Harrastukset/liikunta

Mulla jää liikunnat koirien lenkityksiin ja töissä ympäri taloa ravaamiseen.
Aika vaan ei riitä, kun kuskaan lapsia joka päivä johonkin harrastukseen. Ennen olin vielä jääkiekossa joukkueenjohtajanakin 4 kautta, mutta nyt jättäydyin siitä hommasta.
Salilla käymistä ja jumppia rakastan, mutta olen ajatellut, että ehdin niihin kun lapset itsenäistyy( vai sanoisko reipastuu ... ).
Voishan sitä sanoa, että oma vika, mutta mä ny olen tälläinen. :)

Mä oon käynyt nyt kesän alusta ainakin kerta viikkoon spinningissä. Mielellään kaksikin, mutta vähän ollut aikatauluhaasteita..

itseä sapettaa ihan törkeästi tämä oma kuuriliikkuja-luonne. rrrakastan rankkoja hiit-treenejä oman kehon painolla, tykkään koheltaa myös mun kotisalilla painojen kanssa (oikeesti, mulla on semmoinen, vaan jostain kumman syystä se niin usein "unohtuu" mukamas.. :oops: ) mä oon koko kesän taas "aloittanut", hehh.. nyt pohdiskelen, että kun sanotaan ettei nyt repimään kannata lähteä taas oudokseltaan, ja kun en oikein osaa sitä semivaihetta, mulla on sata lasissa tai sitten ihan nollilla..:arghh: kuntofillarikin löytyy ihan olkkarista, mutta kun mä in-hoo-oo-oon sitä (vielä enemmän silti crosstraineria ja soutuvehjettä.. oon hankala). ettäniin.. josko odottelisi nyt riskeimmän pykälän yli ja koittaisi sitten aloitella taas.

onko joku muu koskaan bodyrockannut? :love017

mullon aina alavatsa piukeena kun tuun uimasta/vesijuoksemasta... en tykkää. Onkohan toi jotenkin huono liikunta, ja miten ihmeessä se noin.Uidessa tuntuu sellanen kohdun venytys tai sillee ,kun on siin uintiasennossa..

mullon aina alavatsa piukeena kun tuun uimasta/vesijuoksemasta... en tykkää. Onkohan toi jotenkin huono liikunta, ja miten ihmeessä se noin.Uidessa tuntuu sellanen kohdun venytys tai sillee ,kun on siin uintiasennossa..

Mun käsittääkseni uiminen on erittäin hyvä liikkumistapa ihan loppuraskauteen saakka. :)

Kyllähän vesijuoksu ottaa tuohon alavatsan lihaksiin, että josko siitä johtuu tuntemukset? Uiminenhan on hyvä, koska ei rasita niveliä ja loukkaantumisriski todella pieni :) Itse en harmikseni uimahalleissa voi käydä ilman, että nousee kuume ja turpoaa silmät&limakalvot, kloorin prkl :(

Musta tuntui ekassa raskaudessa että se vedenpaine painaa mahaa. Erityisesti uimahallissa. Ei tullut sitten monesti käytyä, kun se tunne oli niin epämiellyttävä.

Mun liikkumiset on jääneet ihan minimiin :( Nyt kun etova olo on helpottanut, tekisi mieli uimaan. Halli on ollut meillä kiinni pari viikkoa mutta taitaa huomenna aueta. Salillekin voisi jo yrittää kokeilemaan. Nettijoogaa ja -pilatesta olen aikonut kokeilla jo keväästä lähtien :)

Kansalaisopiston kursseja katselin, saattaa olla käsityöpainotteiset kurssit tällä kertaa. Viroakin tekisi mieli opiskella.

Tääl PITI mennä ukkelin kans vkpl salille,mut tuli muuttujia matkaan :( blaaah!!!!nyt ei taas päästä yhessä ainakaa 1,5vko...en tiiä"uskallanko"yksin mennä...ja millo nyt taas ylipäätään aikaseks sais :( ees sinne lenkille ku sais raahauduttua....kyl iskee masennus jos koko raskaus ny vaa menee löhöillessä...nii kyllä siinä on homma taas sit alottaa alusta!!!!! :(

Mä mietin että ilmoittautuisin raskausjoogaan :) se vois olla kiva jos en tavallisilla jumppatunneilla enää syksyllä jaksa käydä. Se alkais lokakuussa ja päättyis joulukuussa :)

Mä mietin että ilmoittautuisin raskausjoogaan :) se vois olla kiva jos en tavallisilla jumppatunneilla enää syksyllä jaksa käydä. Se alkais lokakuussa ja päättyis joulukuussa :)

Mulla on mennyt koko kesä aivan löysäillessä minkäänlaisen liikunnan suhteen. Talvella vielä tuli käytä melko aktiivisesti salilla, ja sinne oon kyllä aina kesän sadepäivinä ikävöinyt, vaan en oo saanu miestä raahattua sinne mukaan, eikä ole tullut yksinkään lähdettyä :( On ollut myös niin vaihtelevat kelit, että koiran kanssa lenkit ollut ihan minimissään, pikku pyrähdyksiä usein päivässä. Aivan mielissään odottelen syksyä tässä että voi oikeesti käydä pitkillä lenkeillä koiran kanssa! Haaveilen myös motivaatiosta rahautua salille tai vaihtoehtoisesti irtisanoa salijäsenyys ja jumppailla kotona... Jotakin liikuntaa tässä pitäisi harrastaa, ettei turpoa takaisin vanhoihin mittoihin :P

Mulla jäänyt tän heikotuksen vuoksi lenkkeilyt ja kahvakuulailut todella vähiin :( Heti kun pahoinvointi hieman helpottaa ja voi syödä normaalisti, alkaa treeni varmasti taas kulkea! Ja tuo oksettava kesän kuumuus ainakin pahimmilta osin toivottavasti takana, saa ihan uutta energiaa :)

Mää olin nyt reipas ja leikkasin ruohoa, kyllä siellä yli 30 min meni ja jäi vielä huomisellekin. Meillä on tuota lääniä... Kunhan nyt ei vaan satais mitään.

Jatkan toisen harrastuksen parissa sohvalla, neulon ystävän pojalle pienen pientä sukkaa. :)

Liikun kävelemällä ja vesijuoksemalla. Näitä teen vointini mukaan.pääasia että jotain liikuntaa harrastelee. Siitä tulee kyllä hyvä olo.:)

Täällä töissä tulee juostua, nosteltua potilaita jne. sen väh. 8h vuorossaan niin ei paljon enää hyötyliikuntaa tai saleja taikka uintia jaksa harrastaa lisukkeeksi. Koiria on kaksi ja ne kun lenkittää on ihan riittävästi liikuntaa aina yhdelle päivälle. :rolleyes:

Ratsastus oli haaveissa aloittaa nyt syksyllä uudelleen, mutta taidan siirtää suosiolla synnytyksen jälkeen, en halua mitään riskejä ottaa nyt yhtään odotusaikana hevosten kanssa. Moottorikelkkailu ja laskettelu jää kanssa tältä talvelta harrastamatta.

Eilen käytiin miehen kanssa uimassa pitkästä aikaa ja tänään kävin aamupäivällä salilla. Oli tosi epävarma olo koko ajan, teenkö nyt vääriä vai oikeita liikkeitä jne. Soitinkin jo paikalliselle fysio/pt:lle että tekee mulle ohjelman. Ei olla vielä juteltu mutta varmaankin tavataan eka, ei vielä tunneta toisiamme.

Teen toimistotyötä ja oon todennu että salilla on pakko käydä. Muuten on hartiat ja niskat ihan jumissa.

Takaisin