Hankinnat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja jonppu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

jonppu

Vauhtiin päässyt keskustelija
Vaikka alkumetreillä kaikki ollaan, niin tällasen ajattelin tehdä, kun on alet jo alkaneet :D

Ja ajattelin heti vinkata, että babystylen nettisivuilla on alet alkanut ja aika hyvä valikoima raskausvaatteita alessa. Mm. Mamalicius..

Mä katsoin jostain sivulta joskus mamavaatteita niin ei ollut yhtään mun tyylisiä. Jossain välissä ois kiva kyllä hommata muutama. Mä pukeudun normaalisti vartalonmyötäisiin vaatteisiin niin ne ei kyl kauaa mee päälle jos raskaus etenee niinku pitää :D Täällä tuli mieheltä joululahjaksi doppler. Sen olisin hankkinut itsekin kyllä jos ei olisi lahjana saatu. Varsinaista vauvakamaa uskaltaa ehkä ekat ostaa vasta +rv12 :D

Suosittele liittymään facessa lastentarvikekirppis-ryhmiin :) Sieltä löytää paljon enemmän ja halvemmalla tavaroita kuin esim. torista..

Me ostettiin jo ennen yrityksen aloittamista vauvan vaatteita, kun oltiin reissussa :grin. Muuten ei osteta uusia vaunuja lukuunottamatta mitään kun esikoiselta on kaikki tarpeellinen ja tarpeetonkin vielä säilössä. Raskausvaatteetkin olin näköjään säilönyt, joten ei pääse niitäkään shoppaileen :rolleyes:

Kovasti tässä mietin, joko kehtais tilata dopplerin ja vaikka pari mammavaatetta :D Mä en oo käyttäny farkkuja moneen viikkoon, kun päivällä ne tuntuu epämukaville ja illalla ei mahu kii :D Collareissa, leggingseissä ja sukkiksissa ollu vaan. Pitäs jotain löysiä paitojakin löytää, itellä niitä aika vähän ja nuo samat nyt pyöriny vaan päällä (kotona toki piän tiukempiakin). Pitää lähtee kurkkimaan tota Babystylen sivua :)

Vauvan vaatteita ja tarvikkeita sitten vasta nt-ultran jälkeen. Yksi tutti tosin on, jonka ehin ostaa km-raskaudessa jo heti alussa... Mies vaan piilotti sen jonnekin multa ar-ultran jälkeen, että pääsis helpommin eteenpäin, jospa pyytäsin sitä kaivelemaan sen esiin :)

Ite oon kans pitäny vaan tunikoita ja leggareita. Ei toivoakaan et farkut ois mahtunu enää hetkeen jalkaan, kun turvottaa. Onhan miulla noita mamma-farkkuja, mutta niitä ei jotenkin vielä kehtaisi ottaa käyttöön.

Meiltä löytyy jo rattaat, syöttötuoli ja äitiyspakkaus, kaikki käyttämättömiä. Hankittiin esikoiselle, mutta hän ei kasvanut niin paljon, että oltaisiin saatu mitään noista käyttöön. Toivon niin, että kaikki menis nyt hyvin ja saataisiin vauva kotiin asti... Niinkuin varmasti jokainen meistä.

Tänään oli pakko muutama mammavaate jo tilata kun halvalla sai.. Lähinnä kyllä oli kesävaatetta, mutta 70% alennukset houkutti liikaa. :p

Musta kaikkien tarvikkeiden hankkiminen tuntuu vielä niin kaukaiselta asialta, että palataan muutaman kuukauden kuluttua asiaa.:happy: Jään kuitenkin ummikkona seuraamaan, mitä kaikkea sitä voisi tarvita :bookworm:

Itse en ole vielä uskaltanu mennä lähellekkään lastenvaateosastoja. Pelko tuulimunasta tai keskenmenosta on liian iso. En tiedä miten tulisin kestämään jos ostaisin edes yhdet pikkuruiset vaatteet ja sitten jotain tapahtuisi :(

Joo, lähinnä tarkoitin tämän ketjun ensiksi juurikin mammavaatteiden ja dobblereiden juttuihin..

Itsekin aion odottaa rakenneultran jälkeiseen aikaan, niin kuin esikostakin, että mitään vauvalle ostaisin..

Voi Annnika, mulle tulee kyynel silmään sun kokemusten lukemisesta. Todella väärin, että joku joutuu kokemaan noita surullisia hetkiä.

Sallahaa ja moni muukin joutunu kohtaamaan suruja. Otan osaa ja toivon sydämeni pohjasta, että tällä kertaa yksikään hankinta ei jää käyttämättä vaan kaikkien raskaudet päättyy onnellisesti ja pikkuiset saadaan turvallisesti kotiin. <3 <3 <3 :)

Voi Annnika, mulle tulee kyynel silmään sun kokemusten lukemisesta. Todella väärin, että joku joutuu kokemaan noita surullisia hetkiä.

Sallahaa ja moni muukin joutunu kohtaamaan suruja. Otan osaa ja toivon sydämeni pohjasta, että tällä kertaa yksikään hankinta ei jää käyttämättä vaan kaikkien raskaudet päättyy onnellisesti ja pikkuiset saadaan turvallisesti kotiin. <3 <3 <3 :)
Kiitos. Onhan se ihan hirveää ja väärin, mutta nyt osaan jo olla onnellinen siitä, että minusta on kuitenkin tullut Äiti. Sitäkään eivät kaikki saa kokea. Ja siitä 2,5 kuukaudesta, jonka saimme viettää oman pienen kanssa täällä. Tottakai antaisin mitä vaan, että saisin Kertun takaisin ja että hän olisi selvinnyt. Niitä ikävimpiäkin hetkiä on ikävä. Muistot ovat vielä todella kipeitä, mutta tärkeitä ja rakkaita... kuitenkin... Nyt on mahdollista, että Kertusta tulee isosisko, meidän maailman pienin ihanin isosisko ♥️. Uusi tulokas ei tietenkään mitenkään korvaisi meidän esikoista, mutta olisi osa perhettä niinkuin meidän Kerttukin aina.

Anteeksi, nyt tuli vähän pitkä postaus aiheesta, joka ei liity tähän ketjuun.

Ei osaa edes ajatella miltä Annika sinusta tuntunut ja tuntuu tälläkin hetkellä. Toivottavasti nyt saatte pikkusiskon Kertulle ja pääsette niitä ostamianne tavaroita käyttämään <3

Voi Annnika miten surullista :sad001 Menehtyikö teidän vauva siis syntymänsä jälkeen vai mitä tapahtui, jos haluat kertoa? :sad001 Kyllä kaikki menee tällä kertaa varmasti paremmin :Heartred

Niin siis ite ajattelin sen nt-ultran jälkeen (jos kaikki hyvin toki) ostella jotain pientä lähinnä palkintona ekan kolmanneksen ohittamisesta, mutta isommat jutut sitten ru:n jälkeen :) Kovin on hintavia kaikki vaatteet tuolla Baby Stylessa, taijan vaan mennä joskus tässä henkkamaukkaan ostoksille :grin

Voi Annnika miten surullista :sad001 Menehtyikö teidän vauva siis syntymänsä jälkeen vai mitä tapahtui, jos haluat kertoa? :sad001 Kyllä kaikki menee tällä kertaa varmasti paremmin :Heartred

Niin siis ite ajattelin sen nt-ultran jälkeen (jos kaikki hyvin toki) ostella jotain pientä lähinnä palkintona ekan kolmanneksen ohittamisesta, mutta isommat jutut sitten ru:n jälkeen :) Kovin on hintavia kaikki vaatteet tuolla Baby Stylessa, taijan vaan mennä joskus tässä henkkamaukkaan ostoksille :grin

Meidän pieni syntyi pikkukeskosena. 16.3.2015 rv 24+4 ja menehtyi 24.5. 2015. Hän ehti tuona aikana jo reilusti tuplatakin painonsa ja pituuttakin tuli monta senttiä lisää. Välillä näytti aina paremmalta ja edistystä tapahtui, mutta se ei lopulta kuitenkaan riittänyt. Hän pääsi pois keskoskaapistakin, mutta vastasyntyneiden teho-osastolta ei. Laskettu aika olisi ollut vasta 2.7.2015.
Meillä ja meidän esikoiselle kävi näin, koska kaikki oli vaan huonojen sattumien summaa, mitään perinnöllistä tai geeneissä olevaa syytä ei löytynyt.

Voi pieni raukka, niin sinnikäs oli kuitenkin :Heartred Hirveää varmasti ollut kun ehti varmaan toivo monta kertaa herätä ja sitten kuitenkin kävi noin :sad001 Mutta ei ollut tarkoitus kaivella ikäviä muistoja ja repiä haavoja auki, toiovttavasti pystyt jossain välissä nauttimaan tästä uudesta raskaudesta Annnika :) :Heartred

♥️. Puhun kuitenkin ihan mielelläni meidän Kertusta, hän on kuitenkin aina meidän esikoinen.
Toivon rauhallista ja onnellista odotusta meille kaikille.

Aiotteko käyttää bola-korua? Tai hankkia? Miulla on muutama tuolla jemmassa ja olis ihana ottaa nekin jo käyttöön ♥️. Ostin joskus eBaysta, olivat aika edullisia ja nättejäkin vielä. Toki ihan rihkamaa, mutta ei sillä ollut miulle merkitystä.

Annnika, mä oon semmosesta haaveilu jo ennen raskautta, ja päätin kyllä semmoisen hankkia jos nt-ultrassa on kaikki hyvin! :happy: Oon valkannu jo mieluisimmankin valmiiksi :p

Takaisin