Meillä tulee hankintalistalle ainakin tuplarattaat nyt sitten kun ikäeroa tulee se alle 2v ja pitää kuitenkin koiran kas lenkkeillä. Nykyisiin rattaisiin saa seisomalaudan mutten usko että tyttö jaksaa vielä siinä niin olla..
Stokken syöttötuoli on ollut ihan pelastus ( ja siihen se newborn set) niin sai vauvan jo ihan pienenä saman pöydän ääreen ja viihtyi siinä hyvin esim. Ruuanlaiton ajan kun näki hyvin siitä :)
Lisäksi sitteri on ollut meillä ihan ehdoton, tyttö ollu pienestä asti siinä joka aamu hetken että saan ite suihkussa käytyä ja puettua. Meillä siis sitteri kylppärissä. Vieläkin viihtyy siinä sen hetken kun saa harjailla hampaitaan sen ajan
Kantoliina oli meillä tosi paljon käytössä pienempänä. Tytöllä oli vatsakipuja alussa ja nukkui vaan sylissä niin siinä sai tielle kädet vapaaksi ja pysty jotain tekemään silloin kun tyttö nukkui. Vielä nyt lähes 1v iässäkin viihtyy esim. Kipeänä siinä
Lisäks mahdollisesti joudutaan autoa vaihtamaan..nykyiseen ei mahdu kahta lasta, koiraa ja rattaita samaan aikaan.. Jos jollain on vinkkejä mitkä autot on extra tilavia niin vinkkejä kaipaan!
Olin eka ajatellut että eihän meiän tarvi juuri mitään hankkia mutta nyt alkaa tuntua et tällä kertaa nää hankinnat on hintavampia vaikka niitä on vähemmän
Mun vinkki hankintoihin on se että kannattaa tehä suht ajoissa. Toki ikinä ei tiedä miten kaikki menee mutta ite olin vikat viikot noin 30 viikosta eteenpäin niin väsy, kovissa liitoskivuissa ja supisteli vähän väliä ettei sit enää vaan jaksanu kaupoissa yhtään kävellä.
Ite yllätyin miten menikin niin huonosti se loppu raskaus.
Lähetin esim. Synnäriltä viel äidin ostamaan imetystyynyä ja kantoliinaa. Ne ois kantsinu olla jo valmiina