Hankinnat vauvalle

kaikki hankinnat on vielä tekemättä. Paitsi auton vaihoin parempaan, jossa on sisätilan lämmitin ja ikkunat pysyy kiinni ajaessa töyssyyn 🤣

haluaisin dopplerin, mutta tarkistan muutenki kaiken moneen kertaan niin voi olla parempi olla hankkimatta🤭

kaikki hankinnat on vielä tekemättä. Paitsi auton vaihoin parempaan, jossa on sisätilan lämmitin ja ikkunat pysyy kiinni ajaessa töyssyyn 🤣

haluaisin dopplerin, mutta tarkistan muutenki kaiken moneen kertaan niin voi olla parempi olla hankkimatta🤭
Hyvä tuo auton vaihto! 😆

Ja minulla on doppleri postissa odottamassa! Oon tosin ihan samanlainen tarkistaja, niin en tiedä, että auttaako vai lisääkö se stressiä 😱 Varmaan kasvaa stressi illalla kun ei löydy sydänääniä eikä usko järkeä, että ei ne aina RV 9 kuulu kotidopplerilla, jonka ohjeissakin sanotaan RV 12 eteenpäin😂

Hyvä tuo auton vaihto! 😆

Ja minulla on doppleri postissa odottamassa! Oon tosin ihan samanlainen tarkistaja, niin en tiedä, että auttaako vai lisääkö se stressiä 😱 Varmaan kasvaa stressi illalla kun ei löydy sydänääniä eikä usko järkeä, että ei ne aina RV 9 kuulu kotidopplerilla, jonka ohjeissakin sanotaan RV 12 eteenpäin😂
Ei siinä paljon järki auta ko alkukantanen pelko iskee jostain liskoaivon syövereistä🤭 mutta sillon doppleri auttaa, jos sattuu löytymään syke👍😄

Mä en oo uskaltanut hankkia vielä yhtään mitään. Joku taikausko tässä on vaivana, että varmasti menee vielä kesken jos alan hankintoja tehdä. Tästä fiiliksestä pitäisi kyllä osata päästää irti.

Ihan tulevan varalta, onko teillä suosituksia dopplerista? Sen hankkiminen kiinnostaa vaikka en kans tiiä lisääkö vai vähentääkö se tarkistelu stressiä 😅

Mä jätin kans dopolerin aikanaan hankkimatta, kun olisin muutoin varmaan kulkenut se kädessä koko ajan.

Ostin ruskovillan kapalovaatteen vauvalle. Ensin tulee käyttöön siskolle rattaisiin peittona. 100% puuvillaa. Lämmittää kivasti. Meiltä löytyy vaatetta jonkin verran. Enkä liikaa halua hankkia. Ostaa vain jos on oikeasti tarvetta.
Yhdistelmärattaat löytyy. Siihen ehkä jokin seisomalauta jos tarvii. Turvakaukalo täytyy hankkia, edellinen lähti jo uuteen kotiin. Ja kantoreppu löytyy. Suurimpia hankintoja ei oo nyt paljoa.

En uskalla varmaan ennen rakenneultraa mitään ostaa, vaikka mieli vähän tekisi. Itselle ehkä pitää jotain joustavia alaosia kohta ostaa ja rintaliivit pitää vaihtaa isompiin 😅

Nyt on vähän vahingossa tullu muutama vaate hankittua, enkä haluis ennen rakenneultraa kun tosiaan vaatteita on jo niin paljon. Pitänee pysyä kaukana alennusmyynneistä ja kirppareilta.

Tuli heräteostos lähikaupasta... Ostin harsoja, joissa on kuviona mm. siilejä ja kettuja 😁 Oli niin söpöt, että oli pakko saada 🤩 Kirpparilta on tullut ostettua muutama vaate lisää, mm. 50cm kietaisubody ja vetoketjullisia yökkäreitä.

Odotan syksyä, että myynnissä alkaisi näkyä enemmän talvivauvalle juttuja. 💙❄️

Huomenna on ultra. Jos kaikki on hyvin, niin eiköhän sen jälkeen kasva ostointo vielä ennestään... Tämän vuoden äitiyspakkauskin kun on aika suppea.

Mäkin tilasin kaks bodya ja vauvan lakanat koska oli ihan liian söpöjä (ja alennuksessa) niin ei voinut jättää tilaamatta. 😁

Minä oon kanssa sellainen huolestuja, että doppleria ei kannata varmasti hankkia. Kun viikkoja on tarpeeksi, niin liikkeitä tulee varmasti seurailtua. 😊

Täällä käytetään edelleen osittain samoja vaatteita kuin lukiossa, joten ei ole ainakaan vielä painoa/turvotusta kertynyt (ultran mukaan 10+6) 😁

Mutta kiva päästä sitten ostelemaan äitivaatteita, kunhan niille tulee tarvetta 😮🤩

Onko jollain suosituksia hyvistä rattaista, jotka mahtuisi todennäköisesti hissiin sisään (vanhoissa asuinkerrostaloissa voi olla aika ahtaat hissit..)

Kuinka paljon käytätte kierrätystavaroita / vaatteita vauvalle? Itse ehkä 50/50 omistakin on kierrätettyä niin varmaan vauvan kanssa sama juttu. 😊

Luulen, että ostan tai saan kaikki vauvan jutut käytettynä. Niitä kun on niin paljon saatavilla ja ainakin vaatteet ei ole ehtinyt mennä miksikään. Se edellyttää toki sitä, että jatkan kaupoissa niiden vauvanvaateosastojen ohi kulkemista.

Luulen, että ostan tai saan kaikki vauvan jutut käytettynä. Niitä kun on niin paljon saatavilla ja ainakin vaatteet ei ole ehtinyt mennä miksikään. Se edellyttää toki sitä, että jatkan kaupoissa niiden vauvanvaateosastojen ohi kulkemista.
Hankit itsellesi semmoiset sivuläpät kuten ravihepoilla, niin ne estää vilkuilut ja harhailut pääreitiltä. :smiley-bounce012

Meillä suositaan kirppisvaatteita, kierrän aika säännöllisesti kirpparit. Vauvoille varsinki löytyy tosi hyvin käytettynä ku eihän ne pienimmät välttämättä ehi ku muutaman kerran päälle ainaki jos ostaa vähän liikaa vaatteita niin kuin minä 😅 Ja kyllä sitä aina miettii jos ostaa jonku yli 20e bodyn, että no jos oisin käyttäny kirpparille tän rahan nii oisin saanu aika monta bodya tai yhestä maksanu murto osan, joskus toki tulee niin ihanaa vastaan, että pakko vaan saada 😄

Takaisin