utu: En tiiä, missä päin asut, mutta itse olen hankkinut nyt kohta 3 kuppikokoa isompana (huh!) Lindexistä tosi kivoja. Eivät ole imetysliivejä, mutta tiedän, että sieltä saa niitäkin tosi kivoja ja nättejä. Ja hinta ei päätä huimaa. N.14 e-> Sokoksissa on hyvät valikoimat (ainakin silloin kun olin itse töissä siellä) [;)]
Itse kun kohta saatan joutua tilanteeseen, että normikoot ei sovi, kun ympärys pitää olla 65-70 ja kuppi D tai E, niin joudun kai siirtymään erikoiskauppoihin, auts. Esim.Change ja Funky lady. Hintahaarukka 40-80 e. UH.
Jotkut kaverit suosii ihan sellaisia pehmeitä imetyspuuvillatoppeja, joita voi käyttää yölläkin. H&M:stä saa mustia ja valkoisia mama-puolelta. Jos tukea haluaa/ja isompirintainen sitä myös tarvitsee, kannattaa ehdottomasti panostaa laatuun. Välttyy selkäkivuiltakin. Kiinnitä huomiota riittävän leveisiin olkaimiin, materiaalin pehmeyteen ja siihen, että ympärysmitta on riittävän tiukka. (yksi sormi mahtuu selän ja liivin väliin) Liivin ei tule pussittaa, mutta rinta ei saa myöskään yhtään tulla yli. Ja jos sulla on toinen pienempi, niin voithan ostaa nyt sellaisia, joissa on toppaukset ja ottaa isommalta puolelta sen pois? Tai imetysaikana vaikka "topata" useammalla maitosuojalla pienempää puolta.
Tähtiys: Paljon maksoi vaunut? Meillä toooosi kapea rappu yläkertaan, tulis tännekin tarpeeseen sirot ja kätevät..
Ja minä en ole edelleenkään ostanut yhtään sukkapariakaan...13+0 tänään täynnä*** Uskaltaiskos jo?! [:D]