Joo sama täällä, heti opetin siihen, että vaikka töllöstä ei päivällä mitään tullukkaan, ni jotain ääntä oli aina taustalla ja tosiaan imuroinki alkuun päikkäreiden aikana. Mut pikkuvauvat tietysti nukkuuki tosi sikeesti ja nukkivat kohdussaki vaikka äiti imuroi. Itseasiassa se on semmonen fakta, että pikkuvauva tavallaan vaatii pientä ääntä koko ajan taustalle, se luo turvallisuutta. Jos on ihan hiljasta, ni se välillä tarkistaa sit itkulla, että onko hän ihan yksin. Se on joku vaisto, mitä niillä on PALJON.
Kaupassa mää otin aina normikärryt ja nostin vauvan siinä auton turvakopassa ostoskärryihin. Ite asetin ne poikittain kärryjen päälle ni kärryt jäi tyhjäksi. Toiset nostaa sinne kärryjen pohjalle.
Eikä tietenkään voi tietää ensimmäistä odottaessaan, että mitä kaikkea tarvii ja ei tarvi. Ja kokeneemmat ei välttämättä osaa neuvoa, ku kaikki on niin itsestäänselvää. Maailma on täynnä vauvatavaraa, mut ei ennen vanhaankaan tarvittu mitään ylimäärästä. Toisen tärkein tavara, voi toiselle olla ihan roska. Kyllä meki monia juttuja hankittiin ihan turhaan, siitäki huolimatta, että mun siskot lyttäs kaikki mun hankitaideat, "että et sä sitä tuu ikinä tarviin/käyttään". So what! Saahan sitä rahansa kukin käyttää niinku tykkää.
Ostin esim semmosen kalliin mobilen pinniksen päälle, mikä tietenki pyörii, soittaa monta eri sävelmää ja heijastaa kattoon valoja. No ei se vauva minusta ikinä sitä seurannu, mutta se on minusta ihana ja vähän harmissani jo odottelen, että millon se palautuu lainasta mulle takasi.
Sent from my GT-P5100 using Vau Foorumi mobile app