Runoilijatar riippuu millasta liinaa ajattelit :) mulla oli ensi trikooliina, mutta en tykänny yhtää siitä, liian kuuma, pitkä, ja vaikea kiristää. Sitte ostin Yaron puuvillaliinan ja innostuin kudotuista (hyvä hinta/laatusuhde, uutena halpoja ja kesyjä) ja siitä se lähti. Nyt mulla on 3 kudottua + rengasliina, Tula ja onbuhimo. Esikoista tuli paljo kannettua koliikin takia, ja uskon että tätä toistaki tulee. Ja esikoista samalla, helppo antaa läheisyyttä. Ja meillä ku ei vieläkää oo varmaa hommataanko tuplia vai ei niin kantamista on paljon.
Meidän pitäis kans uus sitteri ostaa. Mies kaatui vanhan päälle, joten se on vino, ja sitte aloin lukea sittereistä ja totesin, että pitää uus saada. Ja ostettiin sitte uus turvaistuinki kakkosautoon, menee 0-25kg ja pääasias esikoisen hoitokuljetuksiin hommattiin se mutta menee hätätapaukses sitte vauvallekki.
Vaunut on tosiaan meillä edelleen ongelma, haluaasin tuplat mutta en malttais ostaa ku ei kuitenkaa tiedä tarpeesta. Esikoinen jatkaa siis osapäivähoidos silti vaikka jään kotia, niin ei niin usein tarvi kahta yhtäaikaa.. Ja jompaakumpaa vois aina kantaa mutta koska talvivauva nii olis turvallisee olo jos molemmat olis rattais.
Muuten meillä ei taida mitää hankintoja olla. Ja me ostetaan kaikki melkeimpä uutena, jotkut asiat on käytettyjä mutta mä oon kranttu :D