Mie oon sitä mieltä että kroppa ilmottaa sit ku on liikaa rasitusta. Itselläkin eka raskaus. Kehoani tosin oon oppinu kuuntelee ja tarvittaessa neuvoa kysyny raskaana olleilta kavereilta. Kaikille ei tuu harjotussupistuksia, paitsi ehkä loppuvaiheessa. Seki on normaalia. Ja harkkarit on myös normaaleja jos ne ei oo kipeitä, niitä ei tuu usein ja jos ne tulee vaan selkeesti suuren rasituksen jälkeen ja häviää levolla. Mut jos tulee myös levossa ja usein, ni sit kannattaa huolestuu. Miul nimenomaan levossa esiintyny ja toki myös rasitus provosoi. Välillä tullu tunnin välein, välillä jopa 19 min väliä. Ja parhaimpina päivinä yli 10 päivässä. Joka päivä joka tapauksessa nyt puoltoista viikkoo. Siihen asti ei mitään. Harmittaa, koska muuten oisin viel iha hyvässä lenkkeilykunnossa ja salilla kövisin normisti. Nyt en oo puoleentoista viikkoon käyny salilla ja lenkit on menty niin et rollaattorimummot on porhaltanu vihasesti ohi torvee soittaen ja karvanopat heiluen... huoh... mutta oon jo oppinu vähä hölläämää. Parempi näin ku et tulis totaalinen vuodelepokomennus.