Adalmiinas
Oman äänensä löytänyt
Meillä kanssa kaikki hankinnat edessä vielä en mitään uskalla kyllä edes ostella
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ostin Italian lomamatkalta nyt ensimmäiset vaatteet ja otin kokoa 56, mutta ne näyttää niin pienille ettei tuota kokoa varmaan paljoa tarvitse.
Mullakin on doppler matkalla postissa. Millä viikoilla sait siis kuulumaan?Ostin dopplerin ja sain tänään pienen sydämen kuulumaan Tulihan siitä hyvä mieli, kun ultraan on vielä reilu viikko aikaa.
Tänään taitaa olla 10+2. Toissa päivänä en saanut kuulumaan, mutta tänään kuului helpostiMullakin on doppler matkalla postissa. Millä viikoilla sait siis kuulumaan?
Mä muistelin, että viimeks olin rv 9, kun löysin sykkeen.
Mä oon kanssa koittanu ettiä niitä ens vuoden äänestysvaihtoehtoja, mutta en ole löytänyt mistään kuvia enkä edes ketään kuka olisi johonkin kirjoittanut mitkä ne vaihtoehdot olisi. Kelasta voisi varmaan kysyä suoraan.Äitiyspakkaus. Oon aina ajatellut että tietenkin otan sen, mutta tuo tän vuoden pakkaus on niin pieni, eikä mitenkään ihmeemmin nappaa.
Odottaisko ihan viimetippaan jos ehtisi kurkkaamman 2024 mahdollisuuden. Siitä on ollut alkuvuonna äänestyksiä, mikä meni multa tietenkin ohi. Eihän missään sattuisi olemaan kuvia niistä vaihtoehdoista? Itse en googlettamalla löytänyt.
Tai kokoaisko itse äitiyspakkausta omanlaisella sisällöllä. Olis ihan hauskaa se kirppiksillä kiertely ja hypistely. Jos on se tietty budjetti niin vois kattoa minkälaisen paketin saisi ite kasaan. Vauvajutut on niin halpoja ja niin paljon saatavilla.
Ajatuksia ?