Ite oon tehnyt jo vähän vaatehankintoja, mutta muuta en juurikaan. Mietinnässä erityisesti nyt millainen turvaistuin autoon olisi hyvä, sekä rattaat jotka sopis vähän maastoisemmallekin, mutta ei ois liian painavat. ei ole mitään kokemusta näistä, joten olen oikeastaan ollut vain googlen varassa.
Oon vasta tutkimassa mitä mahdollisesti haluan. Tulin tulokseen ettei montaa asiaa lopulta tarvitse etukäteen. Tämä taas helpottaa omaa oloa, koska en uskalla hankkia mitään vielä. Toivottavasti myöhemmin tulee varmempi olo ja uskallan pikkuhiljaa haalimaan asioita. Toivon löytäväni suurimman osan käytettynä.
Turvaistuimet ja vaunut on yksi tosi iso työmaa, enkä ymmärrä vieläkään puoliakaan tuotekuvauksista. Ja mistä minä tiedän millaisen kiinnityksen haluan tai mitkä asiat ovat itselle tärkeitä ominaisuuksia vaunuissa? Onko jollain kokeneemmalla hyviä mielipiteitä asiaan?
Itse varmaan uskallan hankintoja lähteä miettimään vasta sitten rakenneultran jälkeen. Tänään tosin kirpputorilla käydessä havaitsin, miten paljon pieniä lasten/vauvanvaatteita siellä oli. Eivät ole jostain syystä ennen sattuneet silmään Melkein lähti muutamat äärettömän söpöt vaatekappaleet mukaan, mutta maltoin vielä mieleni.
Siis just tuo, etten edes tiedä mitä pitäisi varsinaisesti vaunuilta/turvaistuimelta hakea! ne on kumminkin sen verran isoja hankintoja että haluan alkaa katsomaan niitä ajoissa.. on kyllä hinnoissaan nuo suositut vaunumerkit
Minäkin mietin että missä kohtaa sitä uskaltaa ostella enemmän. Kaverini kertoi ettei kuulemma kannata vastasyntyneelle hirveästi uutena mitään ostella, vaan juuri kirppikseltä oli hankkinut ne vähät vaatteet mitä tarvitsee. Tykkään kyllä fiilistellä just vauvojen vaatteita, niitä on niin paljon söpöjä. Osaako joku kertoa mitkä olisi niitä "pakollisia" hankintoja ennen kuin vauva tulee (esim. Vaipat ja turvaistuin auton kanssa)?