Mistä sais pk seudulla ostettua vauvan vaatteita jossa ois teksti tyylillä daddy’s girl/boy? Mielellään joku kivijalka, eikä nettikauppa. Ois kiva ylläri, sit ku labroista saa tietää sukupuolen 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onko millaisia kriteerejä vaunuille? Parhaat on aina aika tulkinnanvarainen juttu, että mitkä on parhaat just teidän tarpeisiinOnko vinkkejä, mitkä ois parhaat vaunut?
Joo totta, vähän hassusti muoltoiltu kysymys. Lähinnä mietin, onko jotain merkkiä/valmistajaa joka ois hinta/laatusuhteeltaan hyvä. Toiveena olisi yhdistelmävaunut, joiden runkoon saisi kätevästi vaihdettua esim. Kantokopan. Helpottais jos autolla liikkuu yms. Lisäksi tärkeää, että pyörät liikkuu hyvin ulkona maastossa.Onko millaisia kriteerejä vaunuille? Parhaat on aina aika tulkinnanvarainen juttu, että mitkä on parhaat just teidän tarpeisiin
Esim. käyttö? Onko kaupunkikäpöstelyä vai maasto-olosuhteet, muunneltavuus/tarviiko tuplat, antako lisäosat hyötyä itselle (seisomalaudat, korit jne), jousitus, haluaako kevyet ja pienet vai onko väliä, yhdistelmät vai jotkut muut, budjetti? Haluaako uudet vai käytettynä? Pitää olla yhdistettävissä turvakaukaloon/minkä merkin kaukalo? Pitääkö mennä pieneen tilaan kasattuna?
Meillä on kaks vaihtoehtoa tällä hetkellä (pitäisi vielä päästä koeajamaan) joko Emmaljungan 100v malliston uudet Sento Maxit tai sitten Bugaboon Donkey5 (mono). Näistä pidän enemmän noista Sentoista speksien ja ulkonäön puolesta kun taas Donkeyssa taas olis tuplamahdollisuutta eli muunneltavuutta helposti ja kivemmat kankaat ainakin värien perusteella.
Mä tuun kattoon kans ehdotuksia, aika samat kriteeritJoo totta, vähän hassusti muoltoiltu kysymys. Lähinnä mietin, onko jotain merkkiä/valmistajaa joka ois hinta/laatusuhteeltaan hyvä. Toiveena olisi yhdistelmävaunut, joiden runkoon saisi kätevästi vaihdettua esim. Kantokopan. Helpottais jos autolla liikkuu yms. Lisäksi tärkeää, että pyörät liikkuu hyvin ulkona maastossa.
Babyboxin saa ilmaiseks ja muumivaippojen näytteitäMonet varmasti jo tietävät Liberon ilmaisesta laukusta, mutta tässä on linkki: https://www.libero.fi/liberokerho/liberolaukku/
Onko teillä tiedossa vielä jotain vastaavia kampanjoita tai tarjouksia raskaana oleville tai vastasyntyneiden vanhemmille?
Muuten ei olla hankittu vielä mitään. Vaunut saadaan ostettua kaverilta (emmaljungan muutaman vuoden takainen malli) ja muut ostetaan varmaan vasta keväällä. Haluaisin niin monia hienoja juttuja mutta saa nähdä mitä sitten loppujen lopuksi raaskii ostaa 
Olisi kuitenkin selvää säästöä, kun en alkaisi, niistä nipottamaan. Autokaukalo pitää hankkia, mutta ihan hirveä suo tutkia niitä. Ja haluan, että siihen voisi ostaa rungon/matkarattaat, johon sen saisi kätevästi kiinni kauppareissuille. Vinkkejä siis otetaan vastaan.
Mies oli sitä mieltä, että ostettais ainakin kalliimmat jutut, kuten vaunut, käytettynä. Rahaa saa varmasti uppoamaan aika reippaasti, jos ostaisi ihan kaiken uutena. Uskon kyllä, että ihan pienimipiä vauvanvaatteita varmaan ostan käytettynä jostain tai jos joltakin kaverilta saisi. Kumminkin niitä tulee käytettyä niin vähän aikaa, kun vauva kasvaa nopeasti, että turhaa ostaa uutena.Me mennään luultavasti Tallinnaan NIPTiin, kun ei saatu sitä julkisella. Oon sen ikänen, etten jättäisi menemättä. Sen jälkeen vasta ostellaan vaatteita ja tarvikkeita enemmän, kun sukupuoli selvillä. Mutta käytettynä pääasiassa. Oon katsellut vaunuissa ja kaukaloissa itse noita suosituimpia merkkejä, joilla hyviä yhdistelmäpaketteja. Me taidetaan kallistua Bugaboohon maasto- ominaisuuksien vuoksi. Tänään mennään ihmettelemään niitä liikkeeseen. Ostetaan kuitenkin vasta vähän myöhemmin.Babyboxin sekä Liberon laukun tilasin NIPT-tulosten tultua. Aiemmin jo ostin erään liikkeen poistomyynnistä pari lasten koristetyynyä ja peiton vauvalle. Keväämmällä pitää tutkia, mitä kaikkea olen jemmannut esikoisen jäljiltä. Nehän alkaa olla 15v vanhoja, mutta yhden lapsen käytön jäljiltä pitäisi olla varsin hyvässä kunnossa. Kovasti puntaroin raaskinko hankkia uusia vaunuja vai kelpaisiko minulle ne vanhat.Kuinka turhamaiseksi alkaisi..
Olisi kuitenkin selvää säästöä, kun en alkaisi, niistä nipottamaan. Autokaukalo pitää hankkia, mutta ihan hirveä suo tutkia niitä. Ja haluan, että siihen voisi ostaa rungon/matkarattaat, johon sen saisi kätevästi kiinni kauppareissuille. Vinkkejä siis otetaan vastaan.
Me mennään luultavasti Tallinnaan NIPTiin, kun ei saatu sitä julkisella. Oon sen ikänen, etten jättäisi menemättä. Sen jälkeen vasta ostellaan vaatteita ja tarvikkeita enemmän, kun sukupuoli selvillä. Mutta käytettynä pääasiassa. Oon katsellut vaunuissa ja kaukaloissa itse noita suosituimpia merkkejä, joilla hyviä yhdistelmäpaketteja. Me taidetaan kallistua Bugaboohon maasto- ominaisuuksien vuoksi. Tänään mennään ihmettelemään niitä liikkeeseen. Ostetaan kuitenkin vasta vähän myöhemmin.
Me mennään luultavasti Tallinnaan NIPTiin, kun ei saatu sitä julkisella. Oon sen ikänen, etten jättäisi menemättä. Sen jälkeen vasta ostellaan vaatteita ja tarvikkeita enemmän, kun sukupuoli selvillä. Mutta käytettynä pääasiassa. Oon katsellut vaunuissa ja kaukaloissa itse noita suosituimpia merkkejä, joilla hyviä yhdistelmäpaketteja. Me taidetaan kallistua Bugaboohon maasto- ominaisuuksien vuoksi. Tänään mennään ihmettelemään niitä liikkeeseen. Ostetaan kuitenkin vasta vähän myöhemmin.
Hei, mä oon kans kattonu et tuolta babymaxista sais edullisesti vaunut. Joko teidän tilaus saapui? Kuulen mielelläni oliko onnistunu tilaus!Jos haluaa näissäkin vähän säästää niin kannattaa tilata hollannistaMe tilattiin babymaxilta bugaboo donkeyt monona, samaan settiin tuli bugaboon kaukalo (tai nunan kanssa se taitaa olla tehty), siihen jalusta, kaukaloadapterit, lämpöpussi ja mukiteline ja nää makso 1570€. Toki oli jossain loppuvuoden alessa mutta mitä oon käynyt kattoo niin siellä on koko aika vähintään -15% niiden normihinnasta
![]()
Hei, mä oon kans kattonu et tuolta babymaxista sais edullisesti vaunut. Joko teidän tilaus saapui? Kuulen mielelläni oliko onnistunu tilaus!![]()