Hankinnat

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Ce
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ostin mäkin eilen yhden pienen Aventin pullon, jos/kun joutuu pumppailemaan, niin tarkoituksena olisi ostaa Aventin pumppu.. onpahan sit kaks samanlaista pulloa, jotka käy suoraan kiinni pumppuun.

Ja pikkuisen niistäjänkin hankin jo.
 
Miulla on sellanen käsitys että pumppu ja pullot ei kovin pitkään steriileinä säily kun ne on keittäny. Eli jos on viikoja käyttämättä ni pitäs keittää uudestaan(?) Ite en niin hysteerinen ole steriloinnin kanssa että kuitenkaan uudestaan keittelisin jos on vaikka puhtaassa pussissa tai astiassa niitä joitain viikkoja säilyttäny. Mut vielä en ole pumppua keittänyt juurikin sen vuoksi että ei tiedä monta viikkoa vielä menee ennen kun sitä tarvitsee :)
 
Voihan kasvaneet utareet ja liian pienet imetysliivit... o_O
Nyt ollaan pulassa!
Ei löytyny kaupoistakaan kokoa...
Voihan jösses.
Mut oliko joku ostanu Prismasta?
Oiskohan siellä?
Kokemuksia mimmosia?
Nimim. Ei kannata hankkia imetysliivejä liian ajoissa...
 
Moona78, mulla on käytössä Prismasta sellaiset muotoon laitetut kevyesti topatut liivit. Niissä oli monipuolisesti kokoja. Kokeilin niitä ohuita muotoonprässättyjä imetysliivejä myös, mutta sellaisten muoto ei mulle edelleenkään käy. Rintani ovat mieluummin rintalihaksen jatke ennemmin kuin pitkää mallia. Kokeilemalla se oma malli löytyy. Mulla on nyt 70D eli kohtuulliset vaan toistaiseksi.
 
Mistä ootte ostellu imetysvaatteita? :) Nimenomaan vaatteita, kun liivit löytyy jo.

Lähinnä kirppareilta (mm Facebookin kautta). Uutena olen ostanut pari imetystoppia H&M:ltä, menevät sitten kivasti esim vetoketjullisten huppareiden kanssa (oon niin vilukissa että pelkillä topeilla en talvella pärjää) tai vaikka yöasuinakin. Kirppareilta oon ostanut tässä syksyllä mm pari Boobin imetyshupparia.
 
Mie oon tilannu netistä imetysvaatteita. Boobin paidat ja mekot on tosi hyviä, ei vilahtele tissi imettäessä ja on laadukasta materiaalia :) Ainakii Nettiemosta ja Lekmeriltä olen ostanu. Välillä tulee netissä surffailtua eri verkkokaupoissa, samalla kun pojalle jotain ettii, ja tarkistettua mistä sais imetysvaatteita itelle alennuksella...
 
Mie oon ostanut vain 2 imetyspaitaa. Ajattelin pärjätä ihan normaaleilla topeilla ainakin kotona. Joissain on niin avonainen kaulus että tissin saa esiin siitä tai sit vaa helma ylös.
 
Mä olen miettinyt noita H&M:n imetystoppeja. Musta ne vaan näyttää vähän hassun mallisilta, lyhyiltä ja leveiltä, kun mä tykkään suht pitkistä ja kaipeista. Onko ne millasia päällä sitten? Mullakin kyllä normi topeista saa kaulaaukkoa venytettyä, etenkin niistä missä säädettävät olkaimet.

Pari paitaa ja yhden mekon löysin kirpparilta. Yhen paidan ostin jo kesän lopulla. Varmaan alkuun voisi yrittää pärjäillä noilla. Tai kattoo nyt, pitäis käydä keskustassa joka tapauksessa niin voisi samalla syynätä jos löytyisi vielä jotain vaikka vähän siistimmän näköstä. Noi kirpparin paidat ei nyt mitään siisteimpiä ollut, mut menettelee kyllä.
 
Marras16, just noista syistä en tykkää H&M imetyspaidoista. Ihan käyttämättömiksi jäivät kyllä :(
 
Ainiin, jotain imetystoppia meinasin ostaa yöksi kun en tykkää rintsikoita yöllä pitää mutta jos maitoa valuu, tarttee suojat saada jotenkin suhtkoht paikoilleen niin josko ne pysyis tommosen virallisen imetystopin "tissi osiossa" mikä ainaki h&m topeissa on.
Ja joo, muuten ne h&m topit on vähän tyhmän lyhyitä kun miekin tykkään et on pitkä.
 
Muokattu viimeksi:
Miulla on pari spaghettiolkain imetystoppia Lindexiltä, käytin niitä yöllä esikoista imettäessä.

Mikä siinä onkin kun kaikki imetyspaidat on hirmu lyhyttä mallia o_O Onneks on korkeavyötäröisiä farkkuja jotka toivottavasti joskus vielä mahtuu jalkaan :hilarious:
 
Onkohan nuo H&M:n imetystopit muuttuneet tässä viime aikoina kun mun vuonna 2014 ostamani imetystopit on kapeita ja pitkiä. Siis liiankin pitkiä mun makuun. o_O Oon 168cm pitkä... Mut aion niitä samoja taas käyttää + muutamaa Lidlin perustoppia, joista saa tissin hyvin esille.
 
Jos jostain löydätte pitkiä imetystoppeja niin kertokaa! H&M:n olis muuten hyviä, mut miks niin lyhyitä. Ikävä tunne kun toppi nousee ylös ja saa koko ajan vedellä sitä alaspäin :/
 
Mä ostin h&m pari imetystoppia. Olisin tarvinnut niitä pidemmän mallisia ennemminkin mutta saa nyt nähdä miten niidenkään kanssa menee, joten en paljoa imetysvaatteisiin edes satsaa.
 
Boobilla ainakin on pidempiä.. mut kalliimpia myös :D
 
Huh, lopultakin tänne saatiin sänky sisään! Tätä on niinku kuukausia jo odoteltu, että mihin se pieni sitten laskeutuu :) mulla on äitiyspakkauslaatikko edesmenneen papan tekemässä pinniksessä. Tuo kovin kesäinen verhoilukuosi johtuu siitä, että itse synnyin elokuun alussa. Tämän on siis äiti säästänyt kaikki nämä vuosikymmenet ... Antiikkia, antiikkia
ImageUploadedByVau Foorumi1478004578.241475.jpg
Luulenpa, että ensimmäiset ajat vauva nukkuu vieressä, mutta jos on hyväuninen, niin sitten omaan sänkyyn :)
Katjusha rv. 37+5
 
Muokattu viimeksi:
75278ac1e212ee9193b2b3a11ba3e025

Meille tuli eilen vaavisänky ♡
 
Ihanat sängyt <3 pitääköhän munkin vielä tuo vauvapesä yrittää saada aikaiseksi!
 
Takaisin
Top