Tänää tuli hankittua vauvalle turvaistuin :) Enpä malta odottaa, että saadaan se ensiviikolla kotiin, jotta pääsen vähän kokeilee ja fiilistelee sillä!
Sorruin... olin eilen tytölle ostamassa sukkisksia ja yökkäreitä ni jotenkin mukaan tarttu poitsullekin pari oloasua :) Kattelin noit vaatteit mitä saatiin ja päätin et nyt pysyn kovana enkä osta enää mitään!
Tiada, olen ajatellut tuota samaa vauvakirjaa, mutta en pysty ostamaan sitä ennen kuin vauva syntyy, kun ei tuo sukupuoli ole tiedossa. Mun mielestä toi on ollut sopivan simppeli eikä siihen tartte ihan jokaista pierasua kirjata. :)
Knyttet,mä tykkäsin noista loruista mitä siellä oli :) Ite halusin sen ostaa,ku tiiän ettei kellään oo samanlaista makua ku mulla :)
Pienelle Prinsessalle täytyy olla pinkkiä :D
Meillä on monensorttista vauvakirjaa kun sen on aina tuonut joku kummi. Eli olkoon se perinne meillä jatkossakin. Illalla niitä juuri selailtiin
Mutta kyllä tässä joutuu tosiaan pidättelemään tuota tavaran hankintaa... Katselen nyt maailmaa vaaleenpunasten lasien läpi!
Mua niin harmittaa noi vauva kirjat. Esikosta jaksoin orjallisesti täyttää, toisesta enää tärkeimmät ja kolmannen kirjaa kun katoin, nii enhän mä oo täyttäny sitä juuri ollenkaan Eli päätös on et tälle en edes osta vauva kirjaa, ellei joku sitä meille tuo. Facebookista onneks voi kattella mitä on millonkin tapahtunu, jos mahtaa nyt semmosen saamaan.
Eli siis netissä täytettävä vauvakirja, josta voi sitten lopuksi tilata paperisen version (ja laittaa ilmeisesti mukaan vaan ne sivut / tiedot, jotka on oikeasti sinne täyttänyt).
Ihanaa, taisin löytää vaunut meidän vauvalle! :) emmaljungan super viking, harmaa tai musta. Oli niin sirot ja kevyet, ja niihin saa kaikkee lisämausteita ostettuu. Pitää vielä käydä mies mukana liikkeessä, mut eiköhän sekin tykkää. :)
Meidän autoon ei mahdu emmaljungista muita kun viking ja ne oli isännän mielestä liian kapeat hänen leveillä hartioilla työnnellä :) Ne super vikingit olis kyl ollu aikas hyvät mutta liian iso runko niissä. Nyt mietinnässä lähinnä enää teutonia be you ja brio smile. Ehkä tohon teutoniaan päädytään jos saadaan kaverilta kerta kaukalo ka telakka, kun brioihin ei menis kuin niitten oma. Briot olis kyl halvemmat, mutta tosiaan kaukalosta tulis sit lisähintaa.
Ihania linkkejä!!! Sain just sen vauvan peiton valmiiks niin nyt vois välissä tehdä tuttinauhan ja ladata vauvakirjasovelluksen. Oon ite paperiaskartelija mutta toi sähköinen sais miehenkin mukaan. Ja voisihan sitä tehdä myös paperisen... Lähtee taas lapasesta. Tyypillistä