Heinä-syyskuun vapaa keskustelu-alusta

Huomenna meidän neiti saa nimen :) onneks on ihottuma lähes kokonaan jo parantunut niin on juhlakunnossa. Kakun teko ei meinannut onnistua ollenkaan,koko tämä päivä ollut fiasko, mies lähti sairaalaan päivystykseen kun luultavasti flunssa menny keuhkokuumeeksi kun henkeä ahdistaa. Ei edes itse lähteny ajamaan vaan pyys kaverin kuskiks. Eli meillä näillä näkymin juhlitaan sit ilman isäntää huomenna :(

Liitteet

• 83BCEDFE-B5EF-4BA2-8D8C-84797529C6E5.jpeg
    83BCEDFE-B5EF-4BA2-8D8C-84797529C6E5.jpeg
    523.9 KB · Katsottu: 45
  • 7428D1D1-8F47-4B6F-AA32-7F27B49FDCAD.jpeg
    7428D1D1-8F47-4B6F-AA32-7F27B49FDCAD.jpeg
    467.6 KB · Katsottu: 48
Vautsi mikä kakku Emma! Mä voin vastavuorostani laittaa sunnuntaina sitten omista luomuksistani kuvat, niin tasapainotan hienojen kakkujen tasoa omilla räpellyksilläni :hilarious: toivottavasti Emman mies pääsee osallistumaan perheen juhlaan ja paranee muutenkin pian!

Emma onpa siinä komia kakku:p ihana pikku prinsessa siellä <3
Paranemista miehellesi, toivottavasti pääsee osallistumaan juhlintaan!

Hieno kakku on! Ja ihana pikkuinen :) mukavia juhlia, toivotaan että miehesi pääsee mukaan juhlimaan. Meillä kans oli vähän jännä kun mies oli ihan kipeä juhlia edellisenä päivänä, onneksi pystyi juhlissa olemaan kuitenkin :)

Joo meillä tosissaan piti miehen lähtee toiselle paikkakunnalle iltapäivystykseen kun ei täällä meillä päivällä lääkäri ottautunut mihinkään saati tutkinut edes kunnolla. Ei kuulemma mitään vikaa miehessä. No olihan siinä vikaa, keuhkoputken tulehdus ja antibioottikuuri. Tänne tuppukylään saat vaikka rauhassa kuolla kun keikkalääkärit tutkii jos heitä huvittaa.. onneks meni ennen kuin olis keuhkokuumeeks muuttunu.

Imme missä ne räpellykset on? Herkullisen näköisiä tarjoiluja:p
Ja taas tuli muutama kilo lantiolla, kiitos siitä ;)

Kyllä ne meidän pöytään kelpasi, mutta kalpenee muitten luomusten vieressä :laughing002 mutta pääasia on se, että juhlat on juhlittu eikä tarvii tehdä mitään hetkeen :happy093

Onko täällä kellään lonkkaluksaatiovauvaa? Meillä pojalla todettiin synnärillä ja nyt 6 viikkoa pidetty valjaita ja poika on kyllä melkoisen itkuinen ja kärttyinen. Onneks yöt nukutaan suht hyvin niin jaksaa itkuja paremmin. En oo iha hetkeen täällä käynyt, työllistää tuo kaveri vissiin ihan hyvin :grin

Ei ole mutta pakko kommentoida että hyvä kun on huomattu hyvissä ajoin. Itse olen syntynyt sen vaivan kanssa ja minulla se huomattiin vasta kun aloin kunnolla kävellä.. tiesi siis isoa leikkausta jo parin vuoden iässä kun ei enää muulla voinut korjata. :( nyt kolmas leikkaus oli 2016 kesällä jolla saatiin nivelelle lisäaikaa ettei vielä tarvitse tekoniveltä. Eka raskaus kulutti nivelen loppuun kun oli sitä painoa sillon 20 kiloo enemmän kuin normaalisti. Nyt ei viimeisen leikkauksen jälkeen ole mtn vaivaa vielä ollut ja ei synnytyksenkään kanssa ongelmia. Jospa tällä pärjäis taas sen 10-15 vuotta ennen kuin tarvii tekoniveltä. Mutta mulle riitti kyllä sekin ihottumaepisodi tän vauvan kans kun piti melkein vk olla viime kuussa siellä sairaalassa. :P toivotaan ettei nyt enää muuta tulis kaupan päälle kun se alkaa olla selätetty.

Ei ole mutta pakko kommentoida että hyvä kun on huomattu hyvissä ajoin. Itse olen syntynyt sen vaivan kanssa ja minulla se huomattiin vasta kun aloin kunnolla kävellä.. tiesi siis isoa leikkausta jo parin vuoden iässä kun ei enää muulla voinut korjata. :sad001 nyt kolmas leikkaus oli 2016 kesällä jolla saatiin nivelelle lisäaikaa ettei vielä tarvitse tekoniveltä. Eka raskaus kulutti nivelen loppuun kun oli sitä painoa sillon 20 kiloo enemmän kuin normaalisti. Nyt ei viimeisen leikkauksen jälkeen ole mtn vaivaa vielä ollut ja ei synnytyksenkään kanssa ongelmia. Jospa tällä pärjäis taas sen 10-15 vuotta ennen kuin tarvii tekoniveltä. Mutta mulle riitti kyllä sekin ihottumaepisodi tän vauvan kans kun piti melkein vk olla viime kuussa siellä sairaalassa. :P toivotaan ettei nyt enää muuta tulis kaupan päälle kun se alkaa olla selätetty.

Voi ei onpa kurjaa. Ja kumma ettei sun lonkkavaivaa huomattu sairaalassa! Mulla oli kans vauvana sama vaiva, hoidettiin 8 kuukauden kipsihoidolla alle vuoden ikäisenä. Ehdottoman hyvä juttu et nyt pojalla huomattiin ja hoidetaan, tää 6-12 viikkoa on lyhyt aika kun on loppuelämä kyseessä vaikka nyt rankalta tuntuukin. Tsempit sinne :)

Tein uuden aluevalloituksen ja tilasin puolen viikon ruoat eilen lähiprisman noutopisteeseen. 20 minuutissa koko ostosreissu kotiovelta kotiovelle. Todellakin keräilymaksun arvoinen palvelu! Sovittiin miehen kanssa, että käytetään tuota palvelua nyt ainakin jonkun aikaa, niin ehdin hyvin hakea ruoat aina joko esikoisen ollessa leikkikoulussa (ihan huippu paikka! 2 x viikossa 3 tunnin ajan lapset telmii luonnossa!) ja sunnuntaisin miehen ja esikoisen ollessa yhteisessä harrastuksessaan.

Paljon Imme se keräilymaksu on? Mä mietin jo kotiinkuljetuksella viikon safkojen tilausta, mutta kun siinä ei näe itse päiväyksiä niin se harmittaa. Kuljetus olisi ollut 17.90 ja sehän maksaisi jo itsensä siinä takaisin kun mä en pääsisi tekemään heräteostoksia :D

Takaisin