Hankinnat pienelle ja itselle

Mulla on emma merkkinen käsipumppu ja hintaa tai olla 19,90€ kun ostin vajaa 5 vuotta sitten. Nopeasti saa pumpattua ja tyytyväinen olen ollut.
 
Itsellä pitäisi uusia vähän vaate kaapin sisältöä, kaikki vaatteet on vähän liian suuria raskaus ajan vaatteita. Varmaan netistä jostain tilailen kunhan kerkee jossain välin. Jos jollakin hyviä vinkkejä mistä sais kivoja naisten vaatteita ni saa vinkata :)
 
Minulla aventin käsipumppu, ostin aikoinaan huutonetistä. Esikon aikaan oli myös ainu medela, siitä en tykännyt pätkääkään. Tuo avent on ollu hyvä.
 
Mulla on Lovi merkkinen ja on ihan toimiva peli, vaikkakin käyttöohjeet ovat englanniksi ja venäjäksi.. Huom mies osti tämän kun olin pääsemässä sairaalasta. Makso jotain 120e ja on siis sähkökäyttönen, mut saa myös käsikäyttöseks.
 
Mullakin Ainu madela jonka saa käsi ja sähkö käyttöiseksi. Oon tykännyt siitä. Mutta enpä ole muita kokeillutkaan niin en tiedä sitten olisiko joku parempi.

Sent from my Lumia 900 using Tapatalk
 
Meillä ois etsinnässä vaunujen sadesuoja. Viisaammat kertokaapas, käykö kaikki suojat kaikkiin vaunuihin vai onko kovinkin mallikohtaisia? Lähinnä, kun käytettynä ostaa, niin pitääkö mun yrittää löytää just oman merkkinen vai?!?
 
Varmaan niitä on semmosia erikoisemmankin muotoisia, jotka ei käy kaikkiin, mutta tollasen ''normaalin'' mallisten vaunujen suojat on kyllä kaikki suht samanlaisia. Ainahan myyjältä voi aina varmuuden vuodeksi pyytää vaikka kuvaa, niin on sitten varmaa.

Itse siis ostin uuden kaupasta kun käytettynä ostettujen kärryjen oma suoja oli ihan kökkö.
 
Meillä on joku universaali malli ainakin. Teutonioissa on oma suoja sellaista jäykkää läpinäkyvää muovia, joka on hankala saada taiteltua kasaan, siksi ostin toisenlaisen. Merkkiä en muista, sellainen musta, samaa matskua kuin sateenvarjot.
 
Minulla on uudet Bugaboo tuplat mutta olen käyttäny vanhaa Brion sadesuojaa sekä näissä että matkarattaissakin, jotka on Britaxin. Brio on niin iso, että sopii melkein mihin vaan meidän vaunuun/kärryyn. Bugisten myyjäkin sanoi itse että vaunujen oma sadesuoja on niin muotoon ommeltu, että se pitää asetella precis paikoilleen. En ole edes kokeillut, vaikka se tuli kaupassa mukana kun Brio niin hyvä. Ei olisi kaatosateessakaan kivaa alkaa sommittelemaan suojaa kun tuo isi menee paikoilleen mitenpäin vaan.
 
Ostin sit kuitenkin eilen Prismasta Pikku Piia -merkkisen sadesuojan. Käy näköjään noihin meidän Brio Sing -vaunuihin ihan hyvin. En löytänyt tähän hätään käytettynä mistään ja eipä tuo maksanut kuin 14,95€.

Ois siellä ollu sellanen hieno "polka dot"-suoja, jossa ois ollu muovi-ikkuna "kurkistusaukon" kohdalla (halvassa siis vain aukko) ja säilytyspussi. Mut makso 29,95€, niin saituus iski :wacky:
 
Minusta ne muoviset on hurjia. Itseäni ainakin huolettaisi, että saako vauva tarpeeksi happea.
 
Musta taas toi ikkunallinen on ihan mahtava, koska tota vetta tulee aina välillä ihan vaakasuoraan niin ei kastu sitten toi verho, mikä on auringon ja tuulen suojana. Siinä sadesuojassa on kumminkin noita hengitysaukkoja ja sen läpän voi jättää aukikin jos vaan tihuttaa tai ei tuu viistona. Ja mun ostama sadesuoja on noin 40€ kun "vähän" innostuin.... siinä on kiva kuosi:wink
 
Tosi hyvin taittuu ja menee helposti siihen säilytystaskuun:) Baby stylesta ostin ja merkki on Elodie Details. Tässä linkki lastenturvan verkkokauppaa: http://www.lastenturva.fi/tuote/elodie-details-sadesuoja/223230212/ Mulla on toi ihan sama kuosi kun kuvassa, mutta niitä oli monia muita tosi ihania + ihan perus mustakin:) Niin en voi kun vaan kehua, kun helppo ja näppärä kaikin puolin ja vielä kauniskin!
 
Toi on se sama, josta kirjotin aiemmin. Kuopion Prismassa tais olla vain pilkullista (en kylläkään kattonu koko jonoa läpi...).
 
Takaisin
Top