Hankinnat vauvalle

Mistä sais pk seudulla ostettua vauvan vaatteita jossa ois teksti tyylillä daddy’s girl/boy? Mielellään joku kivijalka, eikä nettikauppa. Ois kiva ylläri, sit ku labroista saa tietää sukupuolen ☺️

Tuntuu vähän hassulta aloittaa kaikki hankinnat ym. taas alusta. Mut toisaalta aika ihanaakin! Mut en kyllä vielä pitkiin aikoihin aio hankkia mitään, katotaan sit joskus keväällä..

Meillä on oikeastaan kaikki tarvittava tuon vuoden ikäisen jäljiltä🙂 tietysti jos eriä sukupuolta niin vaatetta täytyy ostaa. Ja tuplavaunut, mutta niitä täytyy sitten kattoa lähempänä kesää. 😅

Me ajateltiin odotella, mahtaako joku tarjota vanhoja tavaroita meille ennen kuin mitään itse ostellaan. Puolison serkku sai pari viikkoa sitten pojan, lisäksi ystävällä la 1.1.2025 ja mun siskolla la 12.4.2025, joten heiltä saattaa tulla jotain lyhyesti käytössä olevia tavaroita kiertoon. Toki sänky, istuin, vaunut, yms. pitempään käytössä olevat pitää varmasti hankkia itse, mutta niitäkin ajattelin katsella ensin käytettynä, jos alueelta löytyy.
Itsekin olen esikoinen ja äitini on aina puhunut, kuinka ensimmäiset kuukaudet nukuin äitiyspakkauksessa ja rattaat oli serkkujen vanhat. En ole sen pahemmin kasvanut kieroon, joten en ajatellut että tarvisi mitään superhienoa ja uutta myöskään omalle jälkikasvulle hankkia. 😅
Mieli saattaa toki lähempänä h-hetkeä vielä muuttua, mutta tältä ainakin nyt tuntuu ☺️

Takaisin