Meilläkin on jo hankintoja tehty [:)] Ja ollaan saatukin aika paljon. Kummipojan vauvavaatteita saatiin monta kassia, osa on vähän kulahtaneita mutta suurin osa tulee käyttöön. Riippuen tietenkin kumpi meille tulee, osa on onneksi sukupuolineutraaleja värejä.
Itse oon ostellu jo muutamia vaatteita, kun on ollut alessa tai aivan yli-ihania [:D] Kuumeiluaikana ostin jo sellaisen sammakkohaalarin ja sammakkohatun, oli niin ihanat.. Ja sitten oon ostanu pari pehmolelua, mitkä on ollu tietenkin yli-ihania ja märyn kanssa oon niitä katellu :D Kirpparilta löysin petivaatteita ja yksi setti tulee vauva-lehden tilaajalahjana.
Ja ikean reissulla mukaan tarttui jo pinnasänky, kun oli niin halpa (30e). Se oli pakko ostaa, mutta on vielä visusti paketissa ettei karkaa koko homma ihan lapasesta :D
Lankoja oon ostanu myös, tarkoituksena ois kutoa villasukat, lapaset ja myös peitto.
Hoitopöytä me saadaan tuolta kummipojan perheestä, samoin sitteri, itkuhälyt, turvakaukalo, imetystyyny. Mie jo harmittelin,että jääkö mulla kokonaan pesänrakennus kun saadaan niin paljon. Mutta ihan hyvä,niin ei tarvi kaikkea uutena ostaa kun ne on kuitenkin hyvässä kunnossa ja kummipojalle uutena ostettuja.
Ajatuksena kuitenkin pikkuhiljaa tehdä hankintoja, ettei mene omaisuus kerralla. Jollakin muulla tais olla samat ajatukset :)