Hei, tuolla jossain toisessa kuussa oli hyvä lista kerättynä hankittavista asioista tai mitä ainakin kannattaa harkita hankittavaksi!!! Oisko ollu marraskuisissa?? Voisin linkittää sen tänne, kun jaksan ettiä. Mutta käykää kattomassa, jos mietityttää mitä ostaa.
Vaatteista, itse olen ostanut ihan pari 56cm juttua, oisko peräti vaan yks vaatekerta, pääasiassa siitä isompia. Ainuttakaan 50cm en ole ostanut, enkä osta. Jos käykin sitten niin, että syntyy tosi pikkusena (en usko) tai sen verran ennen aikojaan, että on luonnollisesti vielä pikkuruinen, niin sitten mies saa luvan käydä ostamassa parit vaatekerrat sillä aikaa kun me ollaan vaavin kanssa laitoksella. Vähälläkin vaatemäärällä varmasti pärjää, ohjeena on kolme vaatekertaa: yksi päällä, yksi pesussa, yksi kuivumassa. Mutta mua tuo vähän epäilyttää. En jaksa uskoa, että pyykkiä tulisi koko ajan koneellista, että oikeasti ehtisi pitää tuolla tavalla. Ainakaan jos on aina vaan se yks vaatekerta siellä pestävänä. Tietty jos käsin pesasee. Ei meillä ainakaan päivittäin riitä paljoa pestävää omastakaan takaa. Ehkä herään sitten todellisuuteen, kun se vauva on täällä :) Mutta itse siis haluan sen verran noita vaatteita, ettei ihan paria bodya ja muutamaa kestovaippaa tarvi päivittäin pestä. Kauheeta kulutusta sekin. Mutta kuten sanottua, ei itelläkään ole oikeasti kokemusta, joten kaikki nämä mun ajatukset perustuu arvailulle. Voihan olla niinkin, että vaipat on huippuja, mitään ei ikinä tule läpi ja pyykkiäkään ei olis jatkuvasti. Hieman epäilen tätä :)
Kauheeta selitystä taas, vaikka ei mitään tietoa ole [:D] Kuhan auoin päätäni nyt teille, kun muuten en ole aiheesta aukonut kenellekään vielä. Asia on nyt pois systeemistäni [:D]
Niin joo, kun vauhtiin pääsin. Meille ei hoitopöytää tule. Meillä on sen verran laskutilaa kodinhoitohuoneessa, että sinne vaan alusta. Joo. Tulipa sekin nyt kerrottua.