Hankintoja

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ostettiin sitten biltemasta itkuhälytin. En kyllä oikein tiedä osaako tuota käyttää kun ohjeet oli ihan ihmeelliset. Kyllä ne ainakin toimi niin että vanhemman yksiköstä sai valon päälle ja pois lapsen yksiköstä, mutta musiikkia en saanu sitä päälle.. Ja en jaksanu säätää niin että olisin ukon laittanut toiseen huoneeseen leikkimään..

Esikoisen aikaan hankin maidon kerääjän. Se oli kyllä erittäin tarpeellinen! Suosittelen ostamaan :) nytkin on käyttöä odottamassa.

Mulla kans maidonkerääjä (2kpl pkt) odottamassa :happy:

Mistä ootte noita kerääjiä ostanu? En viittis enää tilata jos löytyis jostai kaupasta helposti?:)

Isoissa marketeissa varmaan on kaikissa. Täällä kyllä cittarissa on pienempi valikoima ku prismassa, jonka takia suuntasin sinne.. yleensä asioin kuitenki cittarissa..

babynest.jpg

Innostuin tuosta babynestistä niin paljon, että pari iltaa käytin sellaisen tekemiseen. Tämä on itselleni suuri saavutus, sillä edellisen kerran olen ommellut ompelukoneajokortin merkeissä kolmosluokalla, jonka jälkeen siirryin puukäsitöihin. Netistä löytyy selkeät ohjeet, jos jotakuta alkoi kiinnostaa! :-)

Voi hitsin pitsi. Vieläköhän kerkeisin tuon tekemään :) kankaita varmaan olisi kyllä :) on kyllä niin söpön näköinen!

Jos on yhtään kokeneempi käsityöihmien kuin minä niin varmasti yhdessä illassa surruuttelee kasaan :-)

Juu katoin että aika nopeaan tuon tekisi. Pitäis vaan jaksaa lähteä hakemaan vanua ja nauhaa kun niitä ei löytyny varastoista.. Eli jää ainaki huomiseen. Nyt kun en jaksa raahautua kaupoille enää ;)

Äitini oli käynyt ostamassa ensisängyn vauvalle, semmonen rottinkikori jaloilla. Se on ihana! :Heartred Eikä mukulan ny tarvii nukkua äippälaatikossa , jee:glasses9

Hmm. Himottaisi alkaa tekemään jotain pientä käsityötä, mutta oon jo tehny vauvalle myssyn, tossut, tumput ja peiton.. Saatin vielä lisäksi villatakki ja sukat.. Ni en tiiä mitä tekisin. Minulla olis pari kerää pöllöpeitosta jääny tuota puro batikkia mistä vois jotain tehdä mutta... Ja nalle-lankaa löytyy ainakin.. Nuo siis sellasia mistä ainakin vois vauvalle tehdä..Ideoita?

Todella ihana! Juurikin mietin eilen illalla että olisikohan tuollainen vaikea itse tehdä.. sopivaa /söpöä kangasta ei taida löytyä valmiina. Jotain kyllä olis..

Juu tuota oon katellu itsekin. Jossain törmäsin kuvaan jossa oli tehty haalariversio ja se houkutti enempi, siihen vaan ei ollu suoraa ohjetta vaan ohjeita oli yhdistelty.. Pitäis kai vaan uskaltaa kokeilla.

Vauvanpesä tuli sit tehtyä. Mulla ei ihan niin muhkea tullu mutta söpö se silti on ;) ImageUploadedByVau Foorumi1437227913.479660.jpg
Tuon Pätkis haalari-idean päätin haudata kun siinä voi käydä niin että meidän vauva kerkee kasvaa niin etten saa sitä valmiiksi ajoissa :D
Mutta nyt se vois vaikka tulla jo tälle puolen ettei mamma enempää saa aikaan ;)

Markkinoilta lähti tänään mukaan "mekaanikko"pipo. On toi isäihminenkin semmonen ruuvailija, että aateltiin kylvää samaa henkeä jo heti pieneen mieheen :Heartblue

Takaisin