Hankinnat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja saa90
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

saa90

Kommentoinnin ninja
Maalismammat 2017
Tehäämpäs hankinnoille oma ketju:) eli mitä kaikkee jo ootte hankkinu vauvalle :)

Mä meinasin huomenna pinniksen hakee ku ilmaseks sais ja iha siistin näkönen ois.. :D jos nyt vastaa keltä hakisin... Joutaaha tuo varastossa olee siihe asti.ja saap annettuu eteenpäin JOS sattus jotain.. Pakko melkee ottaa/hakee jos siistiä tavaraa ilmaseks saap:) vaik onki iha liia aikasta vielä...

Mitään suuria hankintoja ei onneks tällä kertaa tarvi tehä kun esikoisen jäljiltä löytyy.. Tuplia kyllä mietitty mutta katotaan niitten tilannetta sitten vähä pitemmällä. Yhen 4kpl harsopaketin kyllä ostin ku oli niin söpöjä :p muuta pientä ehkä sitte pitemmillä viikoilla :happy:

Ööh. Plussasin tänään. Ja ostin jo pari kuukautta sitten pari vaatetta kirpparilta :O Hups. Mutta kaipa tässä voisi yrittää malttaa mielensä nyt alkuraskauden yli... jos nään jotain "tosi hyviä löytöjä" jossain kirpparilla niin saatan ottaa. En oikein tykkää niin paljon suurimmasta osasta nykyisestä vauvanvaatemuodista. Haluan iloisia reippaita värejä, ja jos nään sellasia, niin saatan ottaa vähän liiankin aikaisin.

Itellä taitaa kyllä hankinnat oottaa rakenneultraan asti. Sitten voipi miettiä, että pitääkö vaatevarastoja täydentää. Isompia investointeja on kaukalo ja mahdollisesti vaunut, mutta ne saa odottaa sitten sinne lähemmäksi syntymää :)

Nuorimmaiselta jäi yhdistelmät ja turvakaukalo, ensisänky, pulloja, harsoja ja muuta tilpenhööriä (äippäpakkauksesta pussit, sakset, veden lämpötilamittari jne) :dummy1::dummy: Oikeastaan tulevaisuuden hankintoja on pinnis ja pienet vaatteet. Nyt kyllä teen vaatteiden osalta niin (tai ainakin yritän tehdä) että sitten vasta lopussa ostelen... ja jos sukupuolta ei saa tietää niin neutraalia ja sitten vauvan synnyttyä viikon päästä(riippuen tietenkin omasta sen hetkisestä kunnosta) ostoksille pariksi tunniksi tuulettumaan... :p. Viimeksi huomasn tehneeni lopulta paljon turhia vaateostoksia, joiden olin ajatellut sopivan molemmille sukupuolille, mutta kun tyttö pärähti tulla, niin vaatteet näytivät omiin silmiin liian poikamaisilta... tai ehkä mä sitten halusin vaan pukea tytön oikein tyttömäisiin kun on saanut pojankin pukea oikein poikamaisiin aikanaan :wacky:

miten muuten, meinaatteko ottaa äitiyspakkauksen? itse ajattelin tälläkin kertaa sen skipata välistä... esikoisen ajoilta löytyy vielä omasta mielestä ne tarvittavat ja kuopukseltakin sen jätin jo välistä

Meilläkään ei vielä olla ostettu mitään ja tuskin ostetaankaan ennen rakenneultraa. Ei kyllä nyt tarvi ostaakkaan hirveenä mitään kun tuolta esikoiselta jätetty paljon tavaraa ja vaatetta säästöön. Tokihan se sitten haluttaa uudelle tulokkaallekin ostaa uutta ja varsinkin jos eri sukupuoli. Mutta sit tosiaan sen rakenneultran jälkeen vasta uskaltaa alkaa shoppaileen. Vaikka onhan se tosi, että kyllähän ne voi säilyttää seuraavallekkin "yritykselle" jos ei nyt onnistuskaan taikka vaikka antaaa kavereden lapsille... Mutta oisko jotain taikauskoa sitten...:happy090

miten muuten, meinaatteko ottaa äitiyspakkauksen? itse ajattelin tälläkin kertaa sen skipata välistä... esikoisen ajoilta löytyy vielä omasta mielestä ne tarvittavat ja kuopukseltakin sen jätin jo välistä

Me otetaan äitiyspakkaus, jotenki niin ihana sit hypistellä niitä ja ne on kumminki laadukkaita tavaroita, eikä kyllä kata sitä raha summaa minkä siitä saa. Esikoisen kans taisivat olla lähes ensimmäiset vaatteet ja tavarat mitä vauvalle tuli (yhden neulepuvun olin sitä ennen vasta uskaltanu ostaa). Toki jos sitä tavaraa/vaatetta on jo niin turha kai sitä on ottaa...

Me ei olla vielä päätetty otetaanko vai ei. Toisaalta tarvitaan tuplatkin, joten siihen voisi sen rahanki säästää, mutta onhan siinä pakkauksessa oma juttunsa :)

Meillä on isommilta lapsilta jotain jäänyt. Mitään uutta en hanki ennen kun on rakenneultrassa käyty. :)

Luulen että ei oteta äp-pakkausta. Kun toka tulossa ja paljon on säästössäkin. Ekan kohalla se oli kätevä kun helpotti hankintoja. Mutta saa nähdä.

Mä meinasin ostaa eilen kirppikseltä vaatteita, ne oli niin söpöjä. Maltoin kuitenkin mieleni ja jätin ne sinne :)

Ei oo vielä mitään hankittu.. vaatteita on mut kaikki isommat puuttuu.

Me otetaan se äippäpakkaus (vaikka onkin jo 3. lapsi) mut mä haluun sen makuupussin ku haluun kaikille ne säästää. Toisaalta sillä rahalla sais kyl turvakaukalonkin...hmm

Tuliskohan meille maaliskuisille vielä toi tän vuoden äitiyspakkaus, vai ensi vuoden? Tietääkö kukaan, missä vaiheessa viime vuosina on loppunut se vanha? Jos uusi on oikein kiva, niin sit voi harkita ottaa vaikka ei välttämättä tarviskaan...

Mun mielestä viimevuonna huhtikuun alusta alettiin jakaa vasta uutta pakkausta. Uskoisin että maaliskuiset saavat 2016 pakkauksen. Sukulaiseni sai 2015 pakkauksen ja heillä oli toukokuun lopussa laskettuaika tänävuonna.

2015 vaihtu maaliskuun lopussa, mulla oli la kesäkuun lopussa ja sain sen 2015 pakkauksen. Nyt en mitenkää usko, että ehittäs saada uutta vaan saadaa toi nyt jaossa oleva. :)

Tai siis vuonna 2015 jaettii maaliskuun loppuu vuoden 2014 pakettia, jos nyt yhtää epäselvemmin voin sanoa :D

Takaisin