Haluatko tietää tulevan lapsen sukupuolen etukäteen?

  • Ketjun aloittaja petra.houghton@sandviks.com
  • Aloituspäivämäärä
Ilman muuta niin minä kuin miehenikin halusimme tietää kumpi sieltä on tulossa :) eihän sitä muuten osaa valmistautua.. Vaikka on esikoinen niin molemmat kovasti poikaa toivottiin, kun pojalle meillä oli nimi jo valmiina:P Onneksi pojaksi arvelivat ;)
 
Emme halua kumpakaan tietää sukupuolta etukäteen. Kiva ylläri loppuun asti. Kumpakin aivan yhtä tervetullut. Vaatteita hankin neutraalina ja syntymän jälkeen voi sitten ostella sukupuolen mukaisia vaatteita.
 
Ei haluta miehen kans tietää etukäteen, et kumpi on tulossa. Vaikka olisi asia rakenneultrassa kysytty, niin kuitenkaan en olisi voinu siihen luottaa, joten ehtiipä sen saada tietoon sitten vauvan synnyttyäkin :)
 
Kaverini synnytti pari viikkoa sitten ja hänelle sanottiin 2 kertaa että tyttö tulee, mutta tulikin sitten tytöntyllerö.. en sitten tiedä miten harvinaista tuokin on..?
Mutta aion silti kysyä, kumpaa ennustavat ;)
 
No rakenne ultrassa näin itsekin selvästi kumpi oli tulossa, kun niin haarat levällään oli, joten tiesin jo vastauksen ennen kun ultraaja ehti sitä kysyä. Saimme siis vain varmistuksen asiaan. Olisin kyllä varmaan kysynyt muutenkin, vaikka olimme miehen kanssa molemmat epävarmoja halutaanko tietää. Jälkeenpäin ajatellen olen miettinyt, että onneksi sukupuoli selvisi. Jotenkin niin ihanaa tietää, että poikahan se tuolla masussa asustaa. Tosin poikaolo on ollut alusta lähtien ja mielestäni jopa ekat ultrakuvat oli jotenkin pojan näköisiä. En varmaan olis vaan malttanut odottaa tietoa, vaikkei sukupuolella olekaan mitään väliä, pääasia, että olis terve. No tiedänpähän, etten vaaleanpunaista osta :) Mut en kyl pelkästään vaaleansinistäkään osta jotenkin tylsä väri (tykkään itse retro väreistä). Mun mielestä tytölle käy viel vaaleansininen mut poikaa en vaaleanpunaiseen pukis. Niin ja nimivaihtoehtoja on monta pojalle ja jos sieltä nyt jostain ihmeellisesti syystä tulisikin tyttö, niin tytölle mulla on nimi tiedossa.
 
no esikosta halusin tietää, ja töpselihän siellä kuvissa vilahtikin, niin enää täytyi saada lääkäriltä varmistus että varmasti näin oikein :D
ja tosiaan haluan tästä kakkosestakin tietää, auttaahan se paljonkin valmistautumiseen, kun mielestäni neutraaleja vaatteita ei oikein ole muuta kun tylsää valkoista (äidin maidon keltasuus siinä, aah :Heartred) ilman mitään kuvia = tylsää!!, niin on helpompi ostaa tiettyjä väriä ja sama tuteissa, petivaatteissa ja vaunujakin voi vähän katsoa sillä silmällä, ettei vaaleansinisiä tuplia välttämättä osta :D
 
jokaisen sukupuolen olen tiennyt ennen syntymää. Väistämättäkin sen näkee kun yli 10x käy ultrassa, etenkin pojat on vaikea salata. Olen myös kysynyt lääkäriltä vahvistuksen näkemääni.
 
Mie ainakin haluun tietää ensikuussa sitten toivottavasti saadaan tietää tuleekos se poika vai tyttö .Sama se kiva vaan ois tietää kun oma äippä povas tohkeissaan poikaa niin pitääkö paikkaansa.
 
En haluaisi missään tapauksessa tietää, mitä sitä sitten enää odottaa synnytyksessä.. Tiedän että sieltä tottakai tulee se kauan odotettu pikkuinen, mutta mielelläni vasta sitten saan tietää sukupuolenkin. =) En halua ikinä tietää joulu- tai synttärilahjojakaan etukäteen. =D
 
Takaisin
Top