Eikai noi Duo edget sentään tonnia maksa? Viime vuonna uudet sai 799€, ja kuosejakin löytyy vaikka kuinka huru mykket [:D] Ite ostin tosiaan viime vuonna sellaset, mut ostin edelliskauden kuosilla olevat ni ne sai 699€. Oon ollu niihin tosi tyytyväinen, mut nyt pitäs ostaa TUPLAT! KELLÄÄN KOKEMUKSIA tai onko kuullut huonoista tai hyvistä tuplista? Mä aattelin ostaa ne käytettynä. Muuten aika hyvin kaikki tarvittava siirtyy esikoiselta, mitä nyt esikoiselle pitää ostaa "isojen tyttöjen" sänky [:D]
Tota vaatekoon ja pituuden yksiin menemistä en oo muuten sillee aatellu, mut kyl ne varmaan aika lailla just sillee menee. Meijän tyttö on jotain 75cm ja sillon just 74-86cm vaatteita. Jotkut saattaa olla jopa pienempiä, niissä koissa(??[:)]) kun on aika paljon eroja, ihan kuten aikuistenki vaatteissa. Mut mun mielipide on et niitä kaikista pienempiä vaatteita niinku 50 ja 56 ei kannata ihan hirveesti hamstrata, ne kun ei ainakaan meijän tytöllä etes likaantunu. Onha se tietty kivaa, et on jotain ihan sopivaaki, mut pikkusen isot vaatteet ei ainakaan mua haitannu [:)] Mä en sillo, enkä varmaan nytkään (ellei tuu poika, mun sisaruksille, niinku miehenki, on vaan tyttöjä syntyny viime vuosina), ostanu ite montaakaan vaatetta vauvalle. Meillä kävi tosi hyvä tuuri kun saatiin siskolta ja muiltakin tosi paljon vähä käytettyjä vaatteita ja muutakin tarpeellista ja tarpeetonta. Ja ne ihan pienet vaatteet jäi tosiaan nii pian pieneks. 68cm vaatteet meillä on ollu kaikista pitempään käytettyjä. Nii ja meijän naperolle ainaki noi pienimmätki oli ihan alkuviikkoina isoja kun oli 47cm ja 2850g syntyessään [:)] Mut jos tulee nelikiloinen ni onko ne sit välttämättä isoja??