Hankinnat

Me saamme todennäköisesti vanhemmiltani minun vanhan lasten ammeen, mikäli se löytyy vielä varastosta ja on hyvässä kunnossa. Kylpee sitten oma lapsi samassa ammeessa kuin äitinsäkin. :D

Noista ammeista: Olen nähnyt kuvia sellaisista riippumaton näköisistä ammeen laitoihin kiinnitettävistä lisälaitteista ja muista tuista, joiden tarkoitus on kai jotenkin helpottaa ihan pienen kylvetystä. Onkohan sellaisista oikeasti apua, vai saako tyypin kylvetettyä ihan normaalissa vauva-ammeessa ilman sellaisiakin, tai jollain kotikutoisemmilla avuilla (esim. pyyhe ammeen pohjalle, ettei ole niin liukas)?

Täälläkin esikoinen kylvetetty ilman mitään apuja ku hyvä ote vaan toiselle kädelle ja toisella pesee :)

Samoin me on kaks muksuu kylvetetty ilman tukia, tai meillä nuo kylpypuuhat on pienenä olleet enemmänkin miehen heiniä...

Meilläkään ei oo mitään tukia käytetty ja ihan hyvin on puhistunu vauvat :) välillä oon pessyt ihan lavuaarissa hanan alla, jos on ollut "kiire". Onnistuu myös suihkussa (en kyllä ihan vastasyntynyttä ole muualla pessyt kuin ammeessa, vaan vähän isompana kun ei ihan veltoimmillaan enää ole).
Meilläkin on amme, jossa tulppa pohjassa. Hyväksi koettu meillä, kun muuten sais selkä vääränä kaadella vettä pois. Ja kun on semmoiset jalat ammeelle, niin voi kylvyn jälkeen jättää valumaan suoraan lattiakaivoon.

Eiköhän kylvetys meilläkin onnistu ilman mitään lisäapuja jne.. :)

Meillä on suurin osa vauvan pesuista tehty lavuaarissa hanan alla :D Tuota nuorimmaista kun piti rasvata ihottumien takia useita kertoja päivässä niin ne vanhat rasvat piti myös pestä pois aamuin illoin. Ei kukaan olisi jaksanut niin tiuhaan kylvettää. Esikoinen taas kammosi kylpyä, mutta suihkussa viihtyi eli kävi paljon suihkussa mun kainalossa.

Tulpallinen amme olisi kyllä kiva. Meillä on siis sellainen Orthexin iso perusmalli. Esikoisen ammeessa olikin tulppa.

Mä haaveilen että ekat kylvetykset onnistuis tossa isossa lavuaarissa... mutta mietin onko se tarpeeks hygieeninen? Kun kuitenkin pylly yms pestään siinä... se ois vaan ergonomisesti hyvä ratkaisu ja pääsis helpolla vesien yms kanssa

Meillä on kyllä myös kylpyhuoneessa aika iso lavuaari, ja katselin sitä eilen, että eiköhän siihen ihan hyvin normikokoinen vauva mahtuisi pesulle, ainakin silloin tällöin, jos ei oikeaa kylpyä ehdi/jaksa laitella :p Se olisi myös kätevästi siinä ihan (suunnitellun) hoitotason vieressä.

Sain veljen vaimolta vauvalahjaksi tällaisen pyykkikorin:ImageUploadedByVau Foorumi1447586424.991376.jpg

Avattuani sen sisuksista löytyi tällaisia aarteita! :)
ImageUploadedByVau Foorumi1447586499.975771.jpg

Pääsee kestovaippailua näillä kokeilemaan! Vaipoissa imut valmiina, harsojakin parin kokoisia, pikkupyyhkeitä! Pesuainetta, liivinsuojia ym...

Aikamoinen aarrearkku!

Vihdoinkin sain tilattua mieleisen hoitolaukun :) Oon pähkäillyt 2 vaihtoehdon välillä ja toinen on jo pidemmän aikaa ollut loppu. Nyt löysin tämän hyvällä alennuksella ja ilmaisella toimituksella! Olkoot tämä vaikka aikainen joululahja itselle ;)hoitolaukku.jpeg

Onpas hieno! Mä haluun kanssa jonkun kivan värisen/kuviollisen.. Täytyy varmaan nettiä selata.

Vautsi. Joo täytyy kattella jos löytyis kans joku kiva ittelle. :)

Nojoo, hintava on ainakin: koitan ite kattoo jos löytyis vähän halvempaa laukkua jostain. :D

Takaisin