Hankinnat

Turvotusta täälläkin. Mä laitoin kiertoon taaperon ajalta kaikki paitsi yhdet manmaleggarit koska ne oli niin mukavat päällä😅 mut mammavaatetta. Mun pitäs ostaa uus talvitakki mut täytyy nyt odotella et ostanko käytetynä ens syksynä jonkun mihin itse mahdun. Mitään ei oo vauvalle vielä hommattu, taaperolta on joitakin tarvikkeita säästössä, Vaunut täälläkin ja kaukalo pitää hommata ja tietty Tutit jne. Hoitoalusta ja pinnasänky löytyy kun en oo raskinut niistä luopua vaikka vievätkin tilaa.

Äitiyspakkkausta mietin et pitäiskö se ottaa rahana. Vuonna 21 sain uudemman pakkauksen, just oli ehtiny edellisen vuoden pakkaus loppua mikä ois ollu itelle mieluisampi. Mua vaan itketti kun siin oli niin rumia vaatteita 🤪🙈 tosin mua itketti kaikki muukin. Aiotteko ottaa pakkauksen?
Vähän kahden vaiheilla olen. Nyt tosiaan suurin osa pakkauksen sisällöstä puuttuu kotoa. Tykkään ostaa käytettynä vauvanvaatteita niin tuolla rahalla saisi jo aika paljon mieluisia hankittua. Esikoiselle otettiin aikoinaan pakkaus, muille ei. Esikoisen pakkauksesta (12-13) ei oikein vaatteet tullut meillä käyttöön paljoa.
 
Turvotusta täälläkin. Mä laitoin kiertoon taaperon ajalta kaikki paitsi yhdet manmaleggarit koska ne oli niin mukavat päällä😅 mut mammavaatetta. Mun pitäs ostaa uus talvitakki mut täytyy nyt odotella et ostanko käytetynä ens syksynä jonkun mihin itse mahdun. Mitään ei oo vauvalle vielä hommattu, taaperolta on joitakin tarvikkeita säästössä, Vaunut täälläkin ja kaukalo pitää hommata ja tietty Tutit jne. Hoitoalusta ja pinnasänky löytyy kun en oo raskinut niistä luopua vaikka vievätkin tilaa.

Äitiyspakkkausta mietin et pitäiskö se ottaa rahana. Vuonna 21 sain uudemman pakkauksen, just oli ehtiny edellisen vuoden pakkaus loppua mikä ois ollu itelle mieluisampi. Mua vaan itketti kun siin oli niin rumia vaatteita 🤪🙈 tosin mua itketti kaikki muukin. Aiotteko ottaa pakkauksen?
Mä en ole päättänyt vielä, mut todennäköisesti otan pakkauksen. Odotan vaan malttamattomana milloin tämän vuoden pakkaus julkaistaan 😅
 
Meillä on 2022 pakkaus vielä tallessa, niin otan rahana. Paitsi jos siellä uudessa olis jotain tosi ihanaa, niin sit alkaa varmaan nettikirppareilta yksittäistuotteiden metsästys. Julkaisisivat sen uuden jo, oon kärkkynyt sitä jo kuukausia. 😅
 
Turvotusta täälläkin. Mä laitoin kiertoon taaperon ajalta kaikki paitsi yhdet manmaleggarit koska ne oli niin mukavat päällä😅 mut mammavaatetta. Mun pitäs ostaa uus talvitakki mut täytyy nyt odotella et ostanko käytetynä ens syksynä jonkun mihin itse mahdun. Mitään ei oo vauvalle vielä hommattu, taaperolta on joitakin tarvikkeita säästössä, Vaunut täälläkin ja kaukalo pitää hommata ja tietty Tutit jne. Hoitoalusta ja pinnasänky löytyy kun en oo raskinut niistä luopua vaikka vievätkin tilaa.

Äitiyspakkkausta mietin et pitäiskö se ottaa rahana. Vuonna 21 sain uudemman pakkauksen, just oli ehtiny edellisen vuoden pakkaus loppua mikä ois ollu itelle mieluisampi. Mua vaan itketti kun siin oli niin rumia vaatteita 🤪🙈 tosin mua itketti kaikki muukin. Aiotteko ottaa pakkauksen?

Mulle nämä vuoden 2023 pakkauksen vaatteet taas eivät ole niin mieluisia, värimaailma ym. Toivon henkilökohtaisesti, että seuraavassa pakkauksessa olisi enemmän värejä ja mieluummin harmaan sävyä tuollaisen haalean/kellertävän beigen sijaan. Mutta makuasioitahan nämä ovat 😀 Ja tottakai kiitollinen äitiyspakkauksesta joka tapauksessa 😌
 
Meillä nuorin nyt viisi ja kaikki vauva ym muut jutut laitettu jo kiertoon. Joitain vauva vaatteita ollaan lapsilta jätetty jemmaan ja ne varmaan kaivan käyttöön tälle joulukuiselle. Mä oon ostanut kirppikseltä mini villahaalatin ja pipon kun olivat niin edulliset ☺️
Tänään torista bongasin mun suunnittelemat vaunut edullisinta ja mietin että onko ihan hullua ostaa ne jo kellariin jemmaan 😂
 
Aion myös ottaa äitiyspakkauksen, kun ei oo mitään vielä ennestään niin ei tarvi sit ihan kaikkea käydä ite metsästämässä :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:
 
Mekin otetaan äitiyspakkaus, kun ei oo tosiaan mitään entuudestaan. 😄 onneksi LA on joulukuussa niin varmasti saadaan se 2024 äitiyspakkaus, vaikka noita viime vuotisiakin on vielä jäljellä 😆
 
Mulle nämä vuoden 2023 pakkauksen vaatteet taas eivät ole niin mieluisia, värimaailma ym. Toivon henkilökohtaisesti, että seuraavassa pakkauksessa olisi enemmän värejä ja mieluummin harmaan sävyä tuollaisen haalean/kellertävän beigen sijaan. Mutta makuasioitahan nämä ovat 😀 Ja tottakai kiitollinen äitiyspakkauksesta joka tapauksessa 😌
Mulla vähän samat ajatukset, että värit ei välttämättä niin mieluisia. Itse suosin kyllä ehdottomasti käytettynä ostettuja vaatteita ja tarvikkeita, niin 170€ saa jo ison kasan vaatetta ja tavaraa. Voi olla siis että otan rahana vaikka ensimmäinen kyseessä. Toki jos 2024 äitiyspakkauksessa mieluisat sävyt niin sitten sen varmasti otan/ jos sitä siinä vaiheessa jo saa 😊
 
Ihana, kun tänään käytiin kylässä, jossa oli pieni vauva ja kerrottiin tilanteestamme, ni jo kysyttiin, saako tarjota äitiysvaatteita ja vauvavaatteita sit 🥰 helpottamaan se tosi paljon, et voi käytettynäkin ostaa kivoja ja kauniita, käytännöllisiä vaatteita, ettei tarvii kaikkea uutena. Vähän haaveilen kyllä sellasesta nallepuvusta, jossa pikkuinen tulis synnäriltä kotiin 🤭
 
Meillä on kaikki tallessa nuorimman jäljiltä, joten mitään ei tarvita. Se ei tietty tarkoita etteikö jotain uusia vaatteita tulis ostettua. Onneksi en ehtinyt myymään vielä mitään pois.
 
Tosin mitä kokoja nyt katselen niin saattaa jäädä ulkohaalari/villahaalari käyttämättä joulukuisella, kun tuon kokoisen vauvan kanssa saatetaan jo elää kesää -25😅
 
Mun mielestä oli vähän tylsä, mutta silti se varmaan otetaa. Vörit oli vähän ei ehkä meidän makuun😅
 
Mä olin kanssa pikkuisen pettynyt 😄 Mielestäni saisi olla värejä, tollaisen haalean beigen sijaan. Muutamia kivoja vaatteita, mutta yleisesti aika pliisu mielestäni 😅 Mutta varmasti silti tulee käyttöön! Niitä vaatteita, jotka ei niin miellytä esim. väriltään, voi käyttää kotona ja pukea kivemmat sitten kun lähdetään jonnekin tai tulee vieraita. 😊
 
Tosin mitä kokoja nyt katselen niin saattaa jäädä ulkohaalari/villahaalari käyttämättä joulukuisella, kun tuon kokoisen vauvan kanssa saatetaan jo elää kesää -25😅
Mein kuopus on syntynyt 12/22 ( nyt siis 1v4kk) ja käytti nyt koko viime talven tuota haalaria. Myös villahaalari oli käytössä jo syksyllä viileämpinä päivinä softshell haalarin alla.:Smiling Face With Smiling Eyes:
1 vuotiaana hän oli 75cm.
 
Mein kuopus on syntynyt 12/22 ( nyt siis 1v4kk) ja käytti nyt koko viime talven tuota haalaria. Myös villahaalari oli käytössä jo syksyllä viileämpinä päivinä softshell haalarin alla.:Smiling Face With Smiling Eyes:
1 vuotiaana hän oli 75cm.
Kiitos tiedosta☺️
 
Lisään vielä, että sukulaislapsi joka on syntynyt 2/23 ei taas mahtunut haalariin enää talvella. Hän oli kyl 1 vuotiaana jo 81cm.
 
Takaisin
Top