Mä aloin haalimaan pikkuvauvan kestovaippoja kokoon. Isompia meillä onkin tarpeeksi, mutta pienimpiä oli esikoisella liian vähän ja niistäkin osa vain lainassa. Onneksi käytettynä löytyy vaikka kuinka paljon.
Kirppareita kierrellessä tännekin tullut useampia vaippoja ostettua :) Pitäs varmaan käydä tuo laatikko läpi, että mitä sieltä jo löytyy ja mitä kokoja.. Ihan vastasyntyneellä varmaan tulee jälleen käytettyä villahousujen kanssa harsoja tai nauhavaippoja, hengittävät hyvin.
Muutama pikkuinen vaate tullut hankittua nuiden isompien jo ennestään olleiden kamojen lisäksi :) Ei tässä onneksi vielä kiirusta ole, joskus rv 25-30 voisi loput kamat haalia kasaan, niin onpahan sitten valmiina.
5 body tullut ostettua kirpparilta. Yhden ostin uutena, kun kärvistelin pahanolon kanssa. Sitä sitten silittelin ja muistutin itseäni miksi kärsin. Yhdet potkuhousut ja kietasupaidan oon ostanu. Vaatteisiin mennyt tähän mennessä alle 20 e
Yhden muumikestovaipan oon ostanu (sisä- ja kuorivaipan) 20 e. 2 kestovaippaa oon saannu ja kaks pitäs saada viel kälyltä. Kestovaippoja meinasin hommaa viel aika paljon ja tehdä ite. Tarkotus olis, et olis varattu noin 8 kpl/pv noin 3 päivälle. Kirppikseltä en ole kyllä löytänyt! Näin ennen plussausta, mutta enään en oo nähnyt
Paljonko meinaatte hankkii noita vastteita? Eka lapsi tulossa ja viel hakusessa mitä oikeasti tarvii ja kuinka paljon.
Ainoa ostos on nettikirpparilta löydetyt 2 tukivyötä. Hintaa oli 5 euroa, joten eihän niitä voinut jättää ostamatta! Vauvanvaatteitten kanssa ollaan vielä hillitty itsemme. Itselleni olen jo joutunut ostamaan vähän väljempiä vaatteita.
Niin lämpöpusseistahan täällä oli kans puhe ja kaukalopussi on kyllä ehdoton talvivauvalle! :) Vaunuihin meinasin ostaa 4-vuodenajan pussin ja käytän vaikka äp-makuupussin kanssa jos ei tunnu riittävän kylmemmillä ilmoilla. Saahan sen paksumman talvipussin sitten ostettua jos siltä näyttää, mutta harmittavan lyhyt käyttöikä sille tulee ainakin Keski-Suomessa... MaMideasta meinasin tilailla, jos ei tule kirpparilla vastaan :)
Tälläistä hankittu täällä :) Aiemmin jo ostin uutena nuo pienet bodyt ja anoppi oli löytänyt farkut kirppikseltä eurolla. Tänään poikkesin fidaan ja sieltä tarttui mukaan tuo punaraidallinen ja pipot, oikein 1,65€ Siellä oli kaikki puoleen hintaan. Kestovaippojakin siellä oli, mutta kun en tiedä niistä yhtään mitään, niin en uskaltanut ostaa... Soittelen tänään siskolleni ja kyselen, mitä kannattaa ostaa ja voin sitten huomenna mennä takaisin. Vähän tekisi itsekin mieli käyttää kestovaippoja, en vaan vielä tiedä onko musta siihen... Aika näyttää osaanko ja jaksanko niitä käyttää.
Minä kävin kans ostamassa kirpparilta 18€ edestä vaatteita vaaville, harmaata, vihreetä ja kuviollista, sellasta mikä käy molemmille. Äkkiä niistä laskin kans, että helposti ois menny yli 100€ kun ois käyny kaupasta saman kasan ostamassa.. :) kirpparilta löytyy kivoja vaatteita, vähän käytettyjä, siistejä ja halvalla.. :)
Tulipa nyt sitten tänään ostettua ekat kestovaipat. Sieltä Fidasta tosiaan sain puoleen hintaan Imse vimsejä, kuudet imut ja kuudet kuoret yht. 9€, josta kassa ottikin vaan 7,50€. Eli halvaks tuli! :D Ja lisäks löyty taas muutama ihana body ja parit housut. Nyt pitää vähän himmata, kun joulukuuhun kuitenkin vielä jonkin verran aikaa...
Täällä on ostettu vaunut kun löytyi läheltä mieleiset, ja edulliset =) Ensviikolla haetaan telakka+kaukalo, ja ilmeisesti pinnis ja hoitotasokin =) Mamma vaatteita on tullut haalittua kirppiksiltä+ hm:n alesta reippaasti kun omat vaatteet jo puristaa ja tuntuu inhottavalle päällä...
Kertokaa mulle. Onko pinnasängyt standardimittaisia ja -levysiä. Löysin kivan reunapehmusteen, mutta mulla ei ole vielä sänkyä. Joudunko kattelee sängyn sitte sen pehmusteen koon perusteella vai häh :D En kyllä edes tiedä onko noissa pehmusteissa eri kokoja. En vielä päässyt sinne asti :D
Me ollaan nyt varattu uudelle tulokkaalle pinnis...käytettynä löydettiin ja haetaan keskiviikkona.Eilen jo aattelin,et mitenhän fiksusti mahtuu toinen pinnis meiän makuriin :)
Kirpparilta tarttui tänään itselle matkaan äitiystoppatakki (joo, ostin siis toppatakin heinäkuussa) ja vauvalle toppahaalari, pari bodya, paita, housut ja pipo. Ja nää vauvan vaatteet makso yhteensä vain 3,20. Edulliset löydöt!
Kaksi isompaa ja tärkeetä hankittuna, pinnasänky ja turvaistuin telakalla. Molemmat käytettynä, turvaistuin tuli miehen veljen perheeltä, joten taatusti hyväkuntoinen ja hyvin pidetty.. :) Pinnasänky makso 60€, mukana pinnasängyn päälle tuleva hoitotaso.. Siinä on myös irroitettava laita, joten menee lapsella pidempään, kunhan sitten alkaa opetella nukkumaan ns isojen lasten sängyssä, niin ei tarvi heti lähtee rynnimään ostamaan sellasta..
Eiku nythän mä hokasin, että mitä se tarkoittaa.. Joo niin tosiaan, enpä tullut ajatelleeksi tuota hoitotaso asiaa noin.. :) No, on tässä onneks vielä aikaa miettiä mitä tehdä :D
Taas haksahdin ostamaan kestovaippoja, kun halvalla sain. S- marketissa oli rainbown kestovaipat -50%. Mä sain ne vielä tosi halvalla, kun kassakone ei alennusta hyväksynyt ja myyjä löi tuotteet tuoteryhmällä ja laskemallaan hinnalla, joka oli ostoksistani se kaikkein halvin :) Huomasi asian kyllä, mutta totesi, että menköön nyt tuolla hinnalla.