Sillon ku meillä oli rakenneultra niin käytiin hakemassa oikeestaan kaikki tarvittava jo :D käytiin tilaamassa tuplavaunut vai rattaat miten ne ny kuuluis sanoa. Ja ostin uudelle tulokkaalle sellasen toppapussin :) muuta ei oikeein tartteta paitsi toinenkin pinnis kun esikoinen viel nukkuu omassaan :D toki pitää ostaa vähän talvikampetta tai siis lämpimämpää viel lisää kun esikoinen syntyi kesäkuussa niin on aikaslailla kesävaatetta noi pienet :)
Mua ärsyttää kun ei olla vieläkään päästy muuttamaan isompaan asuntoon, enkä viitsi ennen muuttoa ainakaan mitään isompaa vielä hankkia. Innolla odotan muuttoa niin pääsee ostamaan kaiken vauvalle!
Minä arvasin, että RU: n jälkeen mua ei pitele enää mikään... Olisin jo alottanut toisen peiton, mutta cittarissa tuo sama lanka oli 3€ kalliimpi ku Prismassa niin jätin ostamatta
Mutta kahtokaa mitä posti toi... ♡
Joo eli on sama edelleen. Mun mielestä siellä oli hirveesti isoja kokoja ja toisaalta mulla on kahelta lapselta tallessa suurin osa niitten pakkauksista. Ainoo minkä ehkä tarttisin ois toi pakkaus ja se patja :)
Mäkin haluaisin päästä jo pesee niitä,mut en nyt ala pesee ku on muutto ja kaikkee :D täytyy toivoo et saan nopeesti uuteen asuntoon pesukoneen nii pääsen pesemään ja laittamaan ne sinne minne kuuluukin :)
Oletteko hankkineet turvavyön alentimen itellenne? Mä ostin ja tuntuu hyvältä mutta on niin pirun vaikea laittaa paikoilleen! Kun istuin on hyvässä kohdassa niin ettei se jalkojen väliin tuleva osa paina liikaa jalkojen välissä on napit lähestulkoon mahdoton saada painettua kiinni (ähellän ja puhisen kun yritän kurottaa jalkojen väliin). Jos istuimen taas ottaa edemmäs että napit saa hyvin kiinni nousee se liian ylös jalkojen väliin. Mahtoikohan kukaan ymmärtää mitä yritän sanoa... :D Ja ongelma sen kuin suurenee kun vatsa kasvaa!
Entä tukivyö? Mulla on Anitan tukivyö joka on tuntunut todella hyvältä mutta tällä viikolla olen huomannut että nojaan enemmän taaksepäin ja vaapun kävellessä. Mietin auttaisko apuvälinelainaamosta lainattava tukivyö paremmin? En tiedä millainen se on, neuvolahoitaja vaan alussa sano et voin lainata sellaisen jos tarviin myöhemmin.