Hankintoja vauvalle.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja kizu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ja just tuollainen kuin Gemini linkitit!

"Enää nuoren iän ei tarvitse olla esteenä asiallisille pensseleille!" :laughing002

Täytyykin katsella, jos löytyisi omalle tylleröllekin jotain hauskaa :p

Meillä oli aluksi joku philipsin vanhempi perus hälytin, mut yhtäkkiä ei enää reagoinutkaan lapsen ääniin. Vein sit papalle ja pappa korjas ja on nyt mummula hälynä. :) Ostettiin meille ihan perus Philipsin avent häly, mikä käsittääkseni vastaa edellistä. Niin suurin ero näissä on, että uus lähettää kokoajan ääntä ja vanha vain, kun on ääntä mitä lähettää. Ite tykkään uudesta, kun on varma olo ja kuulee, ettei oo mitään kuultavaa. Mies taas inhoaa tuota, kun on aika häiriö herkkä kodinkoneille/tekniikalle ja siitä kuuluu kokoajan pieni humina. Oon kans miettiny niitä radiopuhelin hommia, jos ne ei ottais niin häiriötä. Ja pittää Se vissiin toinen häly muutenki hommata, jos nukuttaa muksuja ulkona eripuolilla taloa. :)

Pitäisi vielä hakea hoitotaso varastosta tuohon lipaston päälle, mutta muuten valmis :)

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    575 KB · Katsottu: 36
  • image.jpg
    image.jpg
    575 KB · Katsottu: 39
Meillä on nuo copran radiopuhelimet ja ollu kyllä loistavat:) muista mulla ei ole kokemusta.
Alkais olla vauvantavarat suurinpiirtein hankittu.. tutit, pullotutit, vaipat vielä ostamatta. Kaikki isommat onneksi oli edellisen jäljiltä. Sitteri ja turvakaukalo pitäis pestä. Pinnis on vielä autotallissa:) rintapumppuki oli vielä tallessa kun muistelin että olin sen antanu eteenpäin.

Oliskohan se itkuhälytin hyvä jonka vastaanottimena toimii kännykkä? Itkuhälyttinen suhteen ajattelin kastella vasta jos tuntuu tarpeelliselta. Tai on meillä tuo vanha vielä tuolla, ja esikoisen aikana ei tarvittu sitä kun vasta aika isona. Minusta vain tuntui ihan hullulta jättää vauva jonnekin ulos yksin nukkumaan, vaikka en mitenkään vähääkään ole muissa asioissa ylihuolehtiva. Olishan se ollut hyvä nukuttaa raittiissa ilmassa eikä mulla ole mitään sitä vastaan, mutta omalla kohdalla se vain tuntui ihan luonnottomalta.

Jei ;), mulle tulee tänään turvakaukalo, matkarattaat ja pari muuta puuttuvaa asiaa kun mies käy kaupungissa :).

Mä en esikoisen kanssa hommannu itkaria ollenkaan kun asuttiin sillon kerrostalo kaksiossa ja nukutin parvekkeella aina vauvan ja jätin ovea rakoselleen ja kämppä oli sen mallinen et näin partsille hyvin jos alko heilumaan kärryissä. Nyt asutaan tämmösessä luhtitalossa ja nykysin on oma piha, ainoo vaan et asunnossa ei ole yhtään ikkunaa tohon omalle pihalle niin nyt on pakko hommaa itkari, me saatiin joku aika sitten toi kamerallinen, mutta siinä tosiaan ei riitä akku kun pikku hetken joten tarttis vääntäytyä verkkokauppaan..

meilläkin on nuo cobrat, hyvin toimii :) ja meillä toimii myös yhteydenpidossa jos jompikumpi on autotallissa tms. touhuumassa :P

Tulipa tilattua nyt sitten kahet Carriwellin imetysliivit.. Kauheesti niitä netissä hehkutettiin saa nähä onko niistä mihinkään :p

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Nyt ne on katottu valmiiksi, vauvan kotiinlähtövaatteetkin :) Vielä on peiton virkkaus kesken, mutta pakko lukea välillä niihin himskatin pääsykokeisiinkin :)SDC10876.JPG

Mistä "elämäon" tilasit Carriwellin imetysliivit? Mä olen myös ajatellut tilaamista, mutta tuntuu jotenkin vaikealta tilata sovittamatta. Onko jollain kokemusta näistä, että osuuko koko ja "muoto" kohdilleen vaikka ei ole sovittanut?

Tilasin omat Carriwellini vähän aikaa sitten Pikkuhurmurista. Eivät tosin olleet siellä ihan halvimmat, joita olen nähnyt, mutta tilasin samalla muutakin, joten oli kätevämpää niin.

Otin S-koossa, koska tavallisesti ympärysmitta 70, eikä se ole nytkään kauheasti kasvanut. Liivit istuvat hyvin, mutta vähän mietin, että olisin tilannut vielä toiset M-koossa, koska olen aika varma, etten enää kuukauden päästä koe noita S:iä ihan niin mukavina... :) Olen siis "normaalitilassa" 70C, nyt ehkä sen (70-)75 D - ja maidon noustua varmaan sitten vähän enemmän.

Liivien rakenne ja malli kyllä kestää aika paljon joustoa, eli siinä mielessä ovat paljon helpommat nettitilattavat, kuin ihan perusliivit olisivat. Niitä en sovittamatta edes tilaile, koska istuvuus on kaarituellisissa niin paljon mallista kiinni.

Tilasin sellasesta ku ozbaby.fi. Mä kans vähän jouduin arpomaan niitten kokojen välillä.. Päädyin sitten kuitenkin siihen isompaan :)

Nii ja toi oli musta kiva ettei tosiaan tarvii noitten kuppikokojen kanssa niin tarkasti pelata..

En nyt muista oliko täällä jo puhetta kantoliinoista. Eli mua kiinnostas millanen ois kätevä. Kukaan käyttänyt liinaa? :) Mulla ajatuksena se, että sais heti käyttöön ja kädet vapaiksi esikoiselle. Ja vauvan saisi monenlaiseen asentoon.

Itse olen käyttänyt edellellisen lapsen kanssa Hug a bub kantoliinaa ja sen ostin myös uudelle tulokkaalle. Todella hyvä liina ainankin mun mielestä. Monet liinat on kamalan pitkiä, itse kun olen 161 cm ja suht pieni muutenkin niin Hug a bub on ollut äärettömän sopiva Suosittelen. On vielä kauniskin ja kivat värit!!!

Takaisin