Hankinnat

Tilasin Zalandolta kahdet mamalicous farkut tänään. Toivottavasti ois hiukan paremmat kuin noi H&M äitiysfarkut, jotka vaan valuu koko aika. Ainakin muistan jonkun kehuneen noita mamalicious farkkuja täällä :happy: Omista farkuista menee vielä yhdet, kun sen verran matalavyötäröiset.

Te ootte hommannut jo, vaikka mitä :wideyed: Apua, missähän vaiheessa ite saan kaikki hommattua, ku ei viittis ennen muuttoa :nailbiting: Meinasi iskeä paniikki, kun lueskelin tota esikoista odottavien apupalstaakin äskön.. kauheasti muistettavaa ja hankittavaa :confused: Joulukuu tulee yllättävän nopeasti!
 
Hansu ei täälläkää ole hankittu vielä yhtään mitään :D tarkotus ois kyllä alkaa pikkuhiljaa hankkimaan kaikkea, mut saas nähä että pääseekö se joulukuu kuitenki yllättämään :wink
 
Mäkään en oo vielä mitään hankkinu, eilen tosin netissä surffailin ja kattelin kaikkea vauvakampetta. Mut eiköhän tässä ehdi vielä :) Ehdottomasti haluan vauvalle ainakin hankkia sen babybjörnin sitterin, jota eilen ihailin netistä. Jos vauva siinä viihtyisi niin ois tosi kiva ja kätevä. Tyyris tosin, mutta kestäis sitten toivon mukaan tuleville sisaruksillekin jos sellaisia joskus siunaantuu :)
 
Meillä on kaikki muut paitsi sitteri ja vaatteita. Ja tietenki noi kaikki hoitovoide tsydeemit jne. Mut ne kerkii lähempänä ettei mee pilalle. Samoin ku ihan sikana tekis mieli ostaa jo pikkunen tuttipullo, mut ku en viitti jos se menee pilalle kun kuitenkin tohon laskettuun aikaan on vielä aikaa.
 
Nii ja lauantaina käydään hakee 20€ helkatinmoinen kasa vauvanvaatetta. Kirpparilta bongasin sellasen paketin missä ihan sikana kaikkee ja vaan 20€. :) Ompa sit niitä vaatteitaki ja toki sitä tulee jotain uutenaki ostettua :P
 
Onko jollain vinkata hyviä fb-kirppiksiä missä olis hyvin vauvanvaatteita ja -tarvikkeita? :)
 
Mulla on monet hmn mammafarkut, kaikki samaa kokoa mut yhet valuu, toiset puristaa, kolmannet on hyvät.. Ihan kummaa..
 
71f79abbab282f7b6c0621bd19c3a73c

Tossa "pari" :D Lastentarvike-kirppis ja popitus on myös hyviä :)
 
Kirpputori PO. Pitus siis., myydään polarn o pyretin vaatteita, tosi vilkas kirppisryhmä :)
Sit kannattaa liittyy oman alueen facekirppareille :)
 
Oon huomannut saman kuin darkminttu hm farkuista. Yhdet olen ostanut sieltä ja nyt yritin toisia ostaa samaa kokoa niin eivät mene jalkaan.. Kokeilin useampia housuja/malleja.
 
Mä myös huomasin h&m:n housuissa huimia kokoeroja. Oli mammafarkkuja puoleen hintaan ja normaalikoko 38 oli sopivat, kokeilin 36 ja nekin sopivat hyvin, mutta seuraavat 36 olikin aivan liian pienet :D Mitä ihmettä??
 
Jep, noi H&M:n farkut oli omaa normikokoa numeroa isommat. Vyötäröstä ihan jees, mut reisistä aikas tiukat. En uskaltanut kokoa isompaa ottaa, ku ei ois pysynyt päällä ollenkaan :p onneksi ne oli alennuksessa!

Onks jollain tietoa noista mamalicious farkkujen koosta? Meneekö kuten normisti vai oisko pitänyt varautua isompiin? Zalanadolla oli noitakin alessa 30€/farkut. Tulis vaan nyt postissa ja olis sopivat :grin
 
Ostin name It:stä tuon merkkiset farkut ja taisin ottaa samaa kokoa kuin omat normi
farkut. Riippuu varmaan vähän mallista :)
 
Jee! Tänään tuli mun paketti Zalandolta!! :happy: Kahdet mamalicious farkut, jotka tuntui tosi hyviltä päällä! :grin ihan erilaiset kuin H&M:n farkut. Tilasin toiset omana normikokona, jotka oli just oikean kokoiset. Mut toiset tilasin kokoa isompana ja hiukan liian löysät. Mietin, että pitäisköhän pitää vai palauttaa..? :wideyed: Tuleekohan tässä kuinka vielä turpoamaan loppua kohden? Siis reisistä ja vyötäröltä hiukan löysän oloiset, mutta hyvin tuntu pysyvän päällä.
Rv 18+2
 
Nyt on ensimmäiset hankinnat vauvalle tehty, vaikka ajattelin että ennen ru:ta en ostaisi mitään. Aloitin ihan pienellä hankinnalla eli pari söpöä tuttinauhaa löytyi jotka oli pakko saada ja seuraavaksi kirpparilta löytyi tiny love rocker napper kehto/sitteri jonka sitten senkin tietysti halusin :D
 
Esikoinen nyt 5,5kk vanha joten talo täynnä valmiiksi vauvasälää laidasta laitaan (harsot, kestot, vaatteet, lelut, satukirjoja, hoitotuotteet, sitteri, turvakaukalo, rattaat, vaunut, hoitopöytä..) äitiyspakkaus toki otetaan vastaan ja kenties muutaman vauvavaatteen sorrun ostamaan vaikka sama sukupuoli pikkukaverilla olisikin kuin isoveljellään ja talo jo tupaten täynnä erikokoisia vauva-asuja :) nyt ensimissiona katsellut jos löytyisi kokoontaitettavia tuplarattaita/vaunuja ja toinen turvakaukalo hankinnassa. Mieheni intoutui hankkimaan isomman auton entisen kaksiovisen automme tilalle kun tuli tulokseen että perheauto oltava :) Uusille äitiyshousuille ei vielä tarvetta kun lökäreillä vielä tässä vaiheessa pärjännyt, edellisraskaudessa ostin kolmet mammahousut joista kahdet (h&m) repesivät kovassa käytössä, olivat toki olleet mukavat käytössä
 
Minkäs ikänen Kyfi teillä tulee esikoinen olemaan ku mini syntyy? Eikö hänet vois siirtää jo turvaistuimeen? :) Vai haluatko pitää vielä kaukalossa. Meil esikoinen siirrettiin jo 8kk iässä ja toinen 11kk iässä kaukalosta pois. Selkä menosuuntaan matkustavat molemmat.
 
Meilläkin vajaa vuoden ikäisinä siirrytty kaukalosta pois :) Tietenkin siirtyminen turvaistuimeen riippuu lapsen koosta (painosta).
 
Vaunut laitettu äsken tilaukseen.. Löyty aivan ihanat, just sellaset mistä oon aina haaveillu! :Heartred pari viikkoo vielä rakenneultraan, joten otin vähän varaslähdön.. :) Liikkeitä nyt muutamana päivänä tuntunu tai ainakin oon mieltäny ne liikkeiksi.. :D

Rv 17+5
 
Takaisin
Top