Millier: Toki se vähän riippuu tilanteesta ja ihmisestäkin, mitä tarvitsee. Pitkälle pääsee jo sillä, että on vauvalle sänky, vaunut, turvakaukalo (jos matkustelee autolla) joku paikka, missä vaipat vaihtaa, harsoja (niitä ei voi koskaan olla liikaa) vaippoja (ihan aluksi 1 kokoisia ja sit jonkun ajan päästä 2 kokoisia) vaatteita, perus puhdistus välineen (vanupuikkoja, vanulappuja, joku vartalo rasva, sinkkivoide on hyvä vaippaihottumaan) varmuuden vuoksi kannattaa kotiin varata muutama törppö korvikemaitoa, tutti, tuttipullo, itse koin sitterin hyväksi hankinnaksi ja meillä ihan perus emman sitteri. Imetyksen tueksi en itse hankkinut etukäteen mitään muuta kuin liivinsuojia. Enkä tarvinnut esim. rintakumeja missään vaiheessa. Lansinoh voidetta voin suositella, se auttaa kipeisiin ja haavautuneisiin rinnanpäihin. Varalta kannattaa varata myös keräkaalia jääkaappiin, siitäkin voi olla apua alussa ja varsinkin jos rintatulehdus uhkaa. Imetystyynykin mulla oli, mutta ei ollut mun juttu. Ihan tavallinen tyyny oli paljon parempi ja ilman pärjäsi oikein hyvin. Talvivauvalle fleecepeitto oli kova sana. Niin ja ammekin hommattiin vauvalle heti alkuunsa ja noin kerran-kaks viikossa käytettiin kylvyssä ihan ekoina viikkoina. Myöhemmin sit useemminkin ja ammeelle oli käyttöä pitkään ja vieläkin tuo 2-vee siinä välillä tykkää loiskia.
Kysykää ihan vapaasti. Voin ainakin kertoa oman mielipiteeni kyseisen tavaran tarpeellisuudesta.