Meillä alkaa olemaan aika hyvin asiat, jee! :)
Lähes kaikki on hankittuna, mutta seuraavat asiat pitäisi vielä ostaa:
- Amme + jalat
- Kantoreppu tai –liina
- Itkuhälytin
- Rintakumit
- Rintapumppu (käsikäyttöinen)
- Maidonkerääjä
- Muovifrotee-alustoja
- Tutteja muutama
- Tuttipulloja muutama
- Tripp Trappiin: Vauvasetti, Pehmuste, Valjaat
Olen nyt tämän päivän jälkeen sitten lähes kaikki vaatteet (koot 50-68) saanut pestyä ja viikattua paikoilleen kaappiin ja lipastoon

Myös kankaiset lelut, pyyhkeet, harsot, kestovaipat, petivaatteet, unipussit yms. on pestynä.
Kirjat ja muoviset lelut on pyyhitty, ja puuhamatto sekä lelukaari on pesty / pyyhitty.
Vaipanvaihtopiste on tehty valmiiksi (kodarin pöydällä hoitoalusta ja sen päällä pyyhe), ja koriin laitettu kaikki talkit, perusvoiteet, Lansinohit sun muut tökötit, sekä tietty kosteuspyyhkeet, vanupuikot, kylpylämpömittari, kynsisakset, hiusharja... kaikki sellaiset pikkutarvikkeet.
Pinnasänky on paikoillaan, ja siinä on reunapehmusteet, verho, mobile ja petivaatteet, sekä lakanan alla kosteussuojana muovifroteealusta.
Tripp Trapp -syöttötuoli on vielä tulematta, mutta se on tilattu. Siihen on olemassa jo sitteri, joka siihen kiinnitetään.
Vaunut, matkarattaat, turvakaukalo ja sen telakka odottavat varastossa, samoin kylpytuki ammeeseen.
Myös imetystyyny, yhdet imetysrintaliivit ja muutamat imetyspaidat odottavat käyttöä, sekä paketillisen kertakäyttövaippoja ostin myös. Niin ja pari purkkia äidinmaidonkorviketta.
Varastossa odottaa myöhempää tarvetta varten pari pottaa, sekä ruokalaput/syöttökaukalot.
Yksi tuttipullo ja muutamat tutit jo on, mutta parit voisi vielä ostaa lisää.
Siskon kaverilta pitäisi vielä tulla tavallinen sitteri, ja mun äiti ompelee kestoliivinsuojia mulle lisää, sekä muutamat villikset vauvalle.
Vielä pitäisi myös laittaa hoitolaukku valmiiksi (se siis on jo, mutta pitää täyttää se tarvittavilla tarvikkeilla ja vaipoilla).
Tuossa alussa viestissäni on tuo ostoslista niistä mitä pitää vielä hankkia.
Ensi viikolla ajattelin lisäksi tilailla muutamat imetyspaidat lisää.
Imetysrintaliivejä ostan enemmän vasta sitten synnytyksen jälkeen, kun tietää sen oikean koon...
Ihanaa kun olen nyt saanut nuo hoidettua, kohta voi vaan ottaa rennosti eikä tarvitse stressata jos ei myöhemmin kivuiltaan enää saakaan mitään aikaiseksi!