Heinä-syyskuun vapaa keskustelu-alusta

Kuva otettu eilen. Aika tomera 5 päivän ikäiseksi..! :O millainenhan vauhtihirmu tulee kun esikoinenkin oli liikkuvainen ja tämä tuntuu olevan kaikkea vielä 2kertaa enemmän. Syö aivan järkyttäviä määriä, joten myös kakkaa riittää :P ja ulkonäöltään on lähes identtinen esikoiseen verrattuna mikä on suorastaan häkellyttävää.

Liitteet

• 4E51DD39-4773-48EC-B068-AB4A14F398F4.jpeg
    4E51DD39-4773-48EC-B068-AB4A14F398F4.jpeg
    262.1 KB · Katsottu: 62
Missä vaiheessa te julkistatte vauvan nimen? Odotatteko ristiäisiä/nimiäisiä vai kerrotteko heti? Mä ajattelin odottaa, mutta nyt näyttää siltä ,että voi venyä ristiäisten ajankohta ja monet on jo kysynyt nimeä, niin aloin pohtimaan uudestaan.

Me varmaan kerrotaan niille jotka haluaa nimen tietää heti kun se keksitään :D vieläkin se on väännön alla...

Koitetaan pitää salassa kasteeseen asti. mutta kuten mies totesi, voi olla vaikeaa kun kutsumme häntä hänen nimellään kotona heti

Onpa täällä hiljaista joko kaikki loput on synnyttämässä?;) mies käytti mua äsken lenkillä ja alaselän/mahan vaan sai pirun kipeeksi mut tässä makoillessa (vuosikasta nukuttamassa) nekin alkaa olla muisto vain... Huoh!
Saunottu on melkein joka ilta ja sielläkään ala mutta ku huippaa:/

Mä en ainakaan oo synnyttämässä :grin selkä on kyl tosi kipee ja niitä suonenvetoja tulee koko ajan. Mut eipä täs muuta. Mä oon jo toivoni menettänyt, että tää koskaan ulos tulis... no, nyt on sit suunnitelmat tehty (lämpimät voikkarit uunissa, huomenna miehen ja esikon kaa lounaalle ulos syömään ja lauantaina kummipoikaa moikkaamaan)viikonlopuksi ja tosiaan närästyskin selätetty, että saapukoon vaikka joulukuussa prkl.

Täälläkään ei tapahdu mtn. Sormet extra turvonneet vaikee kirjotella ku puutuu heti olo on ihan kamala kaikinpuolin. Shoppailemassa kävin mammuttimarkkinoilta kasan vaippoja ja iittalaa ku oli hyvässä tarjouksessa.

Juu ei täälläkään merkkejä mistään synnytykseen liittyvästä. Toki nyt puol tuntia ollut joku saa**nan kestosupistus päällä joka tekee liikkumisesta melko epämukavaa...

Mua alkaa jo ärsyttää tää odottaminen. Sama juttu, kuin Emppulilla. Suunnitelmia ei synnytys kuitenkaan pilaa ja olo on lähestulkoon, niin kuin en raskaana olisikaan.

Me ajateltiin kertoa nimi vasta nimiäisissä. Ei oo kyl suunniteltu edes vielä et koska on. Ja etunimi vasta päätetty. Syntyisi nyt ensin :)

Viime yönä ekaa kertaa jopa poltteli selkää ja vatsaa jonkun aikaa. Nyt tä päivä ollu vaa koko ajan ko liikkeellä vatsa ihan kova ja jomottava. Jalkovälissä tuntuu ko joku olis lyönyt ja tuntuu varsinkin ko hetken on paikoillaan ja lähtee liikkeelle. Jospa vauva painaa vaan kudoksia ja tä edistyis ens yönä jo vähän :) aina saa toivoa :D

Takaisin