Hankinnat

Meillä Bugaboo Buffalot. Ratasosaan siirryttiin 5 kk iässä kun kääntyi vaunukopassa vain mahalleen. Rattaat edelleen käytössä päiväunilla, mutta muuten mennään pääosin kävellen/ juosten tai potkupyörällä. Tosin paljon vanhempia lapsia näkee kyllä kaupungilla rattaissa.
 
Meidän mini nukkui vaunuosassa yli 9kk saakka, kunnes herätessään oli ekan kerran kääntynyt selin kontalleen odottamaan hakijaa :D kyseessä vielä varsin pieni vaunuosa.
 
Miten kauan vaunut ovat yleensä käytössä?

Esikoinen ei suostunu koskaan olemaan vaunuissa (oli paha koliikki ja refluksi).
Kakkosella vaunut oli taas kovassa käytössä 3v saakka.. toki 9kk vaihettiin kovasta kopasta istuinosaan..
 
Mistä hankitte vauvanvaatteet uudet/käytetyt? Missä olis hyvä hintalaatu-suhde? Hm? Lindex? Kappahl? Prisma?Mitää kalliita merkkivaatteita en ajatellu hankkia vauvalle
 
Mistä hankitte vauvanvaatteet uudet/käytetyt? Missä olis hyvä hintalaatu-suhde? Hm? Lindex? Kappahl? Prisma?Mitää kalliita merkkivaatteita en ajatellu hankkia vauvalle

Lastenvaatekirppiksiltä ajattelin ostaa lähes kaiken. Varsinkin vauvanvaatteet pysyy kuin uutena, koska ne kasvaa niin nopeasti ja ei juuri liiku :D
 
Kirppiksiltä ja kavereilta tulee hommattua kaikki. Uutena taidan ostaa perinteisesti kotiutumisvaatteet jotka sitten päätyvät jemmaan..
 
Itse olen tänään etsinyt äitiysvaatteita netistä. Takki ei enää mahdu kiinni joten pitäisi löytää uusi takki jostain. Miehen siskolta saimme paljon vauvan vaatteita, keinun ja leikkimaton. Meidän pitää ostaa pinnasänky ja syöttötuoli vielä. Oma mahan kasvu on huimaa niin on pakko jo ostaa uusia vaatteita.
 
Me joudutaan ostamaan kaikki kun esikoinen tulossa. Kavereilta onneksi saadaan jotain, niin ei kaikkia tarvitse ostaa...

Pk-seudulta olevat, onko teillä suositella hyvää kirppistä?
 
Me joudutaan ostamaan kaikki kun esikoinen tulossa. Kavereilta onneksi saadaan jotain, niin ei kaikkia tarvitse ostaa...

Pk-seudulta olevat, onko teillä suositella hyvää kirppistä?

Liityppä Facebookissa oleviin kirppiksiin! Hurjan hyviä löytöjä ollaan tehty täältä Hkin alueelta :) Vaatteita ja sitteri jo :)
 
Me joudutaan ostamaan kaikki kun esikoinen tulossa. Kavereilta onneksi saadaan jotain, niin ei kaikkia tarvitse ostaa...

Pk-seudulta olevat, onko teillä suositella hyvää kirppistä?

Itse tykkään Malmilla olevasta Velmu-kirpparista sekä Tuusulan Murulasta.

Hakaniemiemessä olevan Ipanaisen kirppari on myös hyvä, joskin aika pieni ja Vekara miusta taas usein aika kallis.

Itse tykkään enemmän ostella vaatteita ”livekirppareilta” ja kesää kohti kun mennään on taas päivän tai parin kestäviä kirppareita, joista yleensä oon tehny parhaat löydöt. Esimerkiksi Brunon tai Kattilahallin viikonloppukirppikset.
 
Mun kotiseuduilla on ihania lastenkirppiksiä, mutta usein oon tehnyt hyviä.löytöjä ihan tavallisilta loossikirppiksiltä. Hinnat on monesti kohtuullisemmat.
 
Tori.fi ja Huuto.net voi olla hyviä, kun metsästää isompia juttuja kuten hoitopöytää, vaunuja...
 
Liityppä Facebookissa oleviin kirppiksiin! Hurjan hyviä löytöjä ollaan tehty täältä Hkin alueelta :) Vaatteita ja sitteri jo :)

Mua kiinnostaa noi fb-kirppikset myös, mutta en uskalla liittyä ennen kuin raskaus on julkista. Muuten joku tuttu voi nähdä mut ryhmässä ja ihmetellä :D
 
Mua kiinnostaa noi fb-kirppikset myös, mutta en uskalla liittyä ennen kuin raskaus on julkista. Muuten joku tuttu voi nähdä mut ryhmässä ja ihmetellä :D

Mulla on sama. :D Ei uskalla oikeen mihinkään ryhmiin liittyä ettei joku näe liian aikaisin.
 
Mua kiinnostaa noi fb-kirppikset myös, mutta en uskalla liittyä ennen kuin raskaus on julkista. Muuten joku tuttu voi nähdä mut ryhmässä ja ihmetellä :D

Sama :D oon nähnyt jossain yleisessä kirppiksellä ihania juttuja mut ei uskalla ostaa sieltä ku joku näkee kuitenkin kommentit....
 
Takaisin
Top