Hankinnat vauvalle❤️

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mamiksx5
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Oletteko miettineet jo, millaiset kaukalot hommaatte / mahdollisesti on jo aikaisemmalta jäänyt varastoon?

Mä haluisin semmosen turvakaukalon minkä saa niihin vaunuihin kiinni. Siksi oon katsellut niitä britax smile 3 vaunuja. Pitöis päästä lumessakin sit etenee hyvin.

Mä oon ihastunut siihen maxi cosi coral 360 kaukaloon, en raaskinut viimeksi ostaa sitä, nyt ajattelin sen hommata. 🫣🫠

Tässä nyt tämä ihana vanha lipasto josta tuunattu hoitopöytä. Tuon saa käännettyä tuohon päälle ihan milloin vaan tuon tason. Siinä saranakiinnitys.
Samalla reissulla haettiin ilmaiseksi tuo alusta ja sitten kylpyamme.

Me tykätään vanhoista huonekaluista ja seuraava hankinta olisi löytää puinen pinnasänky. Kunhan olisi puuta eikä sitä mdf. Uudet tosi kalliita. Ja yks käytetty meni ohi valitettavasti. Onneks on aikaa 🫶

Liitteet

• 6F3F518B-0827-417F-9179-754548605517.jpeg
    6F3F518B-0827-417F-9179-754548605517.jpeg
    1.9 MB · Katsottu: 47
@Mamiksx4 Ihana toi lipasto! Meillä oli vastaavanlainen Ikeasta kuopuksella, mutta jäi lipastokäyttöön, eikä tota jatketta oo enää jäljellä. Uuden metsästys pitää siis jossain vaiheessa alottaa.

Kaukalo on kuopukselta jäljellä vielä, mahdollisesti pitää ostaa vaan toinen telakka. En jaksais millään turvavöitä viritellä kun kuitenkin liikun lasten kanssa yksin melko paljon.

Meille ei tuu hoitopöytää ollenkaan. Ei oo oikein tilaa ja kuopuksen kohalla ei tullu käytettyä ollenkaan. Ostan varmaan jonkun helposti siirreltävän alustan lipaston/pesukoneen päälle.

Muutama kaveri on just about vuosi sitten saanu vauvan, tekis mieli äkkiä kertoa heille etteivät ehi myyä tavaroita eteenpäin😃 Meiän pitää siis hankkia ihan kaikki vaatteita ja vaunuja myöten ni ei viittis ihan kaikkea uutena hommata..

Onko suositella hyviä yhdistelmävaunuja? En oikein ymmärrä niistä mitään ja en muista yhtään mitkä meillä aiemmin oli😅

Tässä nyt tämä ihana vanha lipasto josta tuunattu hoitopöytä. Tuon saa käännettyä tuohon päälle ihan milloin vaan tuon tason. Siinä saranakiinnitys.
Samalla reissulla haettiin ilmaiseksi tuo alusta ja sitten kylpyamme.

Me tykätään vanhoista huonekaluista ja seuraava hankinta olisi löytää puinen pinnasänky. Kunhan olisi puuta eikä sitä mdf. Uudet tosi kalliita. Ja yks käytetty meni ohi valitettavasti. Onneks on aikaa 🫶
Meillä samantyyppinen Ikean Sundvik-hoitopöytä, oli yks harvoja tarvikkeita mitä itse ostettiin uutena, kun ei vaan torissa tullut sopivaa vastaan. Moni sanonut että hoitopöytä jäänyt lähes turhaksi, meillä taas ollut jokaisen sentin arvoinen. Hyvin säilytystilaa, ja edelleen vaihdetaan tuon 2 vuotta täyttävän vaippa ja vaatteet siinä, kun menee 15 kiloon asti :No Evil Monkey: Ehtiiköhän edes olla välissä joutilaana, kun siirtyy vauvan kanssa käytettäväksi.

Meillä ei mahdu mihinkään vessaan tms. pelkkää hoitoalustaa, siksi pakko ostaa se hoitopöytä (pesuhuoneeseen mahtuis, mutta en halua vauvan kanssa kulkea aina toiseen kerrokseen). Mua ärsytti tossa mikä meillä oli, juurikin tuo Ikean Sundvik, kun se taso tulee niin paljon eteenpäin siitä ettei laatikoita saa fiksusti auki samalla kun vaihtaa esim. sitä vaippaa. Et just jos vaikka sattu sohlaamaan housut niin ärsytti kyykkiä uusia sieltä laatikoista kun ei näekään mitään. Joo pikkunen ongelma, mut siinä vaiheessa kun vauvelilla iskee spagettivaihe, oli pikkusen tekemistä siinä 😂 Lipastona kyllä tykkään tosi paljon. Meillä mies käyttää hoitopöytää eniten, ite vaihtelen useimmiten ihan vaan lattialla.

Meille ei tuu hoitopöytää ollenkaan. Ei oo oikein tilaa ja kuopuksen kohalla ei tullu käytettyä ollenkaan. Ostan varmaan jonkun helposti siirreltävän alustan lipaston/pesukoneen päälle.

Muutama kaveri on just about vuosi sitten saanu vauvan, tekis mieli äkkiä kertoa heille etteivät ehi myyä tavaroita eteenpäin😃 Meiän pitää siis hankkia ihan kaikki vaatteita ja vaunuja myöten ni ei viittis ihan kaikkea uutena hommata..

Onko suositella hyviä yhdistelmävaunuja? En oikein ymmärrä niistä mitään ja en muista yhtään mitkä meillä aiemmin oli😅
Mäkään en varmaan hommaa hoitopöytää.. ei se kuitekaa oo ehkä niin tarpeellinen. ^^ mutta mielihän voi vielä muuttua ja asuntokin tässä kuukausien kuluessa. 😄

Ai nii ja vaatteitakaan en halua liikaa. 8 settiä on tarpeeksi. Eihän ne paljon vie tilaa mutta ei niitä kaikkia kerkee käyttää ja ei niitä voi likasenakaan pitää... Se on ihan riittävä määrä siis.

Nää hain/ostin eilen kirppareilta 🤭😍 Kaikki vaatteet mitä siis näkyy 🫶 ja yhdet vaunut on nyt varattuna mulle perjantaihin asti(varhaisultrasta kun päästään niin ilmoitan otetaanko) Britax smile 3 . -21 ostettu.

Liitteet

• 8D009BCE-3CA2-4BFF-B722-E1BEE1FE8B8B.jpeg
    8D009BCE-3CA2-4BFF-B722-E1BEE1FE8B8B.jpeg
    1.8 MB · Katsottu: 38
Tämä kuva lainattu netistä(harmaat vaunut) mutta tälläiset vaunut meillä on, ja jää tälle tulevalle käyttöön, jos kaikki siis menee hyvin. Tähän löytyy myös pinkki istuinosa, jos tyttö sattuisi tulee 😊

Liitteet

• Screenshot_20240117_124511_edit_310703735687673.jpg
    Screenshot_20240117_124511_edit_310703735687673.jpg
    217.2 KB · Katsottu: 19
  • Screenshot_20240117_124630_edit_310843544337296.jpg
    Screenshot_20240117_124630_edit_310843544337296.jpg
    343.4 KB · Katsottu: 19
Takaisin