Hankinnat vauvalle

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä tein esikoisen kohdalla sen "virheen " etten hommannut mitään imetysliivejä/-toppeja valmiiksi nii sit piti parin viikon ikäisen vauvan kanssa lähtee liiviostoksille. Jos ois ollut fiksu olisi edes vähän selvittänyt valmiiksi että ois voinut puolison laittaa kaupoille, mutta pakko oli itse päästä sovittamaan. Harsoja mä kannustan hamstraamaan ison pinon valmiiksi. 😊
Mulla kävi tää sama 😅😅

Tota Tripp trapp -tuolia ja sen vastasyntyneen lisäosaa mietin, kun ystävän vauva oli luonteeltaan sellainen et viihtyi siinä hyvin ruokaa laittaessa ja muiden syödessä. Mut on varmasti vauvoja, jotka ei viihdy yhtään. Sitterin nyt toki voi nostaa ruokapöydälle, mut keittiössä ei oo kyllä sellaiseen tilaa. Osa kai toki kokkaa vauva kantoliinassa 🤔 Mut onhan toi tripp trapp melko kallis ja vie tilaa jos hankkii ja on turha.

Tota Tripp trapp -tuolia ja sen vastasyntyneen lisäosaa mietin, kun ystävän vauva oli luonteeltaan sellainen et viihtyi siinä hyvin ruokaa laittaessa ja muiden syödessä. Mut on varmasti vauvoja, jotka ei viihdy yhtään. Sitterin nyt toki voi nostaa ruokapöydälle, mut keittiössä ei oo kyllä sellaiseen tilaa. Osa kai toki kokkaa vauva kantoliinassa 🤔 Mut onhan toi tripp trapp melko kallis ja vie tilaa jos hankkii ja on turha.
Meillä esikoinen viihtyi ihan kohtuu hyvin kehdossa kun sitä keinutteli samalla kun teki muuta. Ja ehdottomasti lapsi kohtaista mihin suostuu ja mihin ei.

Kantoliinassa kokkaus on vähän riskialtista kun lapsi on vähän turhan lähellä vaarallisia asioita. Ainakaan itse en koskaan uskaltanut kokata lapsi kantoliinassa.

Me hankittiin tripp trapp esikoiselle syöttötuoliksi, mut harmittelin jälkikäteen, kun ei hommattu sitä vastasyntyneen lisäosaa. Kaverilla oli se ja minusta vaikutti näppärältä.

Syöttötuoli-osat sain joskus kirpparilla helposti myytyä ja itse asiassa käytettynä löysin ne meillekin, mutta edelleen meillä on tuo tuoli tallessa. Esikoinen on istunut siinä tosi pitkän aikaa, mennyt juniorituolista ja säätämällä niiden levyjen korkeuksia on toiminut meillä ainakin tosi hyvin eri ikäisen lapsen kanssa. Hankkiessa oli ajatus, että palvelisi pitkän aikaa ja niin se on tehnyt. 😊 Toki en muista enää minkä hintainen se silloin oli, mut varmasti hinnat noussut tällä välin.

Nyt ajateltiin se vastasyntyneen osa hankkia. Käytettynä niitä jonkin verran on ja uskon sen myös menevän kaupaksi, kun ei enää ole tarve.
Tämä meidän kokemus ☺️

Takaisin