muksis, me ostettiin ihan joku normi pyörä kettinki ja kiinnitettiin se johonkin putkeen. Mutta ei sitä jaksanut kauaa käyttää, tuntu jotenkin niin työläältä olla aina sitä avaamassa ja kiinnittämässä kun muksu parkuu kuumuuttaan tai jotain muuta siinä vieressä..
Mutta kyllä mä uskon että sellanen lukko on kehitelty. Eiköhän jostain lastentavara liikkeestä löydy, siellä on kaikkea :)
Jotkut kämäset parvekevaunut saatiin, mutta meidän sankari ei ole suostunut yhtään päikkäriä parvekkeella nukkumaan. Ei siis ylipäätään ole koskaan oppinut nukkumaan vaunuissa edes pihalla kun vaunut liikkeessä.
Säästetään ne vielä jos tämä seuraava nukkuisi niissä. Nehän ei tarvi olla mistään suunnasta hienot ja parvekevaunuiksi kelpaavia myydäänkin ihan parilla kympillä, jonka kyllä ite olisin valmis maksamaan :)
Mymmis, mä käytän masutuubia paidan jatkeena. Kun maha alkaa vetää paitaa ylöspäin niin laitan paidan värisen tuubin jatkamaan paitaa. Tietty pitää kattoo et se jatkuu ihan suht siistin näkösesti, ettei ihan urpon näkönen oo.. :) Mut ei kyllä todellakaan mikään pakollinen rätti ole, koska mama-paidatkin on keksitty, eikä kaikista kivoimpia paitoja haluu edes venyttää :)
Cissi84, Mä olen myös miettinyt noita carenan vaunuja. Just toi vaunukopan kääntö homma on hyvä ja jotenkin tykkään että niillä on eri kuomutkin. Ja ne taitaa olla sen verran kapeat että mahtuu hyvin kaupoissa menemään. Mä tykkäisin peräkkäin istuttavista myös muuten, mutta se ettei toinen näe sieltä takaa niin tekee niistä aika lyhyt ikäiset.. Täälläkään ei pituuseroa ole kuin 4cm, eikä mitään hongan kolistajia olla joten tuskin meilläkään siihen kaatuu :)
Tulipa taas tarinaa