Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
http://www.mammas.fi/category/21/urheiluvaatteet
Mites tuolta? Muutama kauppa googlella löytyi Suomestakin, mutta ulkomailla saatais olla parempi valikoima. Toivottavasti löytyy sopivat, on se liikkuminen huomattavasti mukavampaa kun on sopivat kamppeet :)
Ei kai tässä liian varovainen voi olla?^ ylös lisätäkseni, olen ollut aina kova liikkumaan ja harrastamaan mm. ratsastusta, yleisurheilua ja pitkiä juoksulenkkejä sekä koirien kanssa touhuilua. Enää kävellään koirien kanssa metsässä. Toki yleisurheilu jäi yläasteen aikana pikkuhiljaa, mutta muuten liikuin kovasti ennen raskautta. Kyllä se siitä taas alkaa kun pieni on turvallisesti meidän kanssa, niin ei tarvitse pelätä kaatumisia tai muita enää.:)
Täällä odotellaan kans että saa aloittaa juoksemisen uudestaan. Salille hirveää vetoa ei ole. Onneksi paino pysynyt nyt paremmin kurissa niin ei ole niin pitkä matka takaisin lähtöpainoon. Nooh, ajattelis näitä sitten joskus enz talvenakylläpä on liikunnat jääny minimiin,normi päivän kävelyt kotona ja se on siinävoi että ootan jo kesää ku pääsee taas salille,vihdoin!kesäkk meinasin taas alottaa treenit kunnolla ja sitä ennenki lenkkejä ainaki...antaa sit kropan siihen asti palautua...
Täällä odotellaan kans että saa aloittaa juoksemisen uudestaan. Salille hirveää vetoa ei ole. Onneksi paino pysynyt nyt paremmin kurissa niin ei ole niin pitkä matka takaisin lähtöpainoon. Nooh, ajattelis näitä sitten joskus enz talvena![]()
Ei kai tässä liian varovainen voi olla?
Ystävä kaatui ja vauva +20 vkolla kuoli. Itse kuulun kanssa siihen "kastiin" että ennemmin olen ylivarovainen kuin että vahinko sattuisi. Luistimia ja suksia en ole jalkaan edes kuvitellut eikämies kyllä antaisi laittaakaan <3
Täällä kävellään rauhallisesti koiran kanssa icebugit jalassa. Nastakengillä pääsääntöisesti kauppareissut sun muutkin :)
Täällä kanssa viime keväänä reipastuin ja pudotin painoa omiin ihannelukemiini 67kg ja siitä pari kk testi näytti plussaa :) Ehkä se tuo painonpudotus auttoi tässä hommassa kun aiemmin on lasten haaveiluun kulunut reilu vuosi.juu saa nyt itekki sit nähä mite sitä saap sit taaa ittesä liikkuu ku vauvarumba alkaa :D noh pääasia et ees lenkkeilis JA kiinnittäs huomioo siihe syömiseen nii ei nousis paino...en halua enää ikinä nähä 9alkavaa lukua vaa'alla(mikä oli sillon ku alotin laihuttaa&treenata) ja just olin päässy vihdoin 6alkavaan lukuun mitä kauan tavottelin ja odotin saavuttavani nii paksuksha sitä sit tuli :D
Varmasti sitä säikähtää. Hyvä että siellä kaikki kuitenkin nyt hyvin. Itse vaihdoin tuossa nastakengät kun laskettelemasta lähdettiin (lapset siis laski, minä en) niin siltä seisomalta vasen jalka lipesi: liukasta on! Jospa nyt ei kummempaa kuin että jalkoväli sai kunnon äkki venytyksen:SVoi kun kamala kuulla!Itsekin kaaduin kun viikkoja oli 29 ja risat ja vietin osastolla yötä supistusten vuoksi. Oli kyllä aivan kamala kokemus kun olin niin paniikissa, että lähes rääyin kun synnärille soitin ja kerroin mitä oli tapahtunut. Nyt kaikki kuitenkin hyvin ja ainakin olen ollut enemmän kuin varovainen liikkuessa. Järkyttävän liukasta nyt kaikkialla!