Dodiin , nyt tarttui mukaan Kuljun Kartanosta 56cm IHANUUS Lassien toppahaalari , 27.90e kun normihinta yli 40e . Oli kyl niin ihana, että oli PAKKO pistää meitin viimesiä rahoja tohon

...
Meil on nyt siiten 3 haalaria - erikokoisia

, mä oon ihan pimee !!
Muuten on kaikki ollut melkipäs valmiina jo hetken aikaa - sellasta "pikkuviilausta" vielä... Vaippoja ja varmuudeks korvikkeen tarvii (kwstoja jo on jonkun verta), auton turvaistuin lainataan ku ei viitsitä ostaa, kun ei olla autollisia.
Kantoliina olisi vielä hankintalistalla...
Vaunut ovat tosi kivat saksalaiset yhdistelmät huuto.netistä ( <-- tuolta tykkään ostaa tosi paljon), ja hoitopöytä & ikean pinnasänky kierrätyskeskukseta yhteensä 60 e (on tosi hyväkuntoset!!)
Jumppalelu löytyi kirppikseltä kybällä - vanna & sitteri saatiin tutuilta.
Vaatteita on jo niinpaljon , ettei viitsi enempää ostaa ainakaan näitä 50-60 senttisiä, jos meinaa ehtiä kaikkia käyttämään !
Nyt en ostanut kaikkia uutena niinkuin Essille, vaan olen kolunnut pitkin kirppiksiä ja kavereillakin on tosi paljon pikkuisia.
Rintapumppu oli varmaan kallein sponssaus, yli 60e... mut halusínkin nyt sähkökäyttöisen enkä sellasta "käsinvetomeijeriä" X) ..... Toi on mun mielestä sellanen, johon kannattaa panostaa.
Villavälihaalari pitäis vielä hankkia - mulla on yks tumamnsininen, mut se on 70 cm, eli tosi iso ois näin alussa vielä ...
Ainiin, ja vauvakirja!!! jostain haluan sellaisen aivan Täydellisen - ei oo nyt oikeen mikään miellyttäny kaupoilla silmää.. sellasen scratcbook-tyyppisen haluaisin..
Ai että, mä RAKASTAN hiplailla noita pieniä tavaroita, varsinkin kahet tällaset MINI Ugg-bootsit , toiset ruskeet ja toiset pinkit , koko n.14 ja ihana karvavuori, tarrakiinnitys sivuilla

...
Nää on syötävänsöpöt!