Hankintoja vauvalle, itselle, kotiin...

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Martuti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Coco, innostuin jo, mutta sehän onkin velouria... velour-kankaisia mäkin muutamat löytänyt, mutta sitä collegea haluaisin... Miten niitä nyt ei tunnu mistään löytyvän :confused:

Hahhaaa, niinhän se olikin :grin Naurahdin ihan ääneen itelleni, collegea ettiny ja toi vaan tuli eteen nii en sen tarkemmin sitä sitten tutkinu :rolleyes:

Mieki noita college haalareita ettiny mut ei oo mistää oikei mieleistä löytyny ja vähä niitä kyllä ees tarjolla on, löysin kyllä kirppikseltä sit iha kivan harmaa valkosen collegehaalarin ja siihe oon kyl iha tyytyväinen :)

Oi,oi,oi!!!! Mahtavaa!!!! Kiitos kovasti teille! :p Mä olin kyllä päättäny etten enää osta mitään vaatetta, mutta nyt joutuu kyl pikkusen lipsuun.. :wink

Eikä! Ihania vaatteita! <3 mulla on ehkä menny kans vähä yli tää vaatteiden shoppailu, tosin tilailen fb-kirppiksiltä niitä :D no ei ainakaa tarvi kokoajan olla pyykkiä pesemässä sen takia ku ei oo puhdasta vaatetta ;)

Joo ei kans........ :D Kuinkahan monta kertaa oon noi vaatteet laskenutki et riittääköhän tää nyt varmasti..... :grin
Jäätävän upeita vaatteita tuol yhes linkis.... toi liekkikuvioinen vaunupussi on must have!! Hinta kyl sitä luokkaa et taitaa men lahjatoivelistal ;)

Mä en hirveesti oo ostanu, ku löytyy jo niin paljon edelliseltä. Kävin kyllä jo aikasemmin ostaan pari vaihtoehtoa kotiutumisvaatteiksi, ku pitäähän sitä vähän fiilistellä. Ja pari päivää sitte tein ellokselta tilauksen, mut oli hyvät alet ja sain satasella paljon vaatetta pienelle ja isolle veljelle. Eilen sit huomasin, ku meni varastosta hakeen vauvan vaatteita, että hetkinen, missäs ne on? 68-80 vaatteet löyty, mut ei niitä pienempiä. Häätyy laittaa mies asialle kuhan kotiutuu, ku se tuon varaston on pakkannukki ja jos minä meen sen sekottaan, ni tulee palautetta =D

Sent from my GT-P5100 using Vau Foorumi mobile app

Tänään piti äippäpoli-käynnin jälkeen käydä muutamat vaatteet tietysti vielä ostamassa :grin
Ja kävin nyt Kappahlilta hakemassa sen vaaleanbeigen college-puvun.

Mie löysin tänää kirpparilta ihanan imetystyynyn!
Ostinpa myös Aventin manuaalisen rintapumpun ja siihe tuttipullon lisäks ja pari bodyaki tarttu mukaa :grin
Ikinä ei kauppareissulta selvii kotii ilma et jotaki vauvalle ostaa.. :grin

Miulle nuo vaunut tuottaa nii päänvaivaa ku ois siskolta ne yhdistelmävaunut mut en niitä halua ku ne on nii "isot", pitäs jotku vähä pienemmät löytää mistä sais helposti sen kopan pois et sais ratasosaa kuistilla säilytettyy ja koppa yöks sisälle.. kohta tulee kiire koko vaunuasian kanssa!
Onneks muut kamppeet alkaaki olee valmiina, pesua vailla vaa :) nii ja vauvan huone vielä keske.. ääääk! :smiley-ashamed004

Meillä kaikki valmiina muuten vauvaa varten,mutta sairaalakassi vielä pakkaamatta ja vauvan tutit ja tuttipullot steriloimatta.eli hyvällä mallilla.
nyt ku viel malttaisi ite oottaa,että vauva syntyy!! :) onneksi ei enää ku 4viikkoa max.jäljellä!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Täällä kanssa kaikki muuten valmiina, paitsi juurikin tuo sterilointi on tekemättä mutta senhän kerkee vielä moneen kertaan tekemään. Ja vauvan vaatteet on suurimmaksi osaksi pestyinä, kaikista pienimmät ainakin :)

Mutta siis imetysliivejä en ole ostanut, enkä kyllä tiedä mistä löytyisi suht edullisesti koko 80 F tai G?:grin
Tällä hetkellä siis tosiaan E kuppi ja jos tästä vielä kasvavat niiin :eek:
Ja pitääkö niitten olla kaarituettomia?

Mä eilen ne tutit, tuttipullot ja imuosat pesin ja keitin, samoin pesin ja keitin kaikki muoviset / kumiset lelut.
Joutuu ne varmaan vielä uudestaan ennen käyttöä keittämään pikaisesti, mutta onpahan nyt kerran jo kunnolla tehty. Halusin nimittäin saada tutin pakattua sairaalakassiin, niin keitin sitten kaikki kerralla.

Sairaalakassitkin olen saanut pakattua niiltä osin, mitä nyt etukäteen järkevästi pystyy.

Kaikki mahdollinen on nyt pesty, keitetty, viikattu, tuuletettu.....

Eli nyt alkaa oikeasti kaikki olemaan valmiina vauvaa varten :)
Tai no, se rintapumppu on edelleen ostamatta, se onkin ainoa hankinta mikä enää pitää tehdä.

Coco, mä olen ostanut kahdet imetysliivit etukäteen, molemmat kaarituettomia. Ajattelin sitten synnytyksen jälkeen käydä ostamassa lisää, kun sitten vasta tietää sen oikean koon. Mutta onpahan nyt edes jotkut ottaa mukaan synnärille.

Täytyy jostain siis käydä ainakin yhet ostamassa etukäteen ettei ihan pulassa oo sitten :)

Martuti, tuli mieleen tosta että tutti sairalakassiin mukaan niin mun tuttu sai juuri muutama päivä sitten tytön ja sairaalassa olo aikana ei saa kuulemma tuttia antaa. Hoitajat kieltävät sen jyrkästi.
Mutta siis kai sitä nyt saa omalle lapselleen tutin antaa jos tahtoo, eikä ole mitään oikeaa syytä muuta kuin ettei saisi opettaa tutille liian aikaisin. :)
Ja siis ajattelin kyllä itsekkin ottaa tutin matkaan, vaikken ole sairaalakassia ihan saanutkaan pakattua.

^ Hauska miten sairaaloissa käytännöt vaihtelevat, olen kuullut että Tyksissä kyllä annetaan lapselle tuttia jos vain sitä huolii o_O Onko ne sitten sairaaloiden vai yksittäisten hoitajien käytäntöjä / mielipiteitä, en tiedä...

*Muoks*
Olen siis kanssa lukenut mielipiteitä siitä, että tuttia ei kannata antaa liian aikaisin jotta imuote nännistä ei muodostuisi sen takia vääräksi.

Takaisin