Meillä hammaspesut menee EDELLEEN hyvin vaihtelevasti, usein aika takkuisesti ja huudon kanssa. Mies on ottanut sen taktiikan että antaa pojan vastavuoroisesti pestä omat hampaansa, pesevät siis ristiin toistensa hampaita. Minä taas sen, että annan pojan pestä itse ja ohjaan pojan kättä mutta eihän se mitenkään tehokasta ole. Joskus sitten vaan nappaan tiukkaan syleilyyn ja ne pestään oli mikä oli. Tuskaista hommaa anyway!
No, mekin hommattiin se sähköhammasharja, kun sitä neuvolassakin suositeltiin. Poika PELKÄÄ sitä! Mies oli eilisiltana ollut aikeissa ottaa sen ekaa kertaa käyttöön niin poika oli mennyt huutaen karkuun vessan nurkkaan ja antoi pestä tavallisella harjalla oikein kiltisti. Tänään sitten kysyin pojalta kummalla pestään ja halusi pestä tavallisella ja se sujui semi-hyvin, kun aina välillä muistuttelin että voidaan pestä myös toisella harjalla. Mikähän siinäkin on, että se on niin pelottava, kun ei ole käynyt suussa päinkään vielä? Uskon että tulee kyllä käyttöön kunhan poika tuosta kasvaa ja kiinnostuu laitteesta. Mutta siihen asti, käytettäköön sitä julmasti "hyödyksi". Neuvolassa sanottiin myös vinkkinä että poika saa itse valita harjan, tahnan tms. jolloin pesu voi olla kivempaa. EIkös nyt olla niinku siinä tilanteessa? :D