Ja kävin eilen shoppailemassa kälyn kanssa, huono idea...
Jos oon ollu yksin kaupoilla, saan vältettyä kaikki vauvanvaateostokset mutta nyt kun toinen oli siinä vieressä ihastelemassa kaikkea pientä ja söpöä ja sanomassa että sun on PAKKO ostaa TÄÄ, niin olipahan vaikea vastustaa...
Ostin sitte H&M:ltä kaks vaatesettiä ja pikkuiset tossut. Olihan ne nättejä ja edullisia ja kangas tuntui kyllä pehmeältä ja oli puuvillaa, mutta vähän mietityttää toi H&M vaatteiden laatu. Sais pestä vaan 40 asteessa mutta kyllä laitan ne kuuteenkymppiin ja kattoo sitten että kutistuuko kauheesti. Oikeestaan olisi ihanaa, jos omalle (esikois)vauvalle olis kaikki vaatteet jotain kemikaalivapaata luomupuuvillaa, mutta varsinkin noi pienimmät vaatteet ehtii varmaan kerran käymään päällä ja sitten on jo liian pienet, niin en tiedä onko siinäkään järkeä laittaa älyttömästi rahaa vaatteisiin mitä ei koskaan ehdi käyttää.
En oo muutenkaan mikään ekologinen teen-kaikki-soseet-itse-luomusta-äiti jonka lapset nukkuu bambufutoneilla ja siivoaa vain höyryllä ja sappisaippualla, ja en nää hirveästi syitä ollakkaan semmoinen, mutta varmasti tästäkin saan vielä hirveät syyllisyyskohtaukset jossain vaiheessa! 
Jos oon ollu yksin kaupoilla, saan vältettyä kaikki vauvanvaateostokset mutta nyt kun toinen oli siinä vieressä ihastelemassa kaikkea pientä ja söpöä ja sanomassa että sun on PAKKO ostaa TÄÄ, niin olipahan vaikea vastustaa...