Hankinnat

Me otetaan kans se pakkaus. Siel on niin paljon kaikkea tarpeellista, mulla ei tietenkään enää ole edellisiltä vauva ajoilta mitään säästettyä. :) Tuleeko siinä pakkauksen mukana vielä vauvalle peitto? En kyllä muutenkaan muista juurikaan mitä siinä tulee, nuorin tyttö on 8v niin siitä on muutama vuos kun sitä pakkausta on tarvittu. :)
 
Ei mun mielestä tuu peittoa, vain se makuupussi. Ainakin 2013, 2014 ja 2017 ei oo ollu peittoa..
 
Vuoden 2015 pakkauksessa oli peitto. En varmaan ota pakkausta tällä kerralla, kun esikoiselta on niin paljon kaikkea tallessa... mutta katsotaan nyt, kuinka mieli muuttuu, kun uusi pakkaus julkaistaan.
 
Kelan sivuilla kävin kattomassa niin oli vielä petivaatteet ja siis peittokin. Meillä otettu kolme pakkausta aikoinaan ja kaikissa oli peitot ja pussilakana jne...
 
Otetaan äitiyspakkaus. Esikoisen pakkaus oli 2014 ja kyllä siinä mun mielestä peitto oli, kun en muista, että oltais sellasta koskaan ostettu.
 
Eiku niin tietysti olikin. Mä kuvittelin mielessäni vain sellasta vähän paksumpaa "fleece"-peittoa (Mikä oli 90-luvulla pakkauksessa), en ollenkaan petivaatteita. :DD
 
Me varmasti otetaan pakkaus. On siellä niin paljon hyödyllistä tavaraa. :) Aikasempina vuosina on uusi pakkaus muistaakseni julkaistu maaliskuussa ja jaettu vanhat loppuun ja sitten alettu jakaa uutta.
 
Mä en tiiä vielä otanko pakkausta. Viimeks sain sen Kelan lapun niin, että sain ite päättää haenko pakkausta heti ja otan edellisen vuoden pakkauksen vai vähän myöhemmin ja seuraavan vuoden pakkauksen. Nyt sattuu aika samaan ajankohtaan, joten vois taas ite päättää kumman haluais. Tän vuoden pakkaus on ainakin aivan ihana! Paljonhan siinä olis tarpeetontakin kun esikoisen pakkauksesta on kaikki tallessa, mut vähän tekis silti mieli ottaa tälle uusimmalle omansa.
 
Muokattu viimeksi:
Otan pakkauksen jos se on vielä tuota 2017 mallistoa, jos vuoden 2018 mallisto on hirveen näköistä ni en ota. Tämän vuoden äitiyspakkaus on tosi hyvännäköinen että haluan sen. 2013 kun sain tytölle äitiyspakkauksen ni en käyttäny sieltä paljon mitään, vaatteetki oli ihan järkyttävän rumia. Nyt on kiva että noihin on nyt vähän panostettu!
 
Mä otan tälle kakkosellekin pakkauksen ihan vaan sen laatikon ja makuupudsin takia. Mä haluan ne säilyttää muistona. Vaateita kyl muuten on mut jotenkin ihana hakee se paketti postista ja hypistellä niitä tavaroita.
 
Me otetaan pakkaus. Varsinkin jos saadaa vielä 2017 mallia, siinä oli niin ihanat kuosit :joyful: Tuskin 18 vuodenkaan voi kauhean ruma olla. Se vaan jotenkin tuntuu, että pitää ekalle vauvalle ottaa:p
 
En ole varma että otanko äitiyspakkausta. Minulle on kertynyt niitä kaksi omaa ja kaverilta saatuja saman verran. Ei ole pulaa pikkuvaatteista. Toisaalta 140e korvausta ei ole kovin paljon, pakkaus on paljon sitä arvokkaampi. Pitää katsoa. Tuntuu että materiaalit huonontuvat vuosi vuodelta. Ihana luonnonharjasharjakin oli vaihtunut 2015 pakkaukseen sellaiseen muoviseen hirvitykseen.
 
Mä otan varmaan rahan kun kaikki esikoisen äitiyspakkauksesta on vielä tallella. Siinä on kyllä ihania vaatteita että sinänsä houkuttaisi ottaa pakkaus mutta kun ei oikeestaan tarvita enempää vaatteita.
 
Itse olen pähkäillyt että ottaisin tälle pikkukakkosellekin pakkauksen kun esikoiselle otin ja sieltä muutaman asian haluan säästää myöhemmäksi niin samoin toisellekin että on sitten suht samat asiat säästössä
 
Täällä nt ultran jälkeen ostettiin kaukalo! Oli pakko ostaa, koska jalusta tuli samaan settiin ja uusi paketti liikkeessä ja vain 250€. Sekä sopii tuleviin tai haaveilemiini vaunuihin :) tiedä sitten onki liian aikaista, eiköhän se joskus tule käyttöön ! :wink
 
Tätä mä vähän pelkään, samoin että me saadaan kaikkea turhaa.. Mä kun en osaa olla kiitollinen tavarasta
Mä en ostais sun tilanteessa, jos ette autoile niin mitä sillä tekee.. Sen sijaan kartoittaisin mistä saisi lainattua tai vuokrattua kivasti. Samoin mietin synnäriltä kotiutumista..

Meillä ei ollu kaukaloa kun esikoinen synty, eikä liiemmin autoa. Oon tullu bussilla synnäriltä himaan. Mutta voin sanoo et äkkiseltään päivystykseen lähtö, tai tarve mennä kyydillä johonki sattui aina sillo ku mikään mesta ei ollu auki. Hommattiin siis aika nopeesti varalle peruskaukalo.
Toki jos asuu paikassa missä tiiät että saat kaukalon vuoden jokaisena päivänä jos kriisi iskee ni eihä siin mitään. Mä kyl ymmärrän miten turhauttavalta tuntuu ostaa tavaraa jolle ei ole jokapäiväistä käyttöä.
 
Takaisin
Top