Meilläkin oli vaan yks huojuva metrin levynen pyykkiteline + kokoontaitettava pyykkiteline kaverina ja ihan hyvin pärjäs :) Ite vaan aattelen niin, että niillä tahoilla, jotka hankkii kaikki ne luonnonvarat, mitä noihin vaippoihinkin tarvitaan, ei oikeasti ole mitään oikeutta kajota niihin varoihin. Vaikka ne jonkun paperin perusteella omistais sen maan, niin ei kellään ole oikeasi ollut, mitään oikeutta antaa sitä niiden omistukseen, kun se on pala maapalloa ja kaikkien sen elävien omostuksessa. Se, että joku antaa mulle rahaa niin, että mä voin ostaa niitä vaippoja, jotka joku on ilman mitään oikeaa oikeutusta tehnyt, ei tarkoita sitä, että mulla ois silti oikeutta kajota niihin. Tähän, kun vielä lisätään se, että näistä kertakäyttövaipoista pääsee iloitsemaan vielä lapsen lapsenlapsenlapsetkin, ei tee meidän kertakäyttövaippojen käytöstä mulle ainakaan yhtään helpompaa, kun kestovaipat :S Mutta me ei saatu enää vaan kestovaippoja tällä kaverilla toimimaan, vaikka kokeiltiin isompiakin, joten nyt sit vaan kärvistelen huonon oman tunnon kanssa, kun tuotetaan hajoamatonta jätettä tuonne luontoon ja käytetään luonnonvaroja, joihin meillä ei oo oikeutta. Ehkäpä tuo kohta oppii kuivaksi :)