pulloa pohjasta ja vauva oli selällään lattialla ja piti itse pulloa vatsan päällä ja "söi itse", aika nopeasti jaksoikin pidellä pulloa itse. Oli ainoa asento jolla maistui :D