Heinä-syyskuun vapaa keskustelu-alusta

Täällä ei mitään muutosta mihinkään. Liikkeessä supistukset napakoituneet mutta levossa ei mitään. Viikonloppuna olisi hyvä hetki tulla :)

Noh höh kun meitä vielä näinkin runsaat määrät joilla homma ei vaan etene... lapsoset lähtee extempore reissulle huomenna mummolaan viikonlopuksi ja otan uuden häätökonstin käyttöön! Totaali rentoutuminen... en meinaa tehdä yhtään mitään!!! Tai noh mies saa käydä lenkkeilyytämässä mua ja syödään jonkun muun tekemää ruokaa, saunotaan ja p*nnaan(mikä tässä olomuodossa alkaa olla jo hiukan haastavaa) ;) tänään siis viikkoja 39+2 ja mummon apu on enää 6 päivää voimassa joten seuraavan 3 päivän sisään pitää jätkän tajuta syntyä että on hiukan helpompaa mun kotiutuminen sairaalasta et ei tarvii koko katrasta liikuttaa vaan riittää et mies noutaa;)

Ei niin ei! Olo on itsellä muuttunu kyllä tukalammaks, vatsa on ison osan aikaa pinkeenä ja välillä supistuksiakin vaikee huomata. Vauvan pää on kyllä alhaalla ja sen tuntee erityisesti, kun nousee seisomaan. Kävelyvauhtikin hidastunu entisestään. Saunaan pääsen hetken päästä, josko siitä olis apua. Jos ei muuta niin nukkuis ainakin ku tukki!

Mä alan olla korviani myöten täynnä tätä raskautta.. Ei tässä muuta mutta joka paikka skrapaa, kuten ilmeisesti teillä muillakin. Onneksi ei tartte yksin kärvistellä. Eniten mua ärsyttää mun vasen käsi ja ranne, uskon että turvotuksesta johtuvaa mutta se on lähes poissa pelistä. Ranne on niin kipee, ilman rannetukea ei pärjää.. Sanoin jo miehelle että tuohon vasempaan käteen ei sitten tipan tippaa sörkitä synnärillä.

Illasta käytiin meren äärellä hakemassa piristystä ja kattelemassa Myrskytuulia.. Vaikka vaikea sitä on itseään millään tässä tilassa piristää, hetkellisiä piristyksiä kuitenkin.

Ärsyttää kun kaikki kyselee että joko joko... Ihan niinkuin ei ilmoitettas sitten kun mennään. :mad:

Sama täällä. Illal alkaa olee aikamoiset kivut päällä,supistaa ja sattuu joka paikkaa,mut ku käy nukkumaan kaikki katoaa..

Yöllä poltteli sen verran jo et mietin hetken et pystynkö enää nukkumaan, et joko etenee. Mut ei. Herään muutama tunti myöhemmin ilman sen suurempia jomotteluja. Viikonloppuna olis kyl hyvä hetki syntyä :)

Täällä herätty uuteen aamuun. Edelleen yhtenä kappaleena. Huoh. Ja toinen huoh.

Sama fiilis.. :wtf:

Illasta intouduttiin vähän puuhastelemaan. Yöllä muutama kipeempi supistus selkään asti mutta se siitä. Tänään tulee miehen tytöt viikonlopuksi että saas nähdä pysyykö poitsu mahassa nämä kaksi päivää vai päättääkö aiheuttaa härdelliä :Heartblue

Täällä herätty yhtenä kappaleena kera päänsäryn... Tunnin välein oon ollu hereillä ja jo aamuyöstä alkoi tuntua tämä jomotus nupissa... Tänään päiväunet!

Täällä alkaa kyllä jäätävä v*tutus ja epätoivo jo nostaa päätään. Aivan järkyttävä pettymys omaa kroppaa, tätä lasta ja oikeestaan koko ympäröivää maailmaa kohtaan. Olin ihan 100% varma, ettei näin pahasti yli mennä, mutta näköjään kaikki on mahdollista. Ainoa lohtu on se, että tulee muuten oleen vika raskaus. Onneks ei enää ikinä, ikinä, ikinä tarvi tätä kakkaa kokea. Juu, paha on mieli :mad::finger::grumpy:

Samanlaisia tuntemuksia täälläkin. Miten tää voi olla näin vaikeeta!! Edelliset muksut syntyi ennen laskettua ja laskettuna mutta tämä vain kestää ja kestää. Maanantaina tulossa käynnistys jos ei tätä nyt pihalle ennen sitä saada. Ja vauvan painokin pelottaa kun lääkäri tuumas käsikopelolla 4,1-4,2kg niin eikö noihin arvioihin saa melkein aina puoli kiloa lisätä?!? Mä varmaan vain sitten odottelen halvaantumista kun juuttuu kiinni.. :hungover: Mulla ei ole edellisissä raskauksissa ollut näin kovaa vihlontaa kohdunsuulla, eilen illalla pääsi itku ekaa kertaa kun otti niin kipeetä. :sad001 Ainoa paikka missä helpottaa on jumppapallon päällä keikkuminen. Ja vaikka kuinka on vihlonut niin kohdunsuulla täysin sama tilanne kuin neljä viikkoa sitten, auki tasan yhdelle sormelle.

Voih ja voih. Kai sitä reilu parikymppisenä osas vielä synnyttää mutta nytkun 30 v tullut täyteen niin ei enää onnistukaan. :sour:

Terveisin Epätoivoinen Nonnuska rv 41+4

Mä en saa vauvan liikkeitä tuntuun... oon yrittänyt jo kauan. Äskön soitin päivystykseen, soittavat sieltä takas. Pyysin, et mun iskä lähtis heittään sinne. Tää on kuitenkib jo niin paljon yli, että riskit alkaa oleen isot, jos ei liikkeet tunnu. Joku pieni muljasu kyl tuntu, mut ei lähellekään 10/tunti...

Mä en saa vauvan liikkeitä tuntuun... oon yrittänyt jo kauan. Äskön soitin päivystykseen, soittavat sieltä takas. Pyysin, et mun iskä lähtis heittään sinne. Tää on kuitenkib jo niin paljon yli, että riskit alkaa oleen isot, jos ei liikkeet tunnu. Joku pieni muljasu kyl tuntu, mut ei lähellekään 10/tunti...

Voi ei Emppuli! Toivottavasti kaikki pienellä hyvin!

Minun tunnukset hävisi johonkin, viikon verran odotellut josko pääsisi kirjautumaan takaisin, mutta kun ei niin ei. Sisita siis kuitenkin edelleen ja palataan siihen omaan oikeaan profiiliin kunhan se tulee takaisin.

Yliajalla ei olla vieläkään, nyt 39+4, mutta tämä alkaa käydä sietämättömäksi. Rv 22-35 piti olla vuodelevossa supistusten takia ja nyt on mennyt jo viikko 1-2 supistuksella / päivä. Eilenkin kävelin 6km lenkin normaalin touhuamisen lisäksi ja ei ensimmäistäkään supistusta edes illalla. Olen myös kokeillut rentoutumista ja kaiken muun.

Limatulppa irtosi 3 viikkoa sitten, eli se ei tarkoittanut mitään. Alapää on aivan uskomattoman kipeä, kipeämpi kuin edellisen synnytyksen jälkeen. Vauva siis varmaan painaa, kun pää on todella alhaalla, ja painaa myös virtsarakkoa kun saa puolen tunnin välein ravata vessassa.

Ja kokoajan on pelko, ettei kaikki ole hyvin kun vauva liikkuu vähemmän, mutta on ultrattu ja kaikki kunnossa, on vain lääkärin mukaan jo niin valtava ettei oikein mahdu potkimaan.

Hyvä käydä tarkistuttamassa kuitenkin ja ainakin meillä päin ovat ottaneet hyvin vastaan kun on liikkeiden vähyydestä soitellut. Voimia! Tuo on inhottava tilanne.

Emppuli ehdottomasti nyt heti näytille! Toivittavasti pienellä vaan niin tiukat oltavat että sen takia ei oikein liiku... tsemppiä!

Minä kyllä niin samaistun noihin aikaisempiin viesteihin aivan täysin! Yöllä saa nukuttua missään asennossa kun alkaa k*settaa tai koskea ja noi liikkeiden pakkomielteinen tarkastelu... Huoh!
En jaksa enää siis hetkeäkään... ihan poikki tätä raskautta...
Mulla kans semmonen olo että parinkympin puolella tää oli niin paljon helpompaa ja nyt tälleen 31v osaa edes odottaa silleen kunnolla, vaikka luulenpa että aika on kullannut muistot:p
Epätoivoinen ja täysin uupunut äippä rv 39+3

Mulla on istukka edessä et liikkeet voi tuntua huonosti, jos vauva on omituisessa asennossa. Mutta kyytiä siis odotan, ihan kohta lähen näytille. Päivystyksessäkin sanoi, että ehdottomasti tultava heti kun pääsee. Äskön taas joku pieni muljasu tuntui eli ainakin vielä on henki siellä, mutta omituisen hiljainen on tänään ollut. Kuitenkin viime viikkoina muljunnut ihan älyttömästä aiempaan nähden. Saapa ainakin mielenrauhan kun pääsee käyrille/ultraan. Aamulla vielä veti kunnon jumpan, sen jälkeen ei oo kovin mitään tuntunut...

Takaisin