Kolme kaveria, jotka eivät tunne toisiaan, ovat kaikki haukkuneet kolmipyörät, kun lapset on kaatunu niissä niin monta kertaa että välillä on pitäny lähtee ihan tikattavaks, eli pahaa jälkeä. Eivät kuulemma uskaltais jättää vauvaa niihin nukkumaan. Lisäksi olen itse monesti nähnyt kun naapuri tai päiväkotikaveri on kaatunut, että liekö sitten bain osun aina sopivasti paikalle, vai kaatuilevatko useamminkin kuin vain mun läsnäollessa... Toiset kaksi kaveria taas ovat olleet tyyväisiä p&t kolmipyöriin, niiden ketteryyteen yms, mutta toisella ainakin oli niin kankeat jättiläisvaunut ennen, että en ihmettele yhtään miksi se on heille varmasti parannusta edellisiin! Ihan juoksemiseenhan on erikseen niitä joissa on vähän polkupyörän pyöriä muistuttavat tosi isot pyörät, ja ne on siihen tarkoitukseensa ainakin yhden tutun kokemusten perusteella hyvät. Me tilattiin tupliksi nelipyöräiset City Selectit, vaikka p&h nelipyöräistä promenade-mallia mentiin hakemaan. Toiset vaan oli kaikilta muilta ominaisuuksiltaan ylivoimaiset, vaikka hinta oli sama, paitsi ulkonäöllisesti ne toiset olis ollu ehkä linjakkaammat. Muuten meillä on ollu käytössä Stokke Xploryt, ja olen ollu niihin todella tyytyväinen, eli ei luovuta niistä vieläkään vaan käytetään eri tilanteissa kun tuplia sitten.